וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל חולון: בן רייס על סף חתימה

26.6.2015 / 22:15

הגארד-פורוורד (25, 1.95) צפוי להצטרף לקבוצה בה שיחק אביו בעבר, לאחר שמכבי חיפה החליטה לוותר עליו. רייס פספס את כל העונה שעברה בשל פציעה בברכו

פורוורד מכבי חיפה בן רייס. אדריאן הרבשטיין
בדרך לאתגר חדש. רייס/אדריאן הרבשטיין

הפועל חולון, מהקבוצות היותר פעילות מתחילת עונת המלפפונים, קרובה לצרף את הגארד-פורוורד בן רייס. תנאיו של השחקן כבר סוכמו, ובמועדון מעריכים שיחתום על חוזהו כשישוב מחופשה באיטליה. חולון פנתה לרייס לאחר שהבינה שמכבי חיפה החליטה לא להציע לו חוזה חדש. לפי אנשי הקבוצה, גם אביו, כדורסלן העבר משה רייס שלבש את מדי חולון בתחילת שנות ה-80, דחף למעבר.

רייס (25, 1.95) גדל במחלקת הנוער של מכבי תל אביב וכשסיים גיל נוער חתם על חוזה לארבע עונות בבני השרון. אחרי עונה אחת בה מיעט לשחק החל לקבל דקות משמעותיות בעונת 2009/10, ובעונה שלאחר מכן כבר רשם 6.6 נקודות ו-3.1 ריבאונדים בקבוצה ששאפה להגיע רחוק. דווקא אז, בתחילת עונת 2011/12, קרע רייס את הרצועה הצולבת ופספס את כל העונה. בעונת 2012/13 חזר לבני הרצליה והיה לשחקן הישראלי המוביל של הקבוצה עם 10 נקודות ו-3.8 ריבאונדים. ההצלחה הובילה את מכבי חיפה להחתים אותו ובעונת 2013/14 רשם 8.2 נקודות ו-2.9 ריבאונדים. חיפה החליטה לממש את האופציה על רייס בקיץ האחרון, אך במשחק ההכנה הראשון של העונה הוא את הרצועה בפעם השנייה וגמר את העונה.

אם רייס יחתום בסופו של דבר בחולון הוא יהיה הרכש השני של הקבוצה מתחילת הקיץ, לאחר שאייל שולמן חתם במועדון לפני כשבוע. חולון אף החתימה את גוני יזרעאלי על חוזה לשנתיים נוספות עם אופציה לעונה שלישית, והאריכה את חוזהו של אלון ספיר בשלוש עונות. מי שיצטרף לשחקנים הללו הוא אייזיק רוזפלט, שמחזיק בחוזה לשנתיים נוספות, אך מבוקש על ידי מספר קבוצות, כשהבולטת שביניהן היא הפועל ירושלים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully