וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי ראשון לציון: ניצן חנוכי יישאר גם בעונה הקרובה

30.6.2015 / 22:12

בתום פגישה בין המאמן שרון דרוקר לשחקן בן ה-29 סוכם כי ימשיך לעונה נוספת על פי חוזהו, בדומה ליאנגר ודאוסן. בעקבות השארותו של חנוכי יירדו הכתומים מההתעניינות באפיק ניסים

one

ניצן חנוכי יישאר גם בעונה הקרובה במכבי ראשון לציון, וזאת לאחר פגישה שערך השחקן עם המאמן שרון דרוקר. בימים האחרונים הייתה אי וודאות גדולה סביב הגארד-פורוורד שהיה מבוקש גם על ידי מכבי חיפה, וזאת לאור אופציית היציאה שהייתה לו מחוזהו, כאשר בראשון לציון היו מאוד מעוניינים שימשיך. הבוקר (שלישי) חזר המאמן מנסיעה לאירופה, ונפגש עם השחקן, כשבסיום הפגישה סוכם כי חנוכי ימשיך לעונה נוספת במדים הכתומים.

חנוכי (29, 1.94) גדל במחלקת הנוער של מכבי רעננה, ושיחק בליגת העל במדי גבעת שמואל, בני השרון, עירוני נהריה והפועל עפולה לפני שהגיע לראשונה לראשון לציון בתחילת עונת 2010/11. כבר בעונתו הראשונה עם הכתומים הגיע חנוכי לחצי גמר הפיינל פור כשהוא רושם שיא עונתי של 9.7 נקודות למשחק. גם בעונה שלאחר מכן המשיך להצטיין והגיע עם הקבוצה לפיינל פור, ולאחר שהשלים שלוש עונות בכתום החליט לעבור להפועל אילת, והגיע עם הקבוצה גם כן לארבע האחרונות. הקיץ שב לראשון לציון ורשם 7.4 נקודות, 3 ריבאונדים ו-3.4 אסיסטים בליגה הסדירה, אך בפלייאוף ירד ל-4.9 נקודות, 2.6 ריבאונדים ו-2.3 אסיסטים. כשבסדרה נגד הפועל ירושלים הוא לא קולע נקודה אחת, וזאת למרות שמשחק השיא שלו הגיע נגד הפועל חולון במשחק הרביעי בסדרת רבע גמר הפלייאוף. חנוכי הוא חלק מסגל נבחרת ישראל לאליפות אירופה 2015, לאחר שנכנס לסגל הסופי לאליפות הקודמת וכן לשני טורנירי המוקדמות האחרונים.

בעקבות השארותו של חנוכי, ראשון לציון תרד מאפשרות צירופו של אפיק ניסים. הסגל של דרוקר כולל בשלב זה את חנוכי, שון דאוסן וטוני יאנגר, עליו מימשה הקבוצה את האופציה שהייתה לה. עמית בן דוד ואיגור נסטרנקו, שהרכיבו את הסגל הישראלי של הקבוצה בשנים האחרונות, צפויים לעזוב. בראשון יצרפו במקומם גארד וגבוה ישראלי. כמו כן, אמורים לעלות השנה כמו בשנים האחרונות עוד שחקנים צעירים מקבוצת הנוער של המועדון, כשאחד המועמדים הוא אופק חכמון, שקלע את סל הניצחון בגמר גביע המדינה לנוער, ונמנה על הסגל הרחב של נבחרת הנוער של ישראל.

ניצן חנוכי שחקן מכבי ראשון לציון. ברני ארדוב
נשאר בעיר היין. חנוכי/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully