וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל אילת: אלישי כדיר מתנדנד, הרוש ורות'בארט מועמדים

26.6.2015 / 10:50

עלותו הגבוהה של הפורוורד והעניין שהוא מעורר אצל ירושלים והפועל תל אביב עשויים להביא לעזבתו. בימים הקרובים תיערך פגישה בין הרציקוביץ' לראש העיר לגבי עתידו , אמסלם: "חש גאווה"

one

לצד האליפות ההיסטורית של הפועל ירושלים אמש (חמישי) הייתה גם קבוצה מאוכזבת. הפועל אילת סיימה את עונת 2014/15 עם גמר סל שני בתולדותיה, ובמשך מחצית שלמה ועוד דקה הייתה הקבוצה של אריק שיבק העדיפה על המגרש, הוליכה ב-11 הפרש, אלא שאז נכנעה לריצת 2:20 מדהימה של ירושלים שהפכה את הקערה על פיה ומשם כבר לא חזרה. שחקני אילת היו מאוכזבים מאוד בסיום, אך המאמן ביקש מהם להרים את הראש ואמר כי העובדה שהם מאוכזבים בתום משחקי הגמר מעידה על איזה קבוצה גדולה הם.

"התוכנית עבדה כמו שרצינו, פתחנו את המחצית השנייה ב-11 הפרש, הם נלחצו אבל דבר אחד לא היה ברזרבה, כוח", סיפר לוואלה ספורט יו"ר הפועל אילת מוטי אמסלם בסיום המשחק, "החבר'ה עברו חודש מדהים, סדרה נגד חיפה ומכבי תל אביב, וגמר. פאלמר נפצע, נפלו מהרגליים ואין לי שום טענה, גאה במה שעשינו, גאה בשחקנים וגאה במאמן".

מוטי אמסלם מחבק את קאליף ווייאט שחקן הפועל אילת. ברני ארדוב
השחקנים נפלו מהרגליים. אמסלם/ברני ארדוב

אחת השאלות הגדולות לגבי הפועל אילת תוכרע בימים הקרובים והיא עתידו של דורון הרציקוביץ' במועדון. בסביבתו, וגם הוא עצמו, אמרו במהלך העונה יותר מפעם אחת כי הסיכוי שימשיך במתכונת הנוכחית בה מוציא מהכיס הפרטי סכום של כמה מיליוני שקלים היא נמוכה, אך בתקופה האחרונה החלו להשמע קולות שונים מצידו של הבעלים. בימים הקרובים תיערך פגישה בין הרציקוביץ' לראש עיריית אילת מאיר יצחק הלוי, כשבסיומה יוחלט האם הבעלים יעריך את החוזה ל-3 שנים נוספות. בכל מקרה, הבטיחו בעיריית אילת וגם בקבוצה, שהפועל אילת תמשיך לשחק בליגת העל עם או בלי הבעלים, ואף בתקציב גדול שיעזור לה להתמודד בצמרת, "אנחנו רוצים להמשיך הלאה במגמה, אני מקווה שדורון ימשיך", אמר אמסלם, "כולם מדברים שלא תהיה קבוצה, הקבוצה באילת תהיה, זה לא ליום או יומיים, נהיה עם תקציב גבוה, מקווה שדורון ימשיך, ואם לא, אז עדיין תהיה קבוצה באילת".

אריק שיבק מחזיק בהסכם לעונה הבאה עם אופציית יציאה שלו, והוא יחכה לדעת את עתיד המועדון לפני שיחליט. המועדון נהנה מאוד בתקופה בעיר הדרומית, ונראה כי ימשיך. שני שחקנים בלבד מחזיקים בחוזה באילת לקראת העונה הבאה - אפיק ניסים ועמית שמחון, כשלניסים יש אפשרות יציאה מהחוזה עד לתחילת יולי, אך נראה שישאר במועדון. השארותו של הרציקוביץ' עשויה לקבוע רבות לגבי סיכויי השארותו של אלישי כדיר, שמבוקש על ידי הפועל ירושלים והפועל תל אביב, ונחשב לשחקן היקר ביותר בליגה מחוץ לשני המועדונים העשירים. עתידו של ניב ברקוביץ' לא ידוע, בעוד קאליף וואיט וקווין פאלמר יעזבו. באילת ירצו להשאיר את אדריאן יוטר, אך נושא המס יקשה עליהם, בריאן אסברי עשוי להמשיך. מי שנחשבים למועמדים להצטרף לקבוצה הם רוברט רות'בארט ושלומי הרוש.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors
טיי מקי הפועל ירושלים מול אלישי כדיר הפועל אילת. ברני ארדוב
בדרך החוצה? כדיר/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully