וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ג'ורג'ביץ' מונה למאמן פנאתינייקוס, אנטיץ' חתם בפנרבחצ'ה אולקר

שחקן העבר קיבל את המשרה היוקרתית, סאני בצ'ירוביץ' ישמש כעוזרו. הפורוורד, ששיחק בשתי העונות האחרונות באטלנטה, חוזר לאירופה ויחליף את נמניה בייליצה. סן אמטריו שוחרר מלבוראל קוצ'ה

פרו אנטיץ' שחקן אטלנטה הוקס מול ג'ו ג'ונסון שחקן ברוקלין נטס. AP
חוזר לאירופה. אנטיץ'/AP

בזמן שמכבי תל אביב ממשיכה להרכיב מחדש את הסגל שלה לעונה הבאה, גם באירופה ממשיכים להשלים החתמות בקצב מסחרר. הקבוצה הבולטת ביותר בשוק ההעברות עד כה היא פנרבחצ'ה אולקר, שיצאה למסע רכש מרשים למדי בימים האחרונים. היום (שלישי) השלימו הטורקים החתמה מסקרנת, כשצירפו את פרו אנטיץ' המקדוני לשתי עונות עם אופציה לעונה נוספת.

אנטיץ' בן ה-32 חוזר לאירופה אחרי שתי עונות באטלנטה, ויחליף את נמניה בייליצה, שעזב ככל הנראה לטובת חוזה במינסוטה. אנטיץ' יהיה ההחתמה הנוצצת השלישית של פנר אחרי בובי דיקסון, גיבור האליפות של קרשיאקה, ואחרי קוסטאס סלוקאס שהצטרף מאולימפיאקוס.

מאמן נבחרת סרביה סשה ג'ורג'ביץ'. GettyImages
מאמן חדש לפאו. ג'ורג'ביץ'/GettyImages

* אנדולו אפס תשחרר את מט ג'נינג, שהצטרף בקיץ שעבר.

* לבוראל קוצ'ה שחררה את הקפטן פרננדו סן אמטריו אחרי שבע עונות.

* רובין בנצינג שוחרר מבאיירן מינכן וחתם בסראגוסה לעונה.

* פנאתינייקוס שחררה את אי ג'יי סלוטר, שככל הנראה נמצא בדרכו לבנביט הטורקית. פאו, שמינתה את סשה ג'ורג'ביץ' למאמן, צפויה למנות את שחקנה בעבר סאני בצ'ירוביץ' לעוזר.

* מאמן נבחרת ספרד סרג'י סקאריולו העדיף הערב את ניקולה מירוטיץ' לסגל הנבחרת לקראת היורובאסקט הקרוב. המשמעות: סרג' איבקה יישאר בבית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully