וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ארגנטינה כבר בלחץ: ריצ'י הברזילאי ישפוט בחצי הגמר

מארגני הקופה אמריקה הפתיעו ששיבצו לחצי הגמר (בין שלישי לרביעי, 2:30, ערוץ 5) את סנדרו ריצ'י, האיש שאחראי על שערוריית קבאני-חרה. בארגנטינה חוששים שאגוארו, מסי ומסצ'ראנו יקבלו צהוב ויחמיצו את הגמר: "החלטה מעוררת חשד"

עריכת וידאו: מרום שפיצר

השופט הברזילאי סנדרו ריצ'י יהיה זה שישפוט את חצי גמר הקופה אמריקה מחר (בלילה שבין שלישי לרביעי, 2:30, ערוץ 5) בין ארגנטינה לפראגוואי, בעוד החלטה שנויה במחלוקת בטורניר. בתחילה המארגנים הודיעו שמי שישפוט יהיה קרלוס ורה מאקוודור, אבל כמה דקות לאחר מכן התנצלו על הטעות, והודיעו שריצ'י יהיה זה שישפוט.

כמובן שהשיבוץ לא התקבל בצורה חלקה בארגנטינה, כמו גם דרך קבלת ההחלטות. ריצ'י, מעבר להיותו ברזילאי (דבר שאוטומטית מחשיד אותו בעיני הארגנטינאים), היה השופט במשחק השנוי במחלוקת שבו ניצחה צ'ילה את אורוגוואי ברבע הגמר, במהלכו הורחק אדינסון קבאני. לא רק שהוא לא שילם את המחיר על ההחלטות התמוהות שלו במשחק, הוא אף זכה לשיבוץ יוקרתי. "זו עוד החלטה שמעוררת חשד", נכתב ב"אולה" הארגנטינאי.

ריצ'י גם שפט במשחק שבו ארגנטינה גברה 0:1 על אורוגוואי, שבמהלכו הרחיק את המאמן טאטה מרטינו על יציאה מהתחום המסומן למאמן. החשד של הארגנטינאים גבר במיוחד לאור העובדה שלשחקנים בכירים כמו ליאו מסי, חאבייר מסצ'ראנו וסרחיו אגוארו יש כבר כרטיס צהוב, ואם יקבלו עוד אחד יחמיצו את הגמר. "זו פשוט החלטה מוזרה", סיכמו ב"אולה".

השופט סנדרו ריצ'י לצד אדינסון קבאני. AP
הפרס הגדול על השערוריה הקודמת. ריצ'י/AP

מעבר לענייני השופט, על כר הדשא הולך להתנהל מחר משחק מרתק מאוד בין שתי נבחרות שכבר סיימו ב-2:2 דרמטי בשלב הבתים, במשחק הראשון של שתי הנבחרות בטורניר הנוכחי. ארגנטינה סיפקה אז מחצית ראשונה מצוינת וכבר הוליכה 0:2, אולם הפרגוואים השוו ממש ברגע האחרון.

אם בטורניר הקודם, בארגנטינה לפני ארבע שנים, הגווארני הגיעו עד לגמר בזכות חמש תוצאות תיקו, הרי שהפעם הם עומדים על ארבע כאלה וניצחון בודד, 0:1 קטן על ג'מייקה. ממש כמו לפני ארבע שנים, הם הדיחו את ברזיל ברבע הגמר אחרי פנדלים וברור שהם לא מפחדים משום דבר. המאמן, רמון דיאס, אחד מגדולי הכדורגל הארגנטינאי, בעיקר בשנותיו על הקווים, ינסה להפתיע את הנבחרת במדיה שיחק 22 פעמים.

הארגנטינאים לא ממש מרשימים עד כה, אבל ממש כמו במונדיאל, ההגנה שלהם איכשהו עושה את העבודה למרות שההתקפה, על שלל כוכביה, מקרטעת. ברבע הגמר האלביסלסטה לפחות הראו אופי ועברו את קולומביה בפנדלים והם מבינים היטב שזו הזדמנות בלתי חוזרת לזכות סופסוף בקופה אמריקה, אחרי 22 שנות הפסקה. המאמן טאטה מרטינו יזכה למפגש מול הנבחרת אותה הוביל לרבע גמר מונדיאל 2010 ולגמר הקופה הקודם, כאשר ארגנטינה תנסה לא לספוג הפסד ראשון מול פרגוואי מאז ספטמבר 2009.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully