וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

העברות בעולם, 30.6: רוביניו שוחרר מסנטוס, בדרך לליגה הסינית?

החלוץ מחזיק בהצעה של 150 אלף ליש"ט לשבוע מגואנגז'ו. מירנדה באינטר, מונטויה עשוי להצטרף. ריאל בדרך לרכש ראשון, ליברפול קרובה להחתמת שחקן בן 16 מבארסה, שחקן חדש ללוזון

צילום מסך

העברות

* רוביניו שוחרר מסנטוס, ומחזיק בהצעה של 150 אלף ליש"ט לשבוע מגואנגז'ו הסינית, שכבר החתימה הקיץ את פאוליניו, אלאן וריקרדו גולררט.

* הרנן קרספו, חלוץ העבר הארגנטינאי בן ה-40 מתחיל קריירת אימון בבוגרים ומונה למאמנה של מודנה מהליגה השנייה.

* מירנדה, קפטן נבחרת ברזיל מאז הרחקתו של ניימאר בקופה אמריקה הנוכחי, הגיע לאיטליה, עבר בדיקות רפואיות וחתם באינטר. הנראזורי שילמו 3 מיליון יורו על השאלתו ויעבירו עוד 10 מיליון כרכישה בתום העונה, אז החוזה יהפוך לשלוש שנים. הוא צפוי להרכיב מרכז הגנה חדש עם הקולומביאני ג'ייסון מוריו.

* האנובר רכשה מפרייבורג את שחקן הכנף פליקס קלאוס (22). בגרמניה מדווחים שהסכום נע בין 2 ל-3 מיליון יורו. קלאוס הוא השחקן השני שעובר מהיורדת להאנובר בקיץ הנוכחי, קדם לו אוליבר זורג.

* מנצ'סטר סיטי השאילה לקאמבור ההולנדית את ג'ק בירן. האירי בן ה-19 ישוב לתכולים בסוף העונה ומקווה לרשום התקדמות משמעותית בהולנד.

* מגנה המצטיין של ווסטהאם, ארון קרסוול, חתם על חוזה חדש במועדון, עד קיץ 2020. קרסוול נבחר לשחקן העונה של הפטישים.

* חיזוק חדש לגיא לוזון בצ'רלטון: הקשר אל-חאג'י בה. הצרפתי בן ה-22 השתייך בשנתיים האחרונות לסנדרלנד ושיחק בעונה שעברה בבאסטיה כמושאל.

* גנגאן החתימה את השוער בן ה-19, תאו גיבארש. השוער הצעיר חתם לעונה והוא מגיע מלוריין.

* קייבו צירפה את הקשר-חלוץ לוקאס קסטרו, שהגיע אליה מקטאניה מליגת המשנה. הארגנטינאי בן ה-29 איחד כוחות עם רולאנדו מאראן, שהיה המאמן הראשון שלו באיטליה. אלברטו פאלוסקי האריך את חוזהו בקייבו עד 2019.

* ראן הודיעה את החתמתו של החלוץ השנהבי ג'יובאני סיו. החלוץ בן ה-26 שמגיע מפ.צ באזל, שיחק בחצי העונה האחרונה בבאסטיה כמושאל. הוא כבש 5 שערים ב-13 משחקים.

* בלם נבחרת טוניסיה, סיאם בן יוסף, חתם בקון הצרפתית. בן יוסף שיחק בשלוש השנים האחרונות באסטרה ג'ורג'יו הרומנית וסיים את חוזהו בסוף העונה.

בדרך לליברפול: צפו בביצועים של בובי אדקאניה

שמועות

* ב"אס" מדווחים שהרכש הראשון והמפתיע של רפא בניטס בריאל מדריד יהיה לוקאס ואסקס, הקשר הימני שהרשים בעונה האחרונה עם ארבעה שערים ושישה בישולים באספניול. לריאל הייתה אופציה לקנות בחזרה את שחקן הכנף בן ה-23 שהצטרף למועדון בגיל 16, וככל הנראה תשלם תמורתו כעת מיליון יורו ותעביר לאספניול את בורגי.

* ליברפול מתכננת להחתים את בובי אדקאניה בן ה-16, שמשחק באקדמיה של ברצלונה. שחקן הכנף ההולנדי-ניגרי הוא אחד מהשחקנים שבעקבות ההחתמה שלהם, ברצלונה נענשה. פיפ"א אילצה את הקטלאנים לשחרר אותו והוא "הושאל" לפ.ס.וו איינדהובן, אבל עכשיו בספרד מדווחים שנמאס לו מחוסר הוודאות ושהוא מחפש קבוצה חדשה.

* סוכנו של ארדה טוראן הבהיר שהקשר הטורקי יחליט בנוגע לעתידו עד סוף השבוע. ארדה הפנטסטי מבוקש בצ'לסי ומנצ'סטר יונייטד, אבל יכול להיות שימשיך באתלטיקו מדריד.

* באיטליה ובספרד מדווחים שמרטין מונטויה קרוב מאוד לאינטר. המגן הימני של ברצלונה אמור להיות מושאל תמורת מיליון יורו, ולנראזורי תהיה אופציה לרכוש אותו בקיץ הבא תמורת 8 מיליון יורו נוספים.

* נשיא אנטליאספור טוען: "הגענו לסיכום עם רונאלדיניו". העולה החדשה לליגה הראשונה בטורקיה, קרובה גם להחתים את סמואל אטו.

* באיטליה טוענים שתתכן עסקת חליפין בין יובנטוס לטוטנהאם במסגרתה פרננדו יורנטה ינחת בווייט הארט ליין, בעוד אריק לאמלה יעשה את הדרך ההפוכה. גם מונאקו מתעניינת בחלוץ הספרדי, אבל הוא לא מתלהב לעבור לנסיכות.

* שחקן נוסף ששייך ליובנטוס, אבל לא נמצא בתכניות שלה הוא המגן הימני מאוריסיו איסלה. הצ'יליאני שהושאל בעונה שעברה לק.פ.ר, מבוקש בריאל סוסיאדד, ויאריאל ובורוסיה מנשנגלדבאך.

* האם אחד החלוצים הגדולים בתולדות ארגנטינה ובתולדות הליגה האיטלקית בדרך לאמן בארץ המגף? במדינה מדווחים שחלוץ העבר בן ה-39, ששיחק בין היתר בפארמה, לאציו, אינטר, מילאן וגנואה באיטליה, עשוי להתמנות למאמנה של מודנה מהסרייה B. קרספו אימן תקופה קצרה את הנוער של פארמה, ואם ימונה למאמנה של מודנה תהיה זו קבוצתו הראשונה כמאמן בוגרים.

לוקאס ואסקס שחקן אספניול. GettyImages
הבקשה של בניטס. לוקאס ואסקס/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully