וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קופה אמריקה: ארגנטינה ניצחה את קולומביה בדו קרב פנדלים ברבע הגמר

קרלוס טבס זכה לסגור מעגל בצורה מרגשת וארבע שנים אחרי שהחמצה שלו מהנקודה הלבנה הדיחה את האלביסלסטה ברבע גמר הטורניר הביתי מול אורוגוואי, הוא כבש את הפנדל המכריע מול הקפטרוס וקבע 4:5 אחרי 0:0 בתום 90 דקות

קרלוס טבס חלוץ נבחרת ארגנטינה חוגג עם סרחיו רומרו. AP
כבש את הפנדל החשוב ורץ לחגוג עם רומרו. טבס/AP

רבע הגמר השלישי של הקופה אמריקה סיפק הלילה (בין שישי לשבת) דרמה אדירה, בסיומה ניצחה ארגנטינה 4:5 בדו קרב פנדלים את קולומביה והעפילה אל חצי הגמר. היריבה שם: ברזיל או פרגוואי.

השנה, בקופה אמריקה אין הארכה בשלבי הנוקאאוט (מלבד הגמר) ובמשך 90 הדקות, השליטה של האלביסלסטה מול הקפטרוס הייתה כמעט מוחלטת. גונסאלו היגואין נותר מחוץ להרכב וכמוהו גם רדאמל פלקאו ועל כר הדשא התנהל קרב בין שחקני ארגנטינה לבין דויד אוספינה.

השוער של ארסנל, ששומע מהצד השני של העולם שפטר צ'ך מגיע לתת לו פייט, היה פשוט עצום וסיפק הצלה אחר הצלה. כבר בדקה השישית חאבייר פסטורה התקרב ואוספינה היה במקום ומיד לאחר מכן, רוחו נגח מעל השער ממצב טוב. בדקה ה-26 הגיעה הצלת הטורניר. פאסטורה הכניס לאגוארו, שמחמישה מטרים בעט. אוספינה לקח עם הרגל, הצליח לקום ולקח גם את הנגיחה של מסי, שהיה חייב לכבוש. פשוט מדהים.

ארגנטינה המשיכה לחפש את השער, בעוד קולומביה בעיקר התרכזה בלהיות קשוחה. בדקה ה-79, כדור של אבר באנגה הלך למשקוף ודקה לאחר מכן, קרן נחתה על הרגל של אוטמנדי ושוב, אוספינה הצליח לשים את היד ולהדוף לקורה בעוד הצלה מהסרטים. ואז נכנס קרלוס טבס.

במחצית המשחק, בוקה ג'וניורס הודיעה רשמית שקרליטו חוזר הביתה, לשורותיה. שתי דקות לתום הזמן החוקי, לחץ של טבס כמעט הוביל לשער עצמי של ספאטה, אבל הכדור הורחק מהקו והמשחק הלך לפנדלים.

חאמס רודריגס כבש ראשון, מסי השווה. פלקאו העלה ל-1:2, גאראי שוב איזן. קודראדו מצא את הרשת וכמוהו גם באנגה. מוריאל היה המחמיץ הראשון, ששלח את הכדור לשמיים. לאבצי בעט לקורה ופנימה וקארדונה השאיר את קולומביה בחיים בקושי רב, אחרי שהכדור עבר מתחת לגוף של רומרו, שהיה חייב לעצור. ביגליה יכול היה להכריע, אך פספס את המסגרת וחמשת הפנדלים הראשונים הסתיימו ב-4:4.

סוניגה נעצר אצל רומרו, אבל רוחו בעט למשקוף והחוצה ושוב ארגנטינה פספסה הזדמנות. אלא שאחרי שהבעיטה השביעית של מוריו עפה גבוה מעל השער, טבס לקח אחריות ושלח מדויק למרכז כדי לקבוע 4:5 דרמטי בסיום. טבס, שלפני ארבע שנים היה היחיד מבין כל עשרת הבועטים שהחמיץ פנדל ברבע הגמר מול אורוגוואי וגרם להדחתה של ארגנטינה מהקופה הביתית שלה, במה שהוביל להגלייתו מהנבחרת מאז ועד לאחרונה, זכה לסגור מעגל בצורה נהדרת. קולומביה, אחת הנבחרות התוססות במונדיאל האחרון, מסיימת טורניר נורא עם שער זכות אחד ושער חובה אחד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully