וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המיליארדר פיטר לים רכש את זכויות המדיה של כריסטיאנו רונאלדו

איש העסקים מסינגפור, מבעלי ולנסיה, יחזיק בזכויות הפרסום של הכדורגלן במשך שש השנים הקרובות. רונאלדו: "מהלך אסטרטגי חשוב שישדרג את המותג שלי, במיוחד באסיה"

כריסטיאנו רונאלדו שחקן ריאל מדריד חוגג. רויטרס
מרוצה. כריסטיאנו רונאלדו/רויטרס

המיליארדר הסינגפורי פיטר לים רכש את זכויות המדיה של כריסטיאנו רונאלדו, כך הודיעה היום (שני) החברה שבבעלותו, מינט מדיה. במסגרת העסקה, החברה מהונג קונג תחזיק בבעלות על זכויות הפרסום שלו ותנהל אותן במשך שש השנים הקרובות - מלבד לאלה שנעשות במסגרת קבוצתו ריאל מדריד.

זכויות מדיה הן זכויות קניין של אדם בתמונה שלו - דבר הדומה לסימן מסחרי, לוגו או שם חברה, או לזכויות יוצרים ליצירת אמנות. רונאלדו הגיב לעסקה וכתב בעמוד הפייסבוק שלו: "אני מאוד מתרגש להודיע על הסיכום החדש שלי עם מינט מדיה, שבבעלות חברי הטוב, איש העסקים פיטר לים מסינגפור, שרכש את זכויות המדיה שלי. זה מהלך אסטרטגי חשוב מאוד עבורי, בניסיון לקחת את המותג כריסטיאנו רונאלדו לשלב הבא, במיוחד באסיה".

גם לים עצמו, שמחזיק באחוזים בקבוצה הספרדית ולנסיה וביצרנית הרכבים מקלארן, שיבח את העסקה. "רונאלדו הוא לא רק שחקן כדורגל גדול, הוא גם אישיות מאוד פופולרית", אמר לים, "אני בטוח שהמותג כריסטיאנו רונאלדו ימשיך לגדול ולצמוח". הכוכב הפורטוגלי הוסיף ש"תמיד הערצתי את החשיבה העסקית של פיטר ואת היכולת שלו להצמיח עסקים. הוא גם חבר קרוב, שאני מכיר תקופה ארוכה, ואני מאמין שיהיה שותף טוב".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully