וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סקיי ספורטס: "סרחיו ראמוס אמר לריאל שהוא רוצה לעבור ליונייטד"

הבלם של הבלאנקוס בדרך לאולד טראפורד? על פי גרהאם האנטר, איש הכדורגל הספרדי של הרשת הבריטית, ראמוס הבהיר לריאל שהוא מעוניין לעבור אך ורק ליונייטד, שתשלם 40 מיליון יורו

סרחיו ראמוס ריאל מדריד. AP
בדרך לאנגליה. ראמוס/AP

האם סרחיו ראמוס יעבור למנצ'סטר יונייטד? השמועות בנושא מתרוצצות כבר זמן רב, אולם נראה כי האפשרות הזו הופכת לממשית יותר ויותר והערב (שני), דיווח איש הכדורגל הספרדי של "סקיי ספורטס", גרהאם האנטר, כי הבלם פנה לריאל מדריד והודיע כי הוא מעוניין לעזוב את הבלאנקוס ולהגיע לאולד טראפורד.

האנטר אמר: "ראמוס הודיע לראשי ריאל כי הוא רוצה לעזוב את המועדון בקיץ הנוכחי וכי הוא מבקש מהם באופן ספציפי לפתוח במשא ומתן לגבי מכירתו מול מנצ'סטר יונייטד ולא לנהל מגעים עם אף קבוצה אחרת מלבד יונייטד". הסכום שהשדים האדומים צפויים לשלם על הספרדי הוא 40 מיליון יורו.

האנטר הוסיף: "אנשים תהו לגבי כוונותיו האמיתיות של ראמוס וחשבו שאולי מדובר במקרה דומה לזה של ססק פברגאס, שלפני שנתיים נראה כמועמד אפשרי להגיע לקבוצה של דייויד מויס. אבל זה לא המצב. יונייטד רואה בראמוס מישהו שיכול להפוך לעמוד השדרה של הקבוצה, שיודע לנצח, שיש לו ניסיון בזכיות בתארים, שיוסיף אופי וכישרון לקבוצה שנבנתה מחדש תחת ואן חאל בעונה החולפת".

על פי האנטר, ראמוס, לו נותרו שנתיים בחוזה בריאל, מאוכזב מכך שהקבוצה מדברת עם שחקנים אחרים על חוזים חדשים, אבל לא עמו: "הוא גם לא מרוצה מכך שהמועדון לא הכחיש את הדיווח לפיו הוא הוצע לברצלונה. הקשר בינו לבין פלורנטינו פרס לא קיים. הוא רוצה להיות חלק מפרויקט הבנייה המחודשת של מנצ'סטר יונייטד ולעזור להחזיר את המועדון לגדולתו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully