וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הגרלת ווימבלדון: דודי סלע יפתח מול דומיניק תים המדורג 32

הישראלי ינסה להפתיע את האוסטרי בשלב הראשון, אנדי מארי ייאלץ לעבור שלל מכשולים בדרכו אל התואר. דג'וקוביץ' מול קולשרייבר, פדרר נגד דז'ומור, נדאל יפגוש את בלוצ'י

דודי סלע טניסאי ישראלי. AP
יכול להפתיע? סלע/AP

הגרלת הסיבוב הראשון של טורניר ווימבלדון 2015, שייצא לדרך ביום שני הקרוב, נערכה היום (שישי) באול אינגלנד קלאב המפורסם.

אצל הגברים, הנציג הישראלי היחיד בטורניר, דודי סלע, יתמודד מול המדורג 32, האוסטרי דומיניק תים. השניים טרם נפגשו עד היום.

המדורג 1 בעולם ובטורניר, נובאק דג'וקוביץ' הסרבי, יפתח עם משחק לא פשוט בכלל מול הגרמני פיליפ קולשרייבר. בשלב הבא עשוי נובאק להיתקל בלייטון יואיט הוותיק, שזכה לווילד קארד. בחלק שלו בהגרלה, יכול הסרבי לפגוש ברבע הגמר את קיי נישיקורי או מארין צ'יליץ'.

אלוף הרולאן גארוס הטרי, סטן ואוורינקה השוויצרי, המדורג 4 בטורניר, ייצא לדרך עם משחק נגד ז'ואאו סוזה מפורטוגל. ברבע הגמר הוא יכול לפגוש את מילאן ראוניץ' הקנדי (7) או אולי את גריגור דימיטרוב הבולגרי (11).

אנדי מארי טניסאי בריטי. GettyImages
יצטרך לעבוד קשה. מארי/GettyImages

בחלק התחתון של ההגרלה, אנדי מארי (3) ישחק בסיבוב הראשון נגד מיכאיל קוקושין הקזחי. מארי יכול לפגוש בשמינית הגמר את ג'ו וילפריד צונגה (13) וברבע הגמר את רפאל נדאל (10), שיתחיל נגד תומאס בלושי הברזילאי או את דויד פרר (8), שיתחיל נגד ג'יימס וורד הבריטי.

רוג'ר פדרר (2) ישחק בפתיחה מול דאמיר דז'ומור הבוסני. ברבע הגמר פדרר עשוי לפגוש את תומאס ברדיך הצ'כי (6), שבעצמו ייפתח מול ז'רמי שארדי הצרפתי.

אצל הנשים, סרינה וויליאמס תפגוש בסיבוב הראשון את הרוסיה מרגריטה גספריאן, שעלתה מהמוקדמות. סרינה יכולה לפגוש בשמינית הגמר את אחותה ונוס. מריה שראפובה (4), תיפתח מול הבריטית ג'ואנה קונטה. סימונה האלפ (3) תשחק נגד יאנה צ'פלובה מסלובקיה. האלופה המכהנת פטרה קביטובה (2) תצא לדרך מול קיקי ברטנס ההולנדית.

  • עוד באותו נושא:
  • דודי סלע

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully