וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי חיפה: רובן ראיוס שוחרר רשמית וסיכם את תנאיו בסושו

30.6.2015 / 13:01

הקשר הספרדי בדרך לליגה השנייה בצרפת. הירוקים הבהירו למספר מועדונים שהם שינו את מדיניות המושאלים. מקורבי בן שהר: "לכסף אין משמעות. אם הוא יחליט לחזור לישראל, הוא ייפגש עם חיפה". עסקת מארק ואליינטה מתעכבת

וידאו: מכבי חיפה TV

בוידאו: סיכום שבוע האימונים הראשון של מכבי חיפה (צילום ועריכה: מכבי חיפה TV)

מכבי חיפה הודיעה היום (שלישי) על שחרורו הרשמי של רובן ראיוס מהקבוצה, ועל כך שהקשר הספרדי סיכם את תנאיו בסושו, מהליגה השנייה בצרפת. הוא עוזב את הקבוצה אחרי שנתיים.

הקשר הספרדי נרכש על ידי מכבי חיפה מאסטרס טריפוליס היוונית לפני שנתיים תמורת כ-800 אלף יורו. בשנתיים שלו בכרמל הוא רשם 53 משחקי ליגה בהם כבש 17 שערים. בעונת 2013-14 כבש 6 שערים ב-12 הופעות בליגה האירופית. לצד היכולת הטכנית והשערים המרהיבים שכבש, הוא מותיר אחריו זיכרון של הפגיעה החמורה בשחקן בני יהודה רפי דהן, שגרמה לאחרון לפרוש מכדורגל.

רובן ראיוס שחקן מכבי חיפה. ברני ארדוב
אומר שלום לליגת העל. ראיוס/ברני ארדוב

מכבי חיפה שינתה את מדיניות השאלת השחקנים שלה לעונה הקרובה. בימים האחרונים פנו מספר קבוצות מליגת העל בבקשה לקבל חלק מהשחקנים של המועדון בהשאלה, אך המועדון הודיע כי הוא דורש דמי השאלה תמורת המעבר. כפי שכבר דיווחנו בעבר, הסיבה לכך היא כמובן "חוק המושאלים", שבמסגרתו יוכלו שחקנים המושאלים לליגת העל לשחק נגד קבוצת האם שלהם. כך למשל, ביממה האחרונה נתקלה מכבי פתח תקוה בקשיים כאשר רצתה להשאיל אליה את עאיד חבשי ודור חוגי.

חיפה תקל על קבוצות מהליגה הלאומית, אך בניגוד לשנים קודמות, לא תעדיף להשאיל שחקנים לקבוצות מהצפון בחינם. כך למשל, עסקת דניאל בורחל, שהתפוצצה בין היתר בשל בקשת הפועל עכו לדמי העברה, תקשה עליה לקבל שחקנים בחינם. ההערכה היא שחיפה תוכל להכניס כמה מאות אלפי שקלים בעקבות שינוי המדיניות.

seperator

בסביבתו של בן שהר הבהירו אתמול כי הכסף לא מהווה את השיקול העיקרי שלו בנוגע לחזרה לישראל. "לפערים הכספיים אין שום משמעות בנוגע לחזרה של בן לארץ. הוא קודם כל צריך להחליט אם יחזור לישראל, ואם זה יקרה הוא ייפגש עם מכבי חיפה", אמרו. שהר מחכה לשלוש הצעות מחו"ל עד סוף השבוע, ואם זה לא יקרה הוא ייפגש פעם נוספת עם המועדון בשבוע הבא.

במועדון הבהירו כי הבלם חסוס רואדה אכן הוצע, אך לא נמצא ברשימות המועמדים המובילים לתפקיד הבלם. מאז שהוצע לקבוצה, סוכנו לא קיבל הודעה כי הקבוצה מעוניינת בו. במועדון מתכוונים להמשיך להתמקד במגעים עם הבלם מארק ואליינטה, שכזכור דודו אוואט מנסה להביא את העסקה למימוש. השחקן נמצא בחופשה פרטית, ובתקשורת הספרדית טוענים כי ויאדוליד לא מתכוונת להתפשר בנושא דמי ההעברה ועסקת העברתו לקבוצה אחרת עשויה להתארך עד סוף הקיץ. כפי שפורסם בוואלה ספורט כבר בתום העונה, רוני לוי שוקל לשחרר את אברהם פאס משיקולים מקצועיים ומחפש לו מחליף.

אתמול ערכה הקבוצה בדיקות רפואיות באצטדיון. המאמן רוני לוי התייחס באתר הרשמי לפתיחת האימונים כשאמר: "אנחנו מתחילים את האימון מוקדם, חשוב לי להכיר את השחקנים ולהיכנס לסגנון העבודה שאני מאמין בו. ככל שנתחיל מוקדם יותר, החיבור הוא טוב יותר".

שחקני ריאל ויאדוליד, מארק ואליינטה (שמאל) אלברו רוביו. GettyImages
בינתיים ויאדוליד לא מוכנה להתפשר. ואליינטה/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully