וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כדורגל ישראלי, בלוג יומי, 25.6: בית"ר מחכה לקמבון, רועי דניאל עוזב

בבית"ר ממתינים לבלם הצרפתי שעשוי להצטרף. דרבי תל אביבי וחיפאי נקבע לשלב הבתים בגביע הטוטו. אחד הסמלים של מכבי חיפה נפרד מבוקולי שפרש. רועי דניאל ביקש לעזוב את תפקידו כמנכ"ל מכבי נתניה וגליינור פלט יקבל הצעה מהפועל באר שבע לשנתיים

17:00: יוגב לרמן עזב את הפועל רעננה וחתם בקטמון

יוגב לרמן נפרד מליגת העל אחרי ששיחק במדי הפועל רעננה וחתם לשנה אחת בהפועל קטמון, שעלתה מליגה א' צפון לליגה הלאומית. הבלם בן ה-23 אמר לעמוד הפייסבוק של קטמון: "אני שמח להגיע להפועל, מאוד. זה אתגר חדש וגדול. אני בטוח שיהיה שיתוף פעולה פורה וטוב לשני הצדדים. בשבילי זו ירידה לצורך עלייה, ביחד עם קטמון".

16:19: רועי דניאל ביקש לעזוב את נתניה

מנכ"ל הקבוצה נפגש עם ראש העיר מרים פיירברג והבהיר כי הוא אינו מעוניין להמשיך בתפקידו. "נותרתי בתפקיד מתוך אהבתי למועדון ומתוך שליחות ורצון למנוע את התפרקות המועדון ואת התפרקות הקבוצה הבוגרת למרות הקשיים העזים. אני שמח שמסתמן פתרון למועדון ואני סומך על ראש העיר שתמצא את האנשים המתאימים שינהלו אותו". אמר דניאל

9:45: גליינור פלט יקבל הצעה מהפועל באר שבע לשנתיים

החלוץ ההולנדי, שכבר שיחק בקבוצה, הוא המועמד המוביל להצטרף לקבוצה של ברק בכר. הפועל רעננה עדיין לא חתמה על אישור ההסכם של אנתוני וואקמה, שלא הופיע לאימון. גנגאן לא מוכנה להתפשר בעניינו של רוני שוורץ. אלונה ברקת אמרה על הארכת חוזהו של אביתר אילוז: "הוא לא עוד שחקן".

9:40: מתחם האימונים החדש של הפועל תל אביב

איך ייראה מתחם האימונים של הפועל תל אביב? השיפוצים במתחם חודורוב בעיצומם והקבוצה שחררה תמונת הדמיה של מתחם האימונים. במסגרת השיפוץ ישודרגו באופן יסודי חדרי ההלבשה, חדר אסיפות הקבוצה ויוקם אולם תדרוך וידאו מקצועי. בנוסף ישודרגו חדרי הטיפולים הפיזותרפיים, חדרי הצוות הרפואי וחדר אמבטיית הקרח. כמו כן יוקם חדר אוכל וחדר מונחה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

הטיפול שמאריך את חייהם של חולי סרטן ריאה

בשיתוף העמותה הישראלית לסרטן ריאה

9:12: מספר אנשי עסקים הביעו נכונות לתרום למכבי נתניה

ראשת עיריית נתניה, מרים פיירברג, נפגשה עם מספר אנשי עסקים שהסכימו עקרונית לתרום כסף למועדון, אבל הם דורשים שהקבוצה תילקח מיידית מידיו של הבעלים הנוכחי, אלי שגב. גורם בעירייה: "אנשים רוצים לדעת שהכסף שלהם הולך רק לפעילות של העונה הבאה".

8:55: יניב קטן נפרד מגוסטבו בוקולי

פחות מיממה אחרי תליית הנעליים של גוסטבו בוקולי, יניב קטן, סמל אחר של המועדון, אומר על הקשר: "זה עצוב. אין בכדורגל שלנו שחקנים מהסוג של בוקולי". אברהם פאס ממשיך להתרחק מהקבוצה, אבל למרות זאת במועדון עשויים להשאיל לבני סכנין שחקנים ללא טרייד.

8:15: דרבי תל אביבי ודרבי חיפאי בגביע הטוטו

מנהלת הליגות פרסמה את שיבוץ הבתים לגביע הטוטו שיחל ב-1 באוגוסט: הפועל ומכבי תל אביב ישחקו במסגרת בית ג' יחד עם מכבי פתח תקוה ובני יהודה. בבית א' נקבל דרבי חיפאי עם הפועל ומכבי, כשיחד איתן ישחקו גם עירוני קרית שמונה, בני סכנין והפועל עכו. בבית ב' מכבי נתניה עם הפועל רעננה, הפועל כפר סבא, בית"ר ירושלים והפועל באר שבע.

6:11: סדריק קמבון יחזיר היום תשובה סופית לבית"ר ירושלים

בבית"ר ירושלים מקווים לקבל היום בשורות מהבלם הצרפתי סדריק קמבון. אתמול נשלחה מטעם המועדון טיוטת חוזה לשחקן לאחר שנתן את אישורו להגיע. בבית"ר מצפים לחתימת השחקן על החוזה והסכמה להגיע, אך יודעים כי עד שלא יעשה זאת, אי אפשר לברך על המוגמר: "ראינו מה קרה עם דה לוקאס, עד ששחקן לא חותם ומחויב אי אפשר להתייחס לזה". אם קמבון יחליט שלא להגיע, במועדון ינסו לסגור עם איניגו לופס הספרדי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully