וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בית"ר ירושלים: מו"מ עם הבלם הברזילאי אריקו והקשר הרומני מוראר

29.6.2015 / 19:42

רגע לפני סיבוב המוקדמות בליגה האירופית, הקבוצה מהבירה מנסה לצרף שחקנים מפאנדורי וקלוז'. ביממה האחרונה מתקיימים גם ניסיונות לגשר בין טביב לנציגי אופיר קריאף, שכבר הודיע על עזיבה

קובי אליהו

בבית"ר ירושלים מאוכזבים מהעובדה שכמעט כל בלם בו הקבוצה מעוניינת מוותר ברגע האחרון על האפשרות להגיע לישראל. גם הבלם הפולני פיוטר מאלרצ'יק ביקש כמה ימים לפני שיקבל החלטה אם להצטרף. בקבוצה לא ממתינים וכבר החלו במו"מ עם הבלם הברזילאי של פאנדורי הרומנית, אריקו. הברזילאי בן ה-25 רשם בעונה שעברה 14 הופעות במדי פאנדורי, וב-2013/2014 שיחק 26 פעמים בליגה, כשאיתו בסגל אחיו התאום אלטון. לשחקן גם 14 הופעות באוניברסיטטה קלוז'. בעבר שיחק גם בקבוצות המשניות של בוטאפוגו ופלמייראס הברזילאיות, מהן הגיע לרומניה.

שחקן נוסף אותו מנסה הקבוצה לצרף הוא הקשר השמאלי של אוניברסיטת קלוז', ולאד מוראר. הקשר בן ה-21 כבש בעונה האחרונה שלושה שערים ובישל שניים ונחשב לכישרון גדול. למוראר ארבע הופעות בנבחרת הצעירה של רומניה והוא מבוקש גם בספרד.

שחקן פאנדורי, אריקו. By:EuroFootball, GettyImages
יהיה הזר השלישי של בית"ר ירושלים? אריקו/GettyImages, By:EuroFootball

קפטן בית"ר ירושלים בעונה שעברה, אופיר קריאף, עמו פוצץ המו"מ, עשוי בכל זאת להישאר בבירה לעונה נוספת. ביממה האחרונה ישנם ניסיונות גישור בין נציגי השחקן לאלי טביב, שאם יבשילו עשוי השחקן לחתום על חוזה לעונה עם אופציה לעונה נוספת. בקריאף מעוניינת גם מכבי חיפה, אך היא לא מוכנה לשלם 1.8 מיליון שקל כדמי השבחה, כפי שדורש אלי טביב.

בנוגע לניסו קפילוטו, הבלם נפגש אתמול (ראשון) יחד עם נציגו גלעד קצב עם אלי טביב והצדדים עדיין לא הגיעו לסיכום. המו"מ תקוע על דברים קטנים וכבר לא ברור אם הוא כלל ייצא לפועל. היום יתבצעו ניסיונות אחרונים לסכם עמו, ובכל המקרה המטרה היא כי קפילוטו או קריאף יצטרפו לקבוצה בקזחסטן. גם עם חנן ממן אין שינוי ובשלב זה המו"מ עימו תקוע.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קופת החולים המובילה מציגה: השירותים שיהפכו את החיים שלכם לקלים יותר

בשיתוף כללית
אופיר קריאף שחקן בית"ר ירושלים. קובי אליהו
יישאר בבירה? קריאף/קובי אליהו

בית"ר ערכה את האימון האחרון בישראל לפני שיצאה בצהריים (שני) לקזחסטן, למשחק הראשון בסיבוב הראשון של מוקדמות הליגה האירופית נגד אורדבאסי שימקנט. השחקנים ראו וידאו של היריבה כאשר המאמן סלובודאן דראפיץ' הדגיש בפניהם את היתרון הגדול של הקזחים במצבים נייחים והעובדה שהם עולים עם הרבה שחקנים להתקפה. דראפיץ' אמר לשחקנים: "צריך להיות מרוכזים ולא לתת להם מרחבים. צריך שהם יילחצו ואז לנסות לייצר מצבים במתפרצות. חייבים להשיג תוצאה שתעביר את ההכרעה לארץ".

גם שחקנים בקבוצה דיברו ביניהם על מה שראו בווידאו ואמרו: "במה שקשור למצבים נייחים, הם באמת הולכים עם כל מה שיש להם. יש להם מבצעי נייחים מצוינים וכמה שחקנים גבוהים סביב 1.88-1.90 מטר שבדרך כלל ראשונים בכדורים האלה. נצטרך לדחוף קדימה, להיות מרוכזים, לתת הכול ולנסות לשחק כדורגל ולהטריד אותם. אפשר לגנוב גול. בסגל הזה אנחנו חלשים משמעותית מהעונה שעברה, אבל בכדורגל צריך להאמין".

בתגובה לתלונות של אוהדי בית"ר על כך שהמשחק לא ישודר, נמסר מלשכת השר אופיר אקוניס: "השר אקוינס ער לבעייתיות שנוצרה ומזדהה עם מצוקת האוהדים. השר אקוניס פנה למספר גורמים בענף התקשורת על מנת לבדוק מולם היתכנות של שידור המשחק, ובכוונתו למצות את כל הכלים העומדים לרשותו למען מטרה זו".

מאמן בית"ר ירושלים, סלובודאן דראפיץ'. קובי אליהו
"מכירים אותם". סלובודאן דראפיץ'/קובי אליהו

"אנחנו יודעים הכול על הקבוצה הקזחית", אמר דראפיץ' לפני ההמראה של הקבוצה. "המטרה היא להעביר את ההכרעה לטדי. יש לנו יתרון שאנחנו יודעים הרבה עליה והיא לא הרבה עלינו. אנחנו צריכים להתחזק תוך כדי תנועה, אלי דסה ושלומי אזולאי פצועים אבל אנחנו חייבים להשיג תוצאה טובה. הייתי הרבה שנים באירופה, גם עם מכבי חיפה, גם עם אברהם גרנט בפרטיזן בלגרד, זה כיף. הקזחים גבוהים וחזקים, עם כמה שחקנים מהירים ו-6-7 זרים. היא בונה הרבה מאוד על מצבים נייחים ונצטרך להיזהר מזה".

"זה כבוד בשבילי להיות בבית"ר ירושלים וזו התרגשות גדולה לשחק באירופה", ציין נס זמיר. "אני מקווה שנשיג תוצאה טובה. עדיין לא נתתי אפילו 50 אחוז ממה שאני יכול לתת. עברתי המון פציעות, אך אני מקווה שהעונה אביא את היכולות שלי יותר לידי ביטוי. אני עדיין לא יודע אם אפתח. בסך הכול אנחנו משחקים נגד קבוצה אלמונית, אבל ראינו משחקים שלה. היא מאוד חזקה במצבים נייחים, גבוהה ומגיעה באמצע העונה שלה שזה יתרון עבורה. המטרה שלנו היא להעביר את ההכרעה הביתה. לא רוצה לומר אם נסתפק בתיקו אבל בסיטואציה מסוימת זו יכולה להיות תוצאה טובה. אני חושב שאם יצטרפו לבית"ר ירושלים עוד כמה שחקנים, תהיה כאן קבוצה טובה".

עדכון ראשון: 10:28

שחקני בית"ר ירושלים, נס זמיר, אורי מגבו. קובי אליהו
מה הוא מראה לו? נס זמיר עם אורי מגבו/קובי אליהו
שחקן בית"ר ירושלים, אלי דסה. קובי אליהו
המריא למרות הפציעה. אלי דסה/קובי אליהו
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
האוכל הכשר שהובא לשחקנים במחנה האימונים/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully