וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל ירושלים חגגה אליפות בארנה עם אוהדיה

28.6.2015 / 21:15

האלופה חגגה את התואר ההיסטורי, אולם כמות מאכזבת של פחות מ-2,000 אוהדים הגיעה. הקפטן יותם הלפרין אמר לאוהדים: "החלק שלכם לא פחות חשוב משלנו". דני פרנקו: "נהנינו איתכם השנה"

צילום וידאו: מור שאולי, עריכת וידאו: מרום שפיצר

שלושה ימים לאחר שזכתה לראשונה בתולדותיה באליפות ישראל, הפועל ירושלים חזרה הערב (ראשון) אל הארנה בבירה על מנת לחגוג עם אוהדיה את התואר היוקרתי. ירושלים, שמקווה לקבל מחר את אחד הכרטיסים ליורוליג לעונה הבאה, ביקרה הבוקר גם אצל נשיא המדינה ראובן ריבלין ובלשכתו של ראש העיר, ניר ברקת.

יותם הלפרין הפועל ירושלים. מור שאולי
הלפרין והאוהדים/מור שאולי

22:20: יוני, אוהד של ירושלים, נשאל על מיעוט הקהל: "לא יודע איפה כל האוהדים. אולי רק בעלי מנויים קיבלו הודעה? זה לא קרוב לחגיגות שהיו בכיכר. אבל כולם מאושרים ושמחים לחגוג עם השחקנים ולקבל ולתת אהבה. ירושלים תהפוך לאימפריה".

22:15: בשל מספר האוהדים הנמוך שהגיע, כל השחקנים עזבו את המקום די במהירות, מלבד יותם הלפרין שהצטלם בסבלנות עם כל דורש. טייווין מקי אמר לוואלה ספורט: "קיבלנו המון אהבה ושמחה מאנשים בימים האחרונים. זו הרגשה נפלאה. זו עיר מיוחדת וזה רק גורם לתיאבון גדול יותר להשיג דברים".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל
ליאור אליהו הפועל ירושלים. מור שאולי
השחקנים על הבמה/מור שאולי

21:45: יותם הלפרין אמר לוואלה ספורט: "זו מזכרת לכל החיים ומגיע לקהל שנצטלם איתו ונכבד אותו. מגיע גם לכולנו, עבדנו קשה כל השנה. כשהגעתי, קשה היה לי לצפות שנזכה באליפות תוך שנתיים, אבל רציתי וציפיתי לזה. חיכו פה הרבה זמן לרגע הזה והאהבה היא אמיתית. אם יחליטו להכניס אותנו ליורוליג, זה יהיה ענק, כי זה מפעל גדול מאוד".

21:40: ורד כהן מדווחת כי כמות מאכזבת של פחות מ-2,000 אוהדים הגיעה בסופו של דבר לאירוע. מדובר בכמות נמוכה משמעותית מהציפיות שהיו תחילה.

21:25: ליאור אליהו אמר בשידור בערוץ הספורט: "אנחנו שמחים. אלה רגעי אושר, אנחנו נהנים מכל רגע. אי אפשר להשוות בין מועדון שרוצה אליפות כל כך הרבה שנים לתואר עם מכבי. כל העיר מאחורי הקבוצה הזו וזה כיף לראות".

21:15: השחקנים ירדו מהבמה והדי ג'יי החל לנגן בעוד האוהדים חוגגים ולהקת "הפרויקט של רביבו" מתכוננת להופעה.

21:10: יותם הלפרין פנה לקהל: "האהבה והחיזוקים שנתתם לנו ברגעים הקשים והטובים הובילו אותנו למה שהשגנו. החלק של השחקנים וההנהלה וכל מי שסבב את המועדון הוא חלק גדול ונכבד, אבל החלק שלכם הוא לא פחות חשוב ואני רוצה להגיד לכם תודה מקרב לב. אני והחברים שלי מאוד אוהבים אתכם ובואו נהיה גדולים ונעשה את אותם הישגים בעונה הבאה. יאללה הפועל".

דני פרנקו לקח את המיקרופון אחריו: "נתתם לנו ביום חמישי תחושה שהשמיים צריכים ליפול כדי שלא נביא את האליפות הזו. ברגע שהאנרגיות שלכם הגיעו למגרש, המשחק היה גמור. נהנינו איתכם השנה. נצא לחופשה קצרה ונחזור".

אייל חומסקי הפועל ירושלים. מור שאולי
שמח בארנה/מור שאולי

21:05: קליפ האליפות מוקרן על המסך הענק. ורד כהן מדווח כי 1,700 אוהדים נמצאים במקום.

21:00: החגיגה החלה, כאשר שחקני ירושלים עלו בזה אחר זה אל הבמה בעוד הקהל מעודד אותם. הקפטן יותם הלפרין עלה ראשון. הזרים טוני גפני, דיון תומפסון וברייסי רייט כבר טסו לארה"ב והם לא חלק מהאירוע.

20:50: הקמע של הפועל ירושלים מסתובב בין האוהדים, מצטלם עמם ומנסה להעיר את האווירה.

20:45: במרכז הארנה הוצבה במה, השחקנים במתחם חדרי ההלבשה ואורי אלון הגיע יחד עם אייל חומסקי, אולם בינתיים מעט מאוד אוהדים הגיעו. ורד כהן מדווחת כי רק כ-700 אוהדי ירושלים נמצאים במקום נכון לשעה זו.

אוהדי הפועל ירושלים. מור שאולי
מעט מאוד אוהדים הגיעו, אבל אלה שבאו, נהנו/מור שאולי
אוהדי הפועל ירושלים. מור שאולי
אוהדי הפועל ירושלים/מור שאולי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully