וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טאטה מרטינו: "ניסינו למנוע מקרלוס טבס לבעוט פנדל"

מאמן ארגנטינה הודה שחשש ולכן לא הציב את החלוץ בין חמשת הבועטים הראשונים: "בקופה אמריקה הקודם הוא החמיץ". טבס: "אני גאה להיות בנבחרת". מסי: "היה לנו הרבה מזל". פקרמן: "כואב"

טאטה מרטינו מאמן נבחרת ארגנטינה. AP
יכול לנשום לרווחה. מרטינו/AP

נבחרת ארגנטינה הצליחה לעלות הלילה (בין שישי לשבת) לחצי גמר הקופה אמריקה אחרי 4:5 מול קולומביה בדו קרב פנדלים, ובתום משחק שנגמר ב-0:0. קרלוס טבס גנב את ההצגה עם הפנדל הגורלי שסידר לאלביסלטה את הכרטיס לשלב הבא, אבל עוד לפני כן דויד אוספינה מנע מליאונל מסי שער עם הצלה גדולה וכוכב ברצלונה סדר משחק נוסף בלי שער. ארגנטינה ניצחה אחרי שכל נבחרת בעטה שבע בעיטות.

"היה לנו הרבה מזל שניצחנו בדו קרב הפנדלים", אמר מסי בסיום והתייחס לכך שחשב במהלך המשחק שהוא עשוי להגיע לפנדלים, "חששנו שנהיה קרובים להדחה בפנדלים, כך שהיה קשה להיות במצב הזה". על היריבה הבאה, שתצא מהמפגש בין ברזיל לפרגוואי, אמר מסי: "כל אחת מהן תהיה קשה מאוד, מי שמגיע לשלב הזה הוא מסוכן מאוד".

כוכב המשחק טבס אמר: "הניצחון הוא לא שלי, זה היה מאמץ קבוצתי ואני גאה מאוד להיות חלק מהקבוצה הזו. שיחקנו הרבה יותר טוב מקולומביה, אני חושב שזה היה המשחק הכי טוב שלנו בטורניר, אבל פשוט לא הצלחנו לכבוש, השערים יגיעו בזמן. הדבר הכי חשוב שניצחנו ועלינו לחצי הגמר".

ליאונל מסי שחקן נבחרת ארגנטינה (שמאל) עם קרלוס טבס. AP
"ידענו שיהיה קשה בפנדלים". מסי לא יכול להסתכל/AP

מאמן ארגנטינה חרארדו מרטינו הודה שלא היה משוכנע שטבס יגיב היטב ללחץ שבדו קרב הפנדלים ולכן לא הציב אותו בין חמשת הבועטים הראשונים: "לא הצבתי את טבס בין חמשת הבועטים כי הוא החמיץ בקופה אמריקה בפעם שעברה. ניסינו למנוע ממנו לבעוט פנדל, אבל בסופו של דבר זה הגיע אליו. זה הכדורגל והכותרת עכשיו יהיו על ההצלחה שלו".

על המשחק עצמו אמר מאמן ברצלונה לשעבר: "שלטנו במשך 90 דקות, ניטרלנו אותם עם הלחץ שלנו. הייתה לקולומביה אולי הזדמנות אחת וזהו. דויד אוספינה היה השחקן הטוב על הדשא, אבל היו משחקים רבים כמו זה שהיה הלילה. לפעמים אתה לא משיג את מה שאתה רוצה כיד לשלוט, ואני לא רוצה לדמיין אותי יושב כאן ומדבר אחרי הפסד".

מאמן קולומביה חוסה פקרמן החמיא ליריבה: "ארגנטינה שיחקה מצוין והיו לנו הרבה קשיים במחצית הראשונה. איבדנו את הכדור יותר מדי, ניסינו לשחק לעומק ולא הצלחנו. ניסינו להתחיל טוב כדי לשבש להם את קצב המשחק. במחצית השנייה השתפרנו, יצרנו כמה מצבים, אבל ארגנטינה הייתה הרבה יותר טובה. נצטרך להתמודד עם התוצאה, אבל כואב מאוד לעוף מהטורניר. יש לי נבחרת של שחקנים קשוחים מאוד שתמיד נלחמים. הם התכוננו היטב ועשו הכול כדי להיות כשירים, אבל היום שיחקנו מול נבחרת עם עוצמה גדולה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully