וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בני יהודה פתחה עונה, אבוקסיס: "ברור לכולם שאנחנו צריכים להתחזק"

30.6.2015 / 20:05

העולה החדשה ערכה אימון פתיחה לעיני עשרות אוהדים בלבד, וגם ללא ליאור לוי, המגן שכבר סיכם עקרונית אך לא חתם. המאמן שמר על אופטימיות: "מניח שנתחזק תוך כדי תנועה ונבנה קבוצה טובה"

צילום ועריכת וידאו: יוסי ציפקיס

לעיני כמה עשרות אוהדים בלבד, ללא שחקני רכש ועם סגל שמבוסס כולו על שחקנים מהעונה שעברה, בני יהודה פתחה הערב (שלישי) את הכנותיה לקראת העונה הקרובה בליגת העל עם אימון הפתיחה שקיימה במגרש הסינטטי בשכונת התקווה.

עד כה לא הוחתם בקבוצה אף שחקן חדש ולוואלה ספורט נודע שגם המגן ליאור לוי, שכבר סיכם עקרונית על הצטרפותו, לא חתם בסופו של דבר, לאחר שבמעמד החתימה נתגלעו מספר מחלוקות בין הצדדים. נכון לעכשיו, כלל לא ברור אם המגן יצטרף לקבוצה והאימון הערב התנהל כאמור ללא שחקני רכש חדשים. המאמן יוסי אבוקסיס, ינסה לצרף בתקופה הקרובה מספר שחקנים ובין היתר גם שני זרים חדשים בנוסף לדלה איינוגבה, פדרו גלבאן וקסטוטיס איבשקביצ'יוס שימשיכו עונה נוספת. צמד הבלמים עודד גביש וגל בראל צפויים להגיע בימים הקרובים ולהצטרף לאימוני הקבוצה.

יוסי אבוקסיס מאמן בני יהודה. יוסי ציפקיס
אימון פתיחה ללא שחקני רכש. אבוקסיס/יוסי ציפקיס

יוסי אבוקסיס, מאמן הזהובים שהעלה אותם מהלאומית אשתקד, התייחס לסגל הדליל: "יש כאן כרגע רק שחקנים ששיחקו בקבוצה בשנה שעברה, שחקנים שעזרו לקבוצה לעלות ליגה. לגבי חיזוק אז ברור לכולם, גם לדמאיו כבעלים וגם לי כמאמן שצריך לעשות כאן חיזוק ואנחנו נעשה את זה בשכל. זה אולי ייקח קצת זמן כי לקבוצה כמו בני יהודה, אסור לטעות ברכש, כי אנחנו לא שופעים בכסף. יש עוד שחקנים שאנחנו מדברים עליהם ואנחנו גם מחכים לשחקנים שישוחררו מהקבוצות הגדולות ויש לנו גם שני זרים להביא. בנוסף לשני הזרים, נרצה להוסיף עוד שלושה או ארבעה ישראלים, אני מניח שנתחזק תוך כדי תנועה, ונוכל לעשות קבוצה טובה".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

לראשונה טיפלו בסיבה בגללה חליתי בפיברומיאלגיה ולא בסימפטום

בשיתוף מרכז איריס גייר לטיפול דרך אבחון בגלגל העין
דלה איינוגבה בני יהודה. יוסי ציפקיס
דלה איינוגבה באימון/יוסי ציפקיס

אבוקסיס התייחס לפרסום בוואלה ספורט על כך שהמגן ליאור לוי שסיכם, לא הגיע בסופו של דבר לאימון והוסיף: "לצערי ליאור לוי שזה שחקן שרצינו והיה צריך להגיע לאימון, ולא הגיע, אני מאמין שגם איתו זה יסתדר. יש עוד משהו קטן לסגור". המאמן התקשה להגדיר מטרות בשלב הזה ואמר: "אני לא יכול לדבר כרגע על מטרות, כי אני לא יודע את הסגל הסופי. כרגע אנחנו רק עם שחקנים מהשנה שעברה וזה לא יהיה נכון לדבר על מטרות".

על היחסים עם האוהדים: "יש מחלוקת קטנה בין השחקנים למספר אוהדים עוד מסוף השנה שעברה, ואני מאמין שגם זה ייפתר והכל יהיה בסדר. אני מניח שברגע שיגיעו שחקני רכש והכל יתחיל להתעורר, אז גם הקהל יתעורר".

בן צעירי בני יהודה. יוסי ציפקיס
בן צעירי/יוסי ציפקיס
אוהד קדוסי שחקן בני יהודה. יוסי ציפקיס
אוהד קדוסי עם גלבאן/יוסי ציפקיס
פרדו גלבאן בני יהודה. יוסי ציפקיס
התגעגענו אליו בליגת העל. פדרו גלבאן/יוסי ציפקיס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully