וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אחרי פחות משנה בתפקיד: חוס הידינק התפטר מאימון נבחרת הולנד

לאחר חרושת השמועות, הגיע האישור הרשמי והמאמן הוותיק סיים את תפקידו עם האורנייה בשל הפתיחה הנוראית של מוקדמות יורו 2016. דני בלינד, שהיה עוזרו של ואן חאל במונדיאל, מועמד להחליפו

מאמן נבחרת הולנד, חוס הידינק. GettyImages
נפרד לשלום. הידינק/GettyImages

חוס הידינק סיים הערב (שני) את דרכו כמאמן נבחרת הולנד, זאת לאחר שהודיע על התפטרותו מהתפקיד, כך אישרה ההתאחדות ההולנדית.

הפתיחה הרעה של מוקדמות יורו 2016 היא שהובילה להתפתחות הדרמטית, כאשר בתום שישה משחקים ניצבים האורנייה במקום השלישי בלבד, עם שלושה ניצחונות, תוצאת תיקו ושני הפסדים. להולנד 10 נקודות - שלוש פחות מצ'כיה וחמש פחות מאיסלנד, שמוליכה את בית א'.

"צר לי על ההתפתחות הזו", מסר המנהל המקצועי של ההתאחדות ההולנדית, ברט ואן אוסטבין, "לרוע המזל, התוצאות של העבודה הקשה של חוס לא נראות לעין כרגע. אנחנו מודים לו על המאמצים".

הידינק אמר: "אני מצטער שנאלצתי לבצע את הצעד הזה. חשבתי שזה יהיה כבוד לאמן שוב את הנבחרת ההולנדית ואני מאחל למי שיחליף אותי את כל ההצלחה במוקדמות היורו".

אחד המועמדים המובילים לשמש כמאמן הנבחרת הבא הוא עוזרו של הידינק בתפקיד, דני בלינד, שרשם 42 הופעות בנבחרת הולנד כשחקן ומשמש כעוזר מאז 2012.

הידינק (68), שעבר בקריירת האימון שלו שלל נבחרות (דרום קוריאה, אוסטרליה, רוסיה טורקיה) וקבוצות (בין היתר ריאל מדריד, איינדהובן וצ'לסי), כבר אימן את האורנייה בין 1994 ו-1998. ביולי 2014 ירש את לואי ואן חאל בתפקיד, לאחר שזה הוליך את הולנד לחצי גמר המונדיאל ולמקום השלישי, אחרי טורניר מצוין.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully