וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גמר יורו הצעירות: פורטוגל ושבדיה יספקו סיום ספורטיבי הפעם?

אחרי דקות הסיום השערורייתיות בין שתי הנבחרות במחזור האחרון של שלב הבתים, הן נפגשות בקרב על התואר, שיהיה הראשון אי פעם במפעל הזה עבור כל אחת מהן (שלישי, 21:45, ספורט 1 ו-HD)

שחקני נבחרת שבדיה עד גיל 21 מתכוננים לגמר. Martin Rose, GettyImages
בשבדיה בונים על ג'ון גידטי/GettyImages, Martin Rose

אליפות אירופה עד גיל 21 הנערכת בימים אלה בצ'כיה תגיע לסיומה מחר (שלישי, 21:45, ספורט 1 ו-HD) עם הגמר הגדול בין פורטוגל לשבדיה. שתי הנבחרות כבר נפגשו בטורניר הזה, במחזור האחרון של שלב הבתים וסיימו ב-1:1 דרמטי, כאשר פורטוגל כובשת בדקה ה-82 ושבדיה משווה בדקה ה-89. שתי הנבחרות, שידעו אז שתיקו מספיק לשתיהן על מנת להעפיל לחצי הגמר על חשבונה של איטליה, העבירו את הדקות האחרונות בהתמסרויות במרכז המגרש, במה שהיווה את הרגע הכי פחות יפה בטורניר המסקרן עד כה.

שתי הנבחרות נראו נהדר בחצי הגמר, כאשר הפורטוגלים נותנים הצגה בלתי נשכחת עם 0:5 על הפייבוריטית השנייה לזכייה, גרמניה ואילו השבדים, בכיכובו של ילד הפלא ג'ון גידטי, מפרקים את דנמרק עם 1:4 חד צדדי.

שחקני נבחרת פורטוגל עד גיל 21. Martin Rose, GettyImages
הפורטוגלים יכולים לשחזר את היכולת מחצי הגמר?/GettyImages, Martin Rose

הישג השיא של שתי הנבחרות הצעירות הללו עד היום היה הפסד בגמר יורו הצעירות. לשבדיה זה קרה ב-1992, כאשר היא הפסידה 2:1 בסיכום שני משחקי הגמר מול איטליה. פורטוגל סבלה מגורל דומה שנתיים לאחר מכן, מול אותה איטליה, אז הפסידה 1:0 משער זהב בהארכה.

בעוד גידטי, ששייך למנצ'סטר סיטי והושאל העונה לסלטיק, הוא האיש שכדאי לשים לב אליו אצל הסקנדינבים, הרי שהעיניים בנבחרת של רוי ז'ורז' יופנו לעברו של ברנרדו סילבה, שגדל בבנפיקה ועבר למונאקו בינואר האחרון תמורת 15.75 מיליון יורו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully