וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בית"ר ירושלים נחתה בקזחסטן: "טיסות מזעזעות אבל אין תירוצים"

30.6.2015 / 7:29

השחקנים הגיעו לבית המלון בשיקמנט סחוטים אחרי מסע של 20 שעות: "הטיסה הכי מתישה בחיים, רק רוצים לנוח. בכל מקרה, לא מדובר בקבוצה מפורטוגל או מספרד". מרבית הציוד לא הגיע, כולל תלבושות המשחק. דה לוקאס עשוי לחזור לתמונה, מו"מ עם מוראר, אריקו יגיע עוד היום?

קובי אליהו
שחקן בית"ר ירושלים, בוריס קליימן, עם בן רהב. דף הפייסבוק של בוריס קליימן, אתר רשמי
מזכרת מקזחסטן. בוריס קליימן עם בן רהב/אתר רשמי, דף הפייסבוק של בוריס קליימן

בית"ר ירושלים נחתה ב-06:15 בבוקר של יום שלישי (09:15 שעון קזחסטן) בשיקמנט לקראת משחק החוץ במסגרת מוקדמות הליגה האירופית נגד אראבדאסי ביום חמישי בשעה 15:00. ביממה האחרונה נעשים ניסיונות לשידור המשחק על ידי חברת צ'רלטון כאשר במהלך היום אמורה להתקבל תשובה סופית בעניין.

מרבית הציוד (כולל תלבושות המשחק), עימו יצאה בית"ר ירושלים לקזחסטן, לא הגיע ובשעות אלה בקבוצה עובדים על הנושא. במועדון אמרו כי מדובר בציוד חיוני שאת חלקו לא ניתן להשלים על ידי הקזחים. לאחר מכן יצאה בית"ר אל עבר בית המלון שנמצא כ-40 דקות משדה התעופה והגיעה לשם בשעה עשר בבוקר לפי השעון המקומי. הדבר הראשון שהשחקנים ביקשו לעשות זה לנוח. השחקנים אכלו ארוחת בוקר במלון ולאחר מכן קיבלו את מבוקשם. אחר הצהריים הם כבר יערכו אימון ראשון על אדמת קזחסטן, בתקווה שיגיע הציוד.

אחד השחקנים אמר: "היו טיסות מזעזעות ומתישות, כולם רוצים רק לנוח, תשושים לגמרי. שחקנים אמרו שמדובר בטיסות הכי קשות שעברו בחיים. אבל אין תירוצים ויש יותר מיומיים עד המשחק. ננוח, נתאמן ונבוא מוכנים לעשות את המקסימום. הכי חשוב שנסתגל למגרש ונרגיש טוב. זאת לא קבוצה מפורטוגל או מספרד. עם משחק טקטי נכון, הרבה הקרבה וריכוז אפשר להעביר את ההכרעה לארץ".

צפו בשחקני בית"ר ירושלים נוחתים בקזחסטן (צילום: ניסים צמח)

שחקני ביתר מגיעים לקזחסטןיאללה ביתר

Posted by Nisim Tzemah on Tuesday, June 30, 2015

מי שלא טס עם הקבוצה הוא הבעלים אלי טביב, שנשאר בארץ. בנוגע למצב הרכש אין חדש כאשר בקבוצה מקווים כי אריקו הברזילאי או פיוטר מלארצ'יק הפולני יסכמו בימים הקרובים. עם הברזילאי הכל מסוכם רק שבית"ר צריכה להחליט אם היא מוכנה להחתימו לאחר פציעה לא פשוטה שעבר בעונה שעברה. פנדורי הרומנית מוכנה להשתתף בחלק ניכר משכר. בנוגע למלארצ'יק, הוא הבטיח תשובה סופית היום.

גם עם ניסו קפילוטו העניינים עדיין לא סגורים. נראה כי אם יצורף בלם זר לקבוצה יוחתם בנוסף רק אחד מהשניים - אופיר קריאף או קפילוטו. נראה כי שאילתו של אריקו הברזילאי מפאנדורי עשויה להיסגר עוד היום. שוב הופעלו לחצים על אלי טביב להשאיר את קריאף במועדון אך נראה כי אין התפתחויות בעניין. למועדון יש עד מחר לרשום שחקן נוסף שיוכל לשחק לפחות בגומלין. במקרה של קריאף הוא כבר רשום ולא צריך לבצע את כל הליך ההעברה כמו במקרה של קפילוטו או שחקן זר.

הקשר הספרדי, פאבלו דה לוקאס, עשוי לחזור להוות אופציה לחיזוק הקבוצה. השחקן כבר סיכם את תנאיו בבית"ר אך העדיף הצעה מרוסיה. אתמול פוצץ המו"מ עם הרוסים ובימים הקרובים עשוי להתחדש הקשר בין השחקן לבין הקבוצה מהבירה. שחקן נוסף שמועמד לחיזוק ההתקפה הוא ולאד מוראר, הרומני בן ה-21, כפי שפורסם בוואלה ספורט. מוראר הוא בעל שש הופעות בנבחרת הצעירה של רומניה. בעונה האחרונה הוא ירד ליגה עם אוניברסיטת קלוז', כבש שלושה שערים ובישל שניים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully