וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הגארד החדש של הלייקרס צייץ "קובי אנס", מיץ' קופצ'אק יפייס?

הלייקרס סוערת אחרי בחירתו של לארי נאנס ג'וניור, שביקר את הממבה השחורה ב-2012. קופצ'אק: "הם יצטרכו ללבן את זה". לוסון זעם על הבחירה במודיאיי, וגם: ההודי שטרף את הקלפים בדראפט

אימג'בנק GettyImages
טיי לוסון, דנבר נאגטס. AP
בדרך לקינגס? לוסון/AP

כמדי שנה, גם דראפט 2015 גרם לאפקט דומינו ב-NBA. מינסוטה בחרה כצפוי בקארל אנתוני טאונס בבחירה הראשונה, הלייקרס מעט הפתיעו כשבחרו בדיאנג'לו ראסל על חשבון ג'אליל אוקאפור בבחירה השנייה, אבל הסיפור של הלילה הגיע דווקא מסקרמנטו. הבלאגן בקינגס חוגג כבר כמה ימים בעקבות הפרסומים על רצונו של המאמן ג'ורג' קארל להעביר בטרייד את דמרקוס קאזינס, וכעת העניינים רק הולכים ומסתבכים.

דמרקוס קאזינס סקרמנטו קינגס. AP
מראים לו את הדרך החוצה? קאזינס/AP

הבעלים וויבק רנאדיב, שעל פי דיווחים בארצות הברית "זעם על קארל", שוקל אם לפטר אותו, ארבעה חודשים בלבד אחרי שמונה לתפקיד. ב-ESPN פרסמו ציטוטים של בכיר בקינגס, שטען כי הבעלים נמצא בדילמה קשה. "אם אתה מפטר קארל, זה אומר שמעתה ואילך לא תוכל לשלוט בקאזינס, כי הוא יידע שהוא המנהל. הוא ירגיש שהוא יכול להגיד לך מה לעשות".

גם בליל הדראפט הסערה לא שככה. מי שהוזכר בימים האחרונים כמועמד להצטרף לקינגס כאיש אמונו של קארל הוא טיי לוסון מדנבר. הרכז התזזיתי נצפה הלילה אומר לחבר, עמו צפה בדראפט, כי הוא מודע לכך שהנאגטס יבחרו בבחירה השביעית בעמנואל מודיאיי, שיושב בדיוק על המשבצת שלו. אחרי שההערכה שלו התממשה, הוא צוטט כאומר: "אמרתי לך. אני הולך לסקרמנטו, אחי". אם לוסון אכן יצטרף לקינגס, זו תהיה הצהרת אמון מחודשת של הבעלים בג'ורג' קארל, שחושק ברכז זמן רב ורוצה לאחד עמו כוחות אחרי השילוב המוצלח ביניהם בדנבר בעבר. לוסון, אגב, טען כי על פי הידוע לו, העובדה שהקינגס בחרו בווילי קאולי-סטיין בבחירה השישית מרמזת על כך שקאזינס, שמשחק באותה עמדה, יעזוב.

קריסטאפס פורזינגיס אחרי בחירתו בדראפט על ידי ניו יורק ניקס. AP
קבלת פנים פושרת. פורזינגיס/AP

* בניקס עולם כמנהגו נוהג, וכרגיל, גם להם לא חסרות צרות. מיד אחרי בחירתו של קריסטאפס פורזינגיס הלטבי על ידי הניקס בבחירה הרביעית, נשמעו שריקות בוז צורמות מהקהל שהגיע לברקלייס סנטר בברוקלין. אוהדי הניקס קיוו כי קבוצתם לא תסתפק הפעם בשם אלמוני, יחסית, אבל פורזינגיס לא התרגש. "הרבה אוהדים לא היו מרוצים מכך שהניקס בחרו בי", אמר. "עכשיו זה בידיים שלי לגרום לאנשים ששרקו לי בוז למחוא לי כפיים. אני דווקא מרוצה מזה. האוהדים יכולים להיות קשים לפעמים, אבל ככה זה בניו יורק".

עוד במהלך הלילה סיכמו הניקס ואטלנטה על טרייד במסגרתו טים הארדווי ג'וניור יעזוב את מדיסון סקוור גארדן, בעוד ג'ריאן גראנט ממכלת נוטרדאם (הבחירה ה-19 בסיבוב הראשון), יעבור תמורתו מג'ורג'יה.

שחקן קליבלנד קאבלירס לברון ג'יימס. GettyImages
פעיל בקבלת ההחלטות. לברון/GettyImages

* קליבלנד של דיוויד בלאט הייתה פעילה למדי בליל הדראפט. הקאבס בחרו בטיוס ג'ונס בבחירה ה-24 בסיבוב הראשון, אך העבירו אותו בטרייד למינסוטה וקיבלו בתמורה את הטורקי הכישרוני מאנדולו אפס, ג'די אוסמאן. אבל גולת הכותרת בכל הקשור לקליבלנד ללא ספק קשורה בג'יי אר סמית', שכצפוי, הודיע כי הוא מתכוון לממש את האפשרות לצאת מחוזהו לעונה הבאה בקאבס. באוהיו מעריכים שסמית' מעוניין להישאר בתמורה לחוזה גבוה יותר ביחס ל-6.4 מיליון דולר שאמור היה להרוויח בעונה הקרובה.

"אנחנו בהחלט מעוניינים לקיים עמו שיחות. זה הזמן בשבילנו לברר מה קורה בסוגיה הזו", אמר דיוויד גריפין. גם לברון ג'יימס אמור לנצל את אפשרות היציאה שלו מהחוזה הנוכחי, במסגרתו הוא אמור להרוויח 21.6 מיליון דולר בעונה הקרובה, לצורכי מיקוח. גריפין אופטימי באשר להישארותו של לברון, וסיפר כי "לברון מסייע לנו הרבה מאוד בבניית הסגל. אנחנו שומעים ממנו כל יום, פחות או יותר, בדברים שקשורים לסגל. זה סימן חיובי מאוד".

שחקן לוס אנג'לס לייקרס קובי בריאנט. AP
קופצ'אק מנסה לכבות שריפות. קובי/AP

* גם בלייקרס לא שקט. דיאנג'לו ראסל, שנבחר על ידי הלייקרס בבחירה השנייה, אמור היה להיות הסיפור הגדול של הלילה עבור החבר'ה מ-LA, אך עד מהרה התברר כי דווקא לארי נאנס ג'וניור, שנבחר בבחירה ה-27 בסיבוב הראשון, יקבל את מירב תשומת הלב. מתברר כי נאנס ג'וניור, בוגר מכללת וויומינג, צייץ ב-2012 נגד קובי בריאנט וכינה אותו "אנס". דקות אחרי שנבחר על ידי הלייקרס, הוא מחק את הציוץ הישן כדי לא להשאיר עקבות, אך זה היה מאוחר מדי. ג'נרל מנג'ר הלייקרס מיץ' קופצ'אק הודה כי שוחח עם נאנס ג'וניור בנושא וסיפר כי "זה משהו שהם יהיו חייבים להלבין אחד עם שני. בימינו גם דברים שכתבת לפני ארבע שנים ברגע של היסח דעת מתוייקים ונשמרים".

צפו בביצועיו של סינג'

* הבחירה הכי מסקרנת בסיבוב השני היא ככל הנראה של דאלאס, שלקחה את סטנאם סינג' ההודי במקום ה-52. סינג' העצום, המתנשא לגובה 2.18 מטר, הפך להודי הראשון שנבחר בדראפט ועשוי להיות השחקן ההודי הראשון בליגה הטובה בעולם. סים בולאר, שהבליח לתקופה קצרה בסקרמנטו וגרר עניין רב מהתקשורת, גדל בקנדה ורק בא ממוצא הודי, אך לא גדל בה. הסיפור של סינג' מעניין עוד יותר. כבר בגיל 14 הוא צמח לגובה 2.12 מטר. אביו, באלביר, מתנשא אף הוא לגובה 2.18 בעוד שסבתו מצד אביו נעצרה "רק" ב-2.10. ב-2010, כשהיה בן 14, עבר לתיכון בפלורידה בארצות הברית, כדי לנסות ולשפר את יכולותיו הבוסריות. עכשיו הוא עשוי לקבל חוזה מובטח במאבריקס, ולו בשל הפוטנציאל השיווקי הגדול סביבו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully