וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"משחקי 'מסי וחברים' שימשו להלבנת כספים עבור קרטל סמים מקסיקני"

על פי דיווחים בתקשורת הספרדית, אסיר שהיה שותף ל"קרטל ולנסיה" ונמצא כעת תחת שמירה בכלא האמריקאי, חשף בפני חוקרי הרשות למלחמה בסמים את השיטה בה הולבנו מיליוני דולרים

ליאונל מסי במשחק צדקה בשיקאגו. AP
לא ברור כמה הוא ידע. מסי באחד ממשחקי הראווה/AP

משחקי הראווה שנערכו ברחבי יבשת אמריקה בקיץ 2012 ובקיץ 2013 תחת השם "מסי וחברים", נמצאים תחת חקירה של הרשויות הפדרליות בארצות הברית זה זמן רב. המשחקים, שאורגנו על ידי "הקרן של ליאונל מסי" ושבהם השתתפו מספר שחקנים גדולים אחרים כמו דני אלבס, חאבייר מסצ'ראנו, פאבלו איימאר ואחרים, נחשדו בכך ששימשו לפעילות בלתי חוקית וכעת, עיתון "אל מונדו" הספרדי שופך עוד אור על הדברים.

על פי העיתון, אסיר שנמצא תחת הגנה אמריקאית ושוהה בכלא בארצות הברית (ולכן שמו לא נחשף), סיפר לחוקרי ה-DEA, הרשות האמריקאית למלחמה בסמים, כי קרטל סמים מקסיקני ענק השתמש באותם משחקי ראווה על מנת להלבין מיליוני דולרים.

אותו אסיר, שהשתייך בעברו לקרטל, אשר נקרא "קרטל ולנסיה", על שמו של מקימו, חוסה ולנסיה, שבנה אותו במיצ'ואקאן המקסיקנית, טוען כי השיטה הייתה רכישת כרטיסים מזויפים למה שקונה "שורה אפס". בעזרת הכרטיסים המזויפים, הולבנו הכספים. על פי החשד, מכל מיליון דולר שנכנסו, 900 אלף הולבנו והלכו לברוני הסמים ועוד 100 אלף הגיעו לידי המארגנים של המשחקים.

החוקרים האמריקאים סירבו לחשוף עוד פרטים וכרגע לא ברור עד כמה מסי עצמו, מישהו מקרוביו או אפילו אביו, שניהל את הקרן של בנו בעת קיומם של אותם משחקים וכבר נחשד בשל העלמת מסים, ידע על הפעילות העבריינית שהתנהלה סביב המשחקים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully