וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיווח: קליבלנד וסן אנטוניו מנהלות שיחות בנוגע לקנדריק פרקינס

עדיין לא ברור מה הקאבס יקבלו בחזרה עבור הסנטר והוותיק, בארה"ב העריכו שאולי אלה יהיו מילס וספליטר. הלייקרס מובילים במירוץ להחתמת למרכוס אולדריג', גם שאמפרט מועמד

צילום ועריכה: יוסי ציפקיס

למרכוס אולדריג' מסתמן כאחד השחקנים הכי מבוקשים בשוק השחקנים החופשיים. הפורוורד של פורטלנד, שבעונה שעברה העמיד ממוצעי שיא מבחינתו של 23.4 נקודות ו-10.2 ריבאונדים, צפוי להיפגש בראשונה עם הלייקרס ועם יוסטון. כמו כן כוכב הבלייזרס מתכנן להיפגש השבוע עם נציגי טורונטו, כשלראפטורס יש מרווח גדול בתקרת השכר ואפשרויות לחוזים גדולים. אולדרידג' מעורר עניין בקבוצות נוספות, כשאחת הבכירות בהן היא סן אנטוניו. על פי הדיווחים, גרג פופוביץ', טוני פרקר וטים דאנקן יגיעו במיוחד לפגישה עמו בניסיון לשכנעו להצטרף לספרס. בשעות הערב צץ פרסום ב"לוס אנג'לס טיימס", לפיו "אולדריג' נוטה לחתום בלייקרס".

* ללא קשר לאולדריג', סן אנטוניו הודיעה שטיאגו ספליטר, שאמור להרוויח 8.5 מיליון דולר בעונה הבאה, פנוי להצעות לטריידים.

* שלא במפתיע, הודיעה הערב (שלישי) קליבלנד כי תנסה להשאיר את השחקנים החופשיים שלה טריסטן תומפסון, אימאן שאמפרט ומתיו דלבדובה. הצעד שביצע דייויד גריפין תאפשר לו להשוות כל הצעה שהשלושה יקבלו בשוק השחקנים החופשיים, ולהשאירם במועדון. בו בזמן, בשאמפרט מתעניינות הלייקרס, דאלאס ומילווקי.

* בארצות הברית מדווחים שקליבלנד וסן אנטוניו מנהלות שיחות בנוגע לקנדריק פרקינס. עדיין לא ברור מה הקאבס יקבלו בתמורה לסנטר הוותיק אם זה יעבור לספרס, אך על פי עיתונאי אחד, כדי שהמשכורות יעבדו, סן אנטוניו עשויה לשלוח בחזרה את טיאגו ספליטר ופאטי מילס.

* כתב ESPN כריס ברוסארד צייץ: "חלק ממנהלי הליגה מאמנים שטייסון צ'נדלר ינחת במילווקי".

* עוד מברוסארד: "אני שומע שאין שוק גדול לדויין וייד בגלל גילו (33) ובעיות הפציעות שלו".

* קובי בריאנט התקשר לדיאנדרה ג'ורדן בניסיון לשכנע אותו לחצות את הכביש ולחתום בלייקרס. הקליפרס יהיו הקבוצה האחרונות שתיפגש עם הסנטר האתלטי.

* סקרמנטו חושקת ברכז חדש. על הפרק: רייג'ון רונדו, ג'רמי לין, טיי לואסון, דניס שרודר וג'רו הולידיי.

* דאלאס וטורונטו מעוניינות בווסלי מתיוז, שסיים את חוזהו בפורטלנד.

* מונטה אליס מבוקש על ידי מיאמי, שעשויה לפנות אליו אם דויין וייד יעזוב, כמו גם על ידי אינדיאנה וסקרמנטו.

פורוורד טרייל בלייזרס למרקוס אולדרידג' (שמאל) מול שחקן סן אנטוניו ספרס טיאגו ספליטר (ימין). AP
מי יהיה איפה? אולדרידג' וספליטר/AP

* מייק מילר צפוי לממש את האופציה להישאר בקליבלנד בעונה הבאה, ואמור להרוויח במהלכה 2.8 מיליון דולר. עוד בקליבלנד: בארצות הברית מדווחים שלברון ג'יימס מעוניין לצרף לקבוצה את מייק דאנליבי.

* שיקגו רוצה להשאיר את ג'ימי באטלר, ותציע לו הארכה של חוזהו תחת סעיף "הצעת חוזה מקסימלי" שימנע ממנו לעזוב. קירק היינריך מימש את האופציה שלו עם הבולס ויישאר תחת חוזה של 2.8 מיליון דולר לעונה.

* ממפיס נחושה להשאיר את הפריי אייג'נט מארק גאסול בקבוצה, ונציגיה ייפגשו עמו בספרד.

* ניו יורק משתמשת בכוכבה כרמלו אנתוני בניסיון לגייס לניקס שחקנים חופשיים כמו אולדרידג', גרג מונרו וארון אפללו, כשכרמלו מתקשר אישית לחלק מהשחקנים בתקווה לשכנעם. כמו כן, על פי הדיווחים כרמלו שוחח אישית עם קריסטפס פורזינגיס, השחקן שנבחר על ידי בסיבוב הראשון בדראפט האחרון, אחרי שדווח שהוא לא מרוצה מהבחירה של המועדון בלטבי בן ה-19. "היה יפה לראות שחקן גדול כמוהו עושה מהלך כזה", אמר אחיו של פרוזינגיס.

* גרג מונרו עצמו מעריך שיעזוב את דטרויט הקיץ, ומלבד הניקס צפויות לו פגישות עם הסלטיקס, מילווקי, הלייקרס והבלייזרס. "סטן ואן גנדי נוהג לבנות קבוצות נמוכות", אמר, "לא רוצה להיות במקום בו אני לא רצוי".

* זוכרים את ערב הדראפט, כשלוק רידנאור החליף לא פחות מארבע קבוצות תוך 24 שעות? ובכן, לאחר שנשלח בסופו של דבר לאוקלהומה סיטי, זו בחרה לשלוח אותו הערב לטורונטו על מנת ליצור חריגת שכר בה תשתמש בהמשך הקיץ. הת'אנדר יקבלו בתמורה את הזכויות לתומיסלאב זובצ'יץ', שחקן צדוויטה זאגרב, שנבחר במקום ה-56 של דראפט 2012.

* ב"יאהו" מפרסים שסקרמנטו שוחחה עם ג'ון קליפארי על האפשרות שיאמן את הקבוצה וישתלב גם בהנהלה, ומעמדו של ג'ורג' קארל ממשיך להיות מעורער מתמיד.

* ב-23:00 ניתן יהיה להתחיל להתקשר לשחקנים חופשיים באופן רשמי ולשוחח איתם. כשנשאל האם יצלצל בעצמו לחלק מהשחקנים, השיב גרג פופוביץ' בטיפוסיות: "לא אתקשר לאף אחד בחצות. אהיה במיטה. אם זה יגרום לשחקן כלשהו לא להגיע, אז אני לא רוצה אותו".

עוד באותו נושא

שמועות ב-NBA: וייד יהפוך לשחקן חופשי, דנג הפתיע ונשאר במיאמי

לכתבה המלאה
מייק דאנליבי שחקן שיקגו (שמאל) מול לברון ג'יימס שחקן קליבלנד. GettyImages
ביחד בעונה הבאה? לברון ודאנליבי/GettyImages

לארי נאנס ג'וניור מודה: "הייתי מבועת מפחד מקובי בריאנט"

לארי נאנס ג'וניור, שנבחר על ידי לוס אנג'לס לייקרס בדראפט האחרון ועורר סערה אחרי שהתברר כי כינה בעבר בטוויטר את קובי בריאנט "אנס", הודה שהיה "מבועת" מפחד מהתגובה של קובי כשיגלה מה חברו החדש לקבוצה אמר עליו. כזכור, בריאנט אמר שהדברים הם "מים מתחת לגשר" ושהוא סולח לנאנס .

"אתה שומע את כל הסיפורים על קובי, או מר בריאנט, שהוא תמיד אינטנסיבי ועל הקצה... הייתי מאוד עצבני כששלחתי לו הודעה ארוכה, פחדתי לקבל תשובה קצרה, 'אוקיי', או לא לקבל תגובה בכלל", סיפר נאנס ג'וניור הלילה בגילוי לב. "אני פשוט כל כך שמח שהוא הגיב ככה. יכולתי להיות עד עכשיו עם כאבי בטן".

שחקן לוס אנג'לס לייקרס, קובי בריאנט. AP
מפחיד. בריאנט/AP

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully