וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בשל החלטת היורוליג בנוגע לירושלים: מקל מתקרב מאוד למכבי ת"א

29.6.2015 / 20:44

הרכז הישראלי רוצה לשחק ב-NBA, אך אם לא ימצא קבוצה בארצות הברית ייתן עדיפות לקבוצת יורוליג. מרבית התנאים עם הצהובים סוכמו: "זה נראה רציני מתמיד, מסתמן שיחתום בקרוב"

צילום ועריכת וידאו: קובי אליהו

ההחלטה של היורוליג לא להעניק להפועל ירושלים כרטיס חופשי למפעל לעונה הבאה מקרבת מאוד את גל מקל לחתימה במכבי תל אביב. הרכז רוצה לשחק ב-NBA אך אם לא ימצא קבוצה בליגה הטובה בעולם, יעדיף לשחק במפעל הבכיר באירופה בעונה הבאה, כפי שהבהיר לראשי ירושלים כשאלה ניסו לשכנעו בימים האחרונים.

כפי שפרסמנו ביום שישי, מקל כבר סגר את רוב תנאיו עם המעדון הצהוב כשהסיכום יהיה לשלוש שנים תמורת כ-700 אלף דולר לעונה. הפערים בין הצדדים הצטמצמו מאוד בימים האחרונים, וגורם במכבי תל אביב אמר הערב: "זה נראה רציני מתמיד. מסתמן שיחתום בימים הקרובים, למרות רצונו לשחק ב- NBA". הגעתו לא אמורה לבוא על חשבון יוגב אוחיון, שסיכם את כל תנאיו עם הצהובים.

עם זאת, יש לציין כי כי גם חלום ה-NBA של הרכז שיצא לאימונים בארצות הברית עדיין קיים, והוא מחזיק בהצעות נוספות מאירופה. במכבי אומרים שמקל צפוי להצטרף אך נזהרים במקביל ושבים ומצהירים באותה נשימה, (מן הסתם, כלקח מהעבר): "עד שזה לא סגור וחתום מבחינתו ומקל חותם - זה לא סגור".

מקל (27, 1.91 מ') גדל במחלקת הנוער של מכבי תל אביב, ולאחר שנתיים במכללת וויצ'יטה סטייט חזר למועדון הצהוב ב-2008. הרכז מיעט לשחק, עזר להפועל גלבוע/גליל לזכות באליפות היסטורית, המשיך לבנטון טרוויזו, זכה באליפות נוספת עם מכבי חיפה ובעקבותיה הפך לישראלי השנה ב-NBA. אחרי עונת רוקי בדאלאס (2013/2014) שוחרר, חתם למספר ימים בניו אורלינס ושוב שוחרר. בפרבואר שעבר ניהל משא ומתן עם הפועל ירושלים ומכבי תל אביב, לפני שהעדיף את ניז'ני נובגורוד, בשורותיה העמיד ממוצעים של 11.7 נקודות, 2.3 ריבאונדים ו-4.7 אסיסטים למשחק ביורוליג העונה.

ביום חמישי פרסמנו: מכבי תל אביב אופטימיים לגבי צירוף גל מקל

גל מקל, שחקן ניז'ני נובגורוד. GettyImages
עוד צעד אל עבר חזרה ליד אליהו. מקל/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully