וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הגישה של לברון לפני שיחליט על עתידו: להסתכל מהצד, ואז להחליט

בארצות הברית טוענים שבניגוד לעבר, הפעם קינג ג'יימס יבחן את הצעדים של הנהלת קליבלנד בשוק החופשי ורק אז יחתום על חוזה חדש. גריפין לא מפחד מהפיכתו של קווין לאב לשחקן חופשי

AP

גמר ה-NBA כבר נשכח לגמרי, וקבוצות הליגה עוברות להתעסק בהכנות לקראת עונת 2015/2016 בליגה הטובה בעולם. אחת הקבוצות המסקרנות ביותר בקיץ הקרוב תהיה סגנית האלופה קליבלנד, שבאופן תיאורטי עשויה להיראות שונה לגמרי במשחק הפתיחה של העונה הבאה.

סימן השאלה הגדול ביותר הוא קווין לאב, שהחליט להפוך לשחקן חופשי ולא ברור האם ירצה להישאר בשורות הקאבלירס, או לחתום על חוזה מקסימום בקבוצה אחרת. ראשי קליבלנד לא הופתעו כשהפורוורד החליט להפוך שחקן חופשי. "הוא היה די ברור בכוונות שלו לאורך כל הדרך", אמר הג'נרל מנג'ר דייויד גריפין, "זה לא מדאיג אותי". בעוד לאב הצהיר כי הוא מעוניין להישאר וסגנית האלופה היא הקבוצה היחידה שתוכל להציע לו לחוזה מקסימום לחמש שנים, לפורוורד שאמור להחלים לקראת פתיחת העונה הבאה יש מחזרות רבות, ביניהן הלייקרס, פורטלנד, בוסטון, פיניקס ויוסטון.

ומה לגבי לברון? לקינג ג'יימס יש אופציית שחקן בשווי 21.5 מיליון דולר אותה הוא יכול לנצל עד יום שני הקרוב, ואז להפוך לשחקן חופשי בקיץ הבא, או לא לנצל, ולהפוך שחקן חופשי בקיץ הנוכחי. כך או כך, על פי התקשורת בקליבלנד, תכנית הפעולה של לברון תהיה מאוד שקטה בשבועות הקרובים. "לברון רוצה לראות כיצד ההנהלה תטפל בנכסים שלה ולא רק תשמור על הסגל, אלא תשפר אותו", כתב כריס היינס באתר Cleveland.Com.

מלבד לאב, קליבלנד תצטרך לקבל החלטות גם בנוגע לשחקנים החופשיים טריסטן תומפסון, ג'יי אר סמית' ואימאן שאמפרט. "הסיכוי שלברון ינטוש את קליבלנד בפעם השנייה הוא נמוך", כתב היינס, "אבל הגישה שלו תאפשר לו להעריך את הצעדים של הקאבלירס לפני שיחתום מחדש. זה גם שם לחץ על הבעלים לעשות מה שצריך כדי לחזק את הקבוצה. הוא יהיה הדומינו האחרון שייפול. על אף שהוא רוצה שלאב, תומפסון, שאמפרט וסמית' יחזרו, הוא לא יבצע מסע שכנועים גדול. הוא מעדיף לתת לכולם מרחב כדי לקבל החלטה, מתוך הבנה שכולם מבינים מה קליבלנד יכולה לעשות אם כולם יחתמו על חוזה חדש".

המנצחים והמפסידים של דראפט 2015

לברון ג'יימס, קליבלנד קאבלירס. GettyImages
פאסיב-אגרסיב. לברון/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully