וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קדנציה נוספת בצרפת? נאנסי מעוניינת באפיק ניסים, גם ראשל"צ

28.6.2015 / 16:35

הגארד של הפועל אילת, שמחזיק באופציית יציאה מחוזהו עד אמצע חודש יולי, עשוי לחזור לסיבוב שני בצרפת, גם הקבוצה בה גדל עוקבת בעניין. הרציקוביץ' ייפגש עם העמותה והעירייה לקראת סוף השבוע הבא

one

הפועל אילת ערכה אמש (שבת) מסיבת סיום עונה, במעמד חברי ההנהלה והשחקנים, ובה נפרדו מהשחקנים שעוזבים את הקבוצה בתום העונה הנהדרת שהסתיימה בהפסד בגמר סל להפועל ירושלים. אחד מכוכבי האירוע היה דורון הרציקוביץ', שעדיין לא הודיע באופן רשמי על עתידו במועדון. הרציקוביץ' צפוי להפגש בסוף השבוע הבא עם ראשי עמותת הפועל אילת ונציגי העירייה ולאחר מכן תתקבל החלטה האם ימשיך במועדון. מספר אנשים באילת חזרו ואמרו במהלך השבוע כי עזיבה של הרציקוביץ' לא תפגע בסיכויי הקבוצה לשחק בליגת העל, וכי תקציב הקבוצה לא יקטן באופן משמעותי.

אפיק ניסים שחקן הפועל אילת. אדריאן הרבשטיין
יחזור לצרפת? אפיק ניסים/אדריאן הרבשטיין

כפי שפרסמנו שלשום, שני שחקנים בלבד מחזיקים בחוזה לקראת העונה הבאה, עמית שמחון ואפיק ניסים, כשהאחרון מחזיק באופציית יציאה מחוזהו עד לאמצע יולי. לוואלה ספורט נודע כי שמו של ניסים חזר ועלה בהקשר של מספר קבוצות אירופיות ביניהן נאנסי הצרפתית ומגה ויזורה הסרבית. גם מכבי ראשון לציון בה גדל מביעה בו עניין. עדיין לא ידוע האם הגארד, שרשם בעונה החולפת 11.8 נקודות ו-3.7 אסיסטים בעונה הסדירה ו-11.8 נקודות ו-3.2 אסיסטים בפלייאוף, יבחר לחזור לאירופה בה שיחק במהלך תשע עונות.

בנוגע לשאר שחקני הסגל, קיימת אי וודאות ותתקבל החלטה בשבועות הקרובים. אלישי כדיר מבוקש בהפועל ירושלים והפועל תל אביב, ניב ברקוביץ' מועמד למספר קבוצות בליגה, קאליף וואיט צפוי לחתום בימים הקרובים באירופה, קווין פאלמר יעזוב, ואילו אדריאן יוטר יישאר רק אם תסתדר סוגיית המס שלו לגבי העונה הבאה. מי שעשוי להישאר הוא בריאן אסברי, שהרשים במשחקי הגמר נגד ירושלים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully