וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

התחילו ברגל ימין: באר שבע ניצחה 1:3 בפתיחת מחנה האימונים

30.6.2015 / 19:43

ניצחון בכורה לברק בכר ("היו דברים טובים ופחות טובים") מול פרידק מיסטק מהליגה השנייה בצ'כיה. גורדנה (58) ברדה (80) ובוקרה (84) הנבחן עלו מהספסל וכבשו, לבקוביץ' עצר פנדל (60)

צילום ועריכת וידאו: קובי אליהו

הפועל באר שבע פתחה היום (שלישי) באופן רשמי את משחקי האימון שלה לעונה הבאה, כשניצחה את פרידק מיסטק מהליגה השנייה בצ'כיה 1:3 במשחק אימון על אדמת פולין. בהמשך מחנה האימונים תפגוש הקבוצה מבירת הנגב את גורניק לצ'נה וקורונה קיילצה, שתי קבוצות תחתית נוספות מפולין.

באר שבע התחילה היטב וכבר בדקה השנייה הגיע אובידיו הובאן להזדמנות טובה, אך החמיץ. בדקה ה-31 הגיע שוב הגיע הרומני להזדמנות טובה אחרי התקפה מתפרצת, אך הבעיטה השטוחה שלו מקצה הרחבה חלפה ליד הקורה. במחצית ביצע ברק בכר שלל חילופים, ובין היתר, נכנסו לכר הדשא שחקני הרכש שחקן הרכש טוני וואקמה, מאור בוזגלו, אליניב ברדה ואחרים. אחד מהם, רועי גורדנה, קיבל כדור מברדה בתוך הרחבה, ובעט שטוח פנימה בדקה ה-58.

שתי דקות חלפו ומיסטק קיבלה פנדל, אך השוער המחליף רובי לבקוביץ' קלט את הבעיטה. אלא שבדקה ה-66 גם ליבוביץ' לא הושיע: אילן בוקרה הנבחן איבד כדור במרכז המגרש, והצ'כים ניצלו זאת כדי להשיג את השוויון. בדקה ה-80 השיב ברדה את היתרון לאדומים, כשקיבל כדור עומק טוב מגורדנה, ומול השוער היריב הקפיץ יפה פנימה. את תוצאת המשחק קבע בוקרה הנבחן, בדקה ה-84.

הפועל באר שבע פתחה עם שחקני הרכש דודו גורש בשער ומתן אוחיון ושיר צדק בהגנה, כשלצידם וויליאם סוארס ואופיר דוידזאדה. אביתר אילוז, אובידיו הובאן, ג'ון אוגו, דן ביטון ומאור מליקסון עלו בקישור, ושלומי ארבייטמן פתח כחלוץ בודד.

בכר הקפיא המגעים עם ממן. מקורב לפלט: "הוא לא יישאר בבלגיה, אבל לא יוותר על חובות"

שחקן הפועל באר שבע, אליניב ברדה. הפייסבוק של הפועל באר שבע, אתר רשמי
פתחו ברגל ימין. ברדה/אתר רשמי, הפייסבוק של הפועל באר שבע

"זה משחק אימון ראשון בסך הכל", אמר ברק בכר. "אפשר היה לראות דברים יותר טובים ודברים פחות טובים עליהם אנחנו נעבוד. אני מסתכל על זה כמשחק אימון וצריך לקחת את זה כמו שזה - אימון. נמשיך לעבוד במחנה על הדברים אותם אני רוצה להדגיש, ונעשה הכל כדי להתקדם כל יום".

רועי גורדנה: "משחק טוב שלנו ותמיד נחמד לנצח, אבל אנחנו יודעים זה רק אימון בדרך לדבר האמיתי. נמשיך לעבוד במחנה לטובת המטרה האמיתית שהיא המשחקים מול תון".

sheen-shitof

במבצע מיוחד

הפטנט המתקדם בעולם שמבטיח שיפור עור הפנים מהטיפול הראשון

בשיתוף נומייר פלוס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully