וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

האלופה בבית הנשיא: "אתם הירושלמים הכי מפורסמים מאז המלך דוד"

28.6.2015 / 9:48

החגיגות של הפועל ירושלים החלו עם ביקור אצל הנשיא ריבלין, לפני הגיחה ללשכת ראש העירייה ברקת והחגיגות בארנה: "הבאתם כבוד לירושלים. אמנם אני בית"רי, אבל אני מברך אתכם כנשיא וכירושלמי"

צילום ועריכת וידאו: קובי אליהו

אלופת המדינה החדשה בכדורסל, הפועל ירושלים, הגיעה הבוקר להתארח בבית נשיא המדינה, ראובן ריבלין. המועדון הגיע בהרכב כמעט מלא, למעט כמה מהזרים שכבר המריאו לחו"ל, לקבל כבוד מהנשיא הירושלמי, המזוהה דווקא כאוהד בית"ר ירושלים.

ריבלין קיבל גופיה חתומה של ירושלים עם המספר 10, כנשיא העשירי של מדינת ישראל. לשחקנים הזרים הוא אמר באנגלית כי הם "הירושלמים המפורסמים ביותר מאז דוד המלך", ועוד קודם לכם ציין בעברית: "הבאתם לרעידת אדמה בספורט הישראלי. כירושלמי אני מברך אתכם מקרב לב על הכבוד שהבאתם לעיר, כנשיא המדינה אני מברך על כך שיש שינויים בספורט, לכל אחד כמעט יש סיכוי לזכות. אני מקווה שאלופת ישראל תהיה בין המועמדות העיקריות לזכות בגביע אירופה".

נשיא המדינה רובי ריבלין עם יותם הלפרין שחקן הפועל ירושלים, דני פרנקו, ראש העיר ניר ברקת. קובי אליהו
ירושלמי וירושלמים. מימין: חומסקי, ברקת, ריבלין, פרנקו והלפרין/קובי אליהו

ריבלין, שהיה יושב ראש בית"ר כשזכתה באליפות הליגה הלאומית בכדורגל לראשונה ב-1987, לא הסתיר את היריבות שהייתה בינו לבין הפועל ירושלים, "אבל כל חיי בנושא הכדורסל הייתי ירושלמי, כמו גם כשהפועל ירושלים מתמודדת עם קבוצות אחרות. אמנם אני בית"רי, אמנם נבחרתי להיות נשיא המדינה, אבל בראש ובראש אני ירושלמי בן ירושלמי בן בנם של ירושלים, כך 210 שנה, אני כל כך גאה כירושלמי.

"ראש העיר בירושלים יודע שהיכולת להגיע להישגים תלויה ביכולות שנותנות אפשרות לשחקנים להתבטא בצורה הטובה ביותר. זכינו לאחד ממגרשי הכדורסל היפים במזרח התיכון. אלה דברים שכולם יחד העלו את קרנה של ירושלים".

ריבלין הפגין בקיאות בחוק הרוסי, והחמיא לירושלים על הזהות הישראלית שהובילה אותה, כך לטענתו, לזכייה בתואר. קפטן הקבוצה, יותם הלפרין, הודה לנשיא ואמר: "חשוב שתהיה לזה המשכיות ארוכת שנים. כבוד גדול לסיים את החגיגות בבית הנשיא. הלוואי ונביא לפה עוד תארים חשובים".

חלק מהשחקנים הזרים של הקבוצה, ובהם טוני גפני וטיי מקי, לא ישתתפו בחגיגות, והם בדרכם חזרה לארצות הברית. בהמשך היום תתארח ירושלים בלשכת ראש העירייה, ניר ברקת, וב-20:00 יקיים המועדון את החגיגות הרשמיות בארנה, שיכללו הופעה של הפרויקט של רביבו.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors
נשיא המדינה רובי ריבלין עם ליאור אליהו שחקן הפועל ירושלים. קובי אליהו
"האליפות העלתה את קרנה של ירושלים". ריבלין ואליהו/קובי אליהו

כחלק מלוח הזמנים הצפוף, ירושלים התארחה בבנין העירייה אצל ראש העיר ניר ברקת. ליאור אליהו העניק חולצה של הקבוצה לברקת, שאמר: "כל מי שהיה ביום חמישי בלילה בירושלים מבין עד כמה שמחת החיים כאן היא אמיתית וחזקה, זו שמחה גם של כל המדינה. אנחנו מארחים את אלופת המדינה והבעלים, אני רואה בקבוצה הרבה שותפים וחברים להצלחה. פתאום כולם מבינים שאנחנו ווינרים, ואנו יודעים להוציא הצלחות. מבחינתי ירושלים חוזרת להוביל את המדינה, העיר ולא רק הקבוצה, יהיו עוד ועוד הצלחות. זה לא קרה ביום אחד, אלא לאחר תובנה שקבוצה שתתפתח צריכה בעלים שמסתכלים עשר שנים קדימה, תשתית כמו הארנה, משאבים, לדעת לעזור ברגעי משבר וגם להיות ברגעי הצלחה. אחננו צריכים לחלום בגדול ולהשיג ביחד השגים משמעותיים, גם ביורוליג".

אייל חומסקי מהנהלת המועדון אמר: "אני רוצה להגיד לכולם תודה. הכנסתם שמחה ענקית לאנשים הפשוטים, הפועל ירושלים ממימשה להם תקווה, אנשים בעיר מסתובבים עם חיוך, הארנה מעניקה לנו עתיד להיות אלופי הירוליג. עם שותף כמו אורי ולשם אני בטוח שירושלים תהיה אלופת הירוליג. תרשמו את זה".

שלום מנורה, מבעלי הפועל ירושלים, הוסיף: "תודה לראש העיר שבנה את הארנה.אורי וגיא הציעו לי יום אחד להצטרף, בכל פגישה עסקית אני מדבר על הפועל ירושלים. אמרתי גם לראש העיר שכולם יודעים מה החשיבות של ירושלים עבור כל יהודי העולם".

גיא הראל: "אני שמח שהצלחנו להביא גאווה להפועל ירושלים, גם במעלית פגשתי מישהו שאמר שהוא מחכה לאליפות הזו 51 שנים. עוד מעמד מרגש בסדרת האירועים שלנו, אני רוצה להגיד שהתמיכה של ראש העיר וכל העירייה היא מדהימה, הם כולם פה בשבילנו, להצלחה הזו שלנו יש אבות רבים, החל מהשחקנים, הצוות במשרד, המאמנים.

ליאור אליהו: "כשחקני כדורסל אנחנו מתאמנים בגיל צעיר הם חולמים להגיע למעמד הזה. הסתובבנו בעיר ואחנו מבינים עד כמה חשוב התואר הזה לאנשים כאן. מקווה שנשיג עוד הרבה תארים עבור העיר הזאת".

על ראש שמחתם: הפועל ירושלים בבית הנשיא

תמונה למזכרת/קובי אליהו

הפועל ירושלים במשכן ראש העיר

הקבוצה, ראש העיר והצלחת/מור שאולי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully