וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיווח: ריאל מדריד מעוניינת בג'רמי פארגו כמחליף לסרחיו יול

בספרד טוענים כי רכז מכבי תל אביב, שלא צפוי להמשיך ביד אליהו, סומן כמחליף פוטנציאלי לרכז הספרדי שעלול לעזוב ליוסטון. גם סאם ואן רוסום ודונטיי דרייפר מועמדים. ברצלונה רוצה את טייריס רייס

one

בוידאו: המשחק האחרון של פארגו במדי מכבי תל אביב?

מכבי תל אביב ממשיכה להרכיב את הפאזל לקראת העונה הבאה. מי שלא צפוי להיות חלק מהסגל, על אף העובדה שמחזיק באופציה לעונה נוספת ביד אליהו, הוא ג'רמי פארגו. הרכז, ששב לקדנציה שנייה בשורות הצהובים בקיץ האחרון וסיים כקלע הבולט שלה ביורוליג, לא אמור לשתף פעולה לצידו של טיילור רוצ'סטי בקו האחורי, אך נראה שיימצא חלופה ראויה לא פחות.

על פי דיווח ב'מארקה', ריאל מדריד מעוניינת לצרף אותו לשורותיה בקרוב וסימנה אותו כמחליף פוטנציאל לסרחיו יול, שעלול לעזוב את הבלאנקוס אחרי שנים ארוכות לטובת חוזה ביוסטון רוקטס, המחזיקה בזכויות עליו ב-NBA. הבלאנקוס סימנו גם את דונטיי דרייפר, שכבר שיחק בריאל ועזב אותה בקיץ האחרון, ואת הרכז הבלגי של ולנסיה סאם ואן רוסום.

ג'רמי פארגו שחקן מכבי תל אביב. ברני ארדוב
בדרך לשדרוג? פארגו/ברני ארדוב

* בספרד מדווחים שגם היריבה המושבעת של ריאל, ברצלונה כמובן, מחפשת רכז בכיר לעונה הבאה. גם היא, כמו הבלאנקוס, סימנה פרצוף מוכר לחובבי הכדורסל הישראלי, טייריס רייס. אקס מכבי תל אביב, שכיכב בעונה החולפת במדי חימקי מוסקבה והוביל אותה לזכייה ביורוקאפ, עשוי להחליף את מרסליניו הוארטס הוותיק, שגם הוא עלול לעזוב ל-NBA. העובדה שרייס מחזיק באזרחות מונטנגרית מציבה אותו כמועמד הבכיר של הבלאוגרנה.

טייריס רייס שחקן חימקי מוסקבה מול אלברט אוליבה גראן קנאריה. GettyImages
מבוקש בספרד. רייס/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully