וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דראפט ה-NBA ייערך הלילה, טאונס: "לא חשוב לי להיבחר ראשון"

המועמד הוודאי לבחירה הראשונה מבטיח לא להתאכזב אם מינסוטה לא תיקח אותו (בין חמישי לשישי, 2:00). הלייקרס מתלבטים בין אוקאפור לראסל ועשויים לוותר על הבחירה בטרייד על קאזינס, הסיקסרס מתפתים לקחת את פורזינגיס

אימג'בנק GettyImages

הברקלייס סנטר, ביתם של הברולין נטס, יארח הלילה (בין חמישי לשישי) את דראפט ה-NBA, והחל מ-2:00 שעון ישראל יכריז הקומישינר אדם סילבר בזה אחרי זה על הנבחרים של הקבוצות השונות. מי שבמתח לגבי בחירתו האפשרית של שון דאוסן יצטרך לחכות ככל הנראה עד לבחירות המאוחרות של הסיבוב השני, אבל כמובן שאת מירב תשומת הלב ירכזו בחירות הלוטרי, והקבוצות המסקרנות שמחזיקות הפעם בבחירות הגבוהות. למי שמתעניין, קליבלנד של דיוויד בלאט תבחר במקום ה-24 וה-53.

מינסוטה, שסיימה את העונה עם המאזן הגרוע בליגה (66:16) וזכתה בהגרלת הלוטרי בזכות לבחור ראשונה, צפויה לבחור את קארל אנתוני טאונס, הסנטר המבטיח של קנטאקי, ולהפוך בכך לקבוצה הראשונה שמחזיקה בסגל שלה את שלושת השחקנים שנבחרו ראשונים בשלושת הדראפטים האחרונים (לצד אנדרו וויגינס ב-2014 ואנתוני בנט ב-2015), אלא אם יתרחש טרייד לא צפוי של הרגע האחרון.

קארל אנתוני טאונס שחקן מכללת קנטאקי. AP
לא חושב על המקום הראשון. קארל אנתוני טאונס/AP

"לא כל כך חשוב לי אם אבחר ראשון", הצהיר טראונס לקראת הרגע הגדול שלו. "אני פשוט רוצה להותיר חותם על הקבוצה שתבחר אותי ושיהיה לי המזל לשחק בה. הדבר החשוב ביותר הוא, בדומה לקנטאקי, להקריב אם יהיה צורך. בין אם אבחר במקום הראשון, השני, ה-59 או ה-60, אהיה פשוט השחקן הכי טוב שאוכל להיות עבור הקבוצה ואנסה לעזור לה לזכות באליפות".

החל מהבחירה השנייה ומטה התמונה ברורה הרבה פחות. הלייקרס, שיבחרו במקום השני, עדיין מתלבטים אם ללכת על ג'אליל אוקאפור, הסנטר של דיוק, להפתיע עם דיאנג'לו ראסל, הגארד של אוהיו סטייט, או לנסות לרקוח טרייד תמורת הבחירה כחלק מהניסיון להנחית את דמרכוס קאזינס בעיר המלאכים. "הכל נמצא על השולחן", הודה מיץ' קופצ'אק, הג'נרל מנג'ר של הלייקרס.

עוד באותו נושא

מה הסיכוי של דאוסן להיבחר בדראפט, והאם זה לטובתו?

לכתבה המלאה
ג'סטיס ווינסלו שחקן מכללת דיוק (משמאל) עם דיאנג'לו ראסל שחקן מכללת אוהיו סטייט. AP
אחד מהם יגיע לניקס? ג'סטיס ווינסלו עם דיאנג'לו ראסל/AP

פילדלפיה, שתבחר שלישית, צפויה לקחת את ראסל אם הוא יישאר פנוי, אך בסיקסרס הביעו לא מעט עניין לאחרונה בקריסטפס פורזינגיס, לטבי בן 19 שמתנשא לגובה של 2.16 מ', שהרשים במחנות האימון לדראפט, זכה להשוואות לדירק נוביצקי ועשוי להשתחל לטופ 3.

הניקס, שהחזיקו במאזן השני הכי גרוע בליגה (65:17) אך קיבלו רק את הבחירה הרביעית, יתנחמו כנראה בשאריות של פילי, כשברשימת המועמדים שלהם נמצאים גם עמנואל מודיאיי, הרכז האתלטי שוויתר על הקולג' ושיחק העונה בסין, וג'סטיס ווינסלו, הסמול פורוורד של אלופת המכללות דיוק.

סדר הבחירות המלא:

1. מינסוטה
2. ל.א לייקרס
3. פילדלפיה
4. ניו יורק
5. אורלנדו
6. סקרמנטו
7. דנבר
8. דטרויט
9. שארלוט
10. מיאמי
11. אינדיאנה
12. יוטה
13. פיניקס
14. אוקלהומה סיטי
15. אטלנטה
16. בוסטון
17. מילווקי
18. יוסטון
19. וושינגטון
20. טורונטו
21. דאלאס
22. שיקגו
23. פורטלנד
24. קליבלנד
25. ממפיס
26. סן אנטוניו
27. ל.א לייקרס
28. בוסטון
29. ברוקלין
30. גולדן סטייט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully