וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מגמאדוב חוזר: ימונה לסקאוט הראשי של מכבי פתח תקוה

30.6.2015 / 12:41

שחקן העבר נפגש עם ההנהלה ויצטרף לצוות של רן בן שמעון. מאמני הכושר והשוערים, ישינובסקי ובוחניק, סיכמו לעונה נוספת. מחר: פתיחת האימונים, ג'ו מונונגה יגיע בחמישי

מוראד מגמאדוב בלם העבר של מכבי פתח תקוה (אמצע). קובי אליהו
חוזר הביתה. מגמאדוב/קובי אליהו

מוראד מגמאדוב חוזר למכבי פתח תקוה. לוואלה ספורט נודע כי שחקנה של הקבוצה לשעבר, שנחשב לסמל בעיני רבים במועדון, סיכם הבוקר עם הנהלת הקבוצה כי יחבור לצוות המקצועי של המועדון וישמש גם כסקאוט הראשי שלו. במועדון אישרו את הידיעה ואמרו הבוקר: "מגמאדוב אכן סיכם איתנו שישמש כסקאוט בעונה הבאה. אנחנו שמחים לצרף אותו לצוות המקצועי". מגמאדוב צפוי להגיע לאימון כבר מחר, ויעזור לרן בן שמעון ועוזרו ייטב לוזון. היום סיים בן שמעון את הרכבת הצוות המקצועי שסביבו, שיישאר ללא שינוי. שלמה ישינובסקי סיכם הבוקר וימשיך כמאמן הכושר וכך גם מאמן השוערים ויקטור בוחניק, שסיכם כבר שלשום. עומר גולן ימשיך כמנהל המקצועי של המועדון.

מגמאדוב פרש מכדורגל בסוף עונת 2010/11, בגיל 37, 17 שנה אחרי שהגיע למכבי פתח תקוה. שנה אחר כך, מגמאדוב חזר ושותף במשחק קבוצתו מול הפועל באר שבע בחודש אפריל, זאת לאחר שהתאמן עם הסגל שלה במהלך העונה. עונה אחר כך מגמאדוב לא ויתר, והמשיך עם הקבוצה בלאומית. את העונות האחרונות העביר במכבי עמישב מליגה א'. בחודש ספטמבר ימלאו לבלם הוותיק 42. לאחר פרישתו הודיעה הנהלת הקבוצה כי החולצה מספר 4, אותה לבש, תצא מכלל שימוש ואף שחקן לא יוכל לבוש אותה בעתיד, זאת כאות הערכה על פועלו. לפני שנתיים, וגם בתחילת העונה חולפת דובר על אפשרות שישתלב בתפקיד רשמי בצוות המקצועי, אך הדבר לא צלח וכעת, חמש שנים אחרי הפרישה שלו, האוהדים יוכלו לראות את מגמאדוב שוב במגרשי ליגת העל ולא במחלקת הנוער בה עבד במהלך העונה במקביל לאימונים בעמישב.

מכבי פתח תקוה תפתח מחר באופן רשמי את עונת 2015/16 ללא מרבית הזרים והנבחנים הזרים שאמורים להגיע אליה. למעשה, לאימון הפתיחה מחר אמור להתייצב רק מינדאוגאס פאנקה. הקשר ג'ו מונונגה ביקש לאחר את הגעתו וינחת רק מחרתיים, ביום חמישי, ואיתו אמור להגיע גם הבלם הצרפתי החדש – קסאבייה תומא. חלוץ נבחרת ליטא לוקאס ספלביס ממתין לאישור של אולבורג כדי לנחות בישראל, וצמד הברזילאים - הקשרים ג'ברסון ואליסון דוס סנטוס, אמורים לנחות רק בעוד כעשרה ימים. באימון הראשון ייבחנו הבלם מור דהן והקשרים רפי עמוס וגיא כהן. לאימון יגיע כמובן גם גיא מלמד, שימשיך עונה נוספת ובכך שם את העימות עם רן בן שמעון, מסיום העונה שעברה, מאחוריו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully