וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מ.ס. אשדוד: אדיר טובול חתם ויחזור לקבוצת נעוריו

25.6.2015 / 9:38

המגן השמאלי, ששיחק בעונה שעברה במכבי יבנה, יחזור בעקבות הלחץ שהפעיל אייל לחמן לצרף שחקנים ותיקים. אושאניווה עשוי להימכר לקבוצה בסקוטלנד או בטורקיה. חן עזריאל ישוחרר, אפשרות שרועי דיין יצורף

אדיר טובול שחקן מ.ס. אשדוד מול עומר ורד שחקן מכבי תל אביב. קובי אליהו
סוגר מעגל. אדיר טובול/קובי אליהו

כשהוא בן 36 ואחרי שלוש שנים מחוץ לאשדוד, חתם אתמול (רביעי) אדיר טובול במ.ס. אשדוד וחזר לקבוצת נעוריו. מי שרצה מאוד את טובול היה מאמן הקבוצה אייל לחמן שטען בפני ראשי המועדון כי טובול היה מהשחקנים הטובים ביותר בליגה הלאומית בעונה שעברה כששיחק במכבי יבנה. לחמן רוצה לפחות שני שחקנים ותיקים בחדר ההלבשה לצד הצעירים של המועדון והוא משוכנע שטובול יוסיף הרבה מהניסיון שלו.

טובול ישחק בעמדת המגן השמאלי, מה שמלמד כי ג'ואון אושאניווה ורחמים צ'קול יעזבו ככל הנראה. אושאיניווה עשוי להימכר לקבוצה בסקוטלנד וגם בטורקיה יש בו התעניינות. בארץ הוא לא הותיר חותם, אבל עם רזומה של שחקן נבחרת ניגריה, יהיה מי שיקנה אותו או לפחות ירצה אותו בהשאלה עם אופציה לקנייה.

מי שיחזור בעוד חודשיים לפעילות מלאה הוא אמיר בן שמעון, שהפסיד את כל העונה שעברה בגלל קרע ברצועה הצולבת. בן שמעון, שהיה מגנה השמאלי של הנבחרת הצעירה, יאבק עם טובול על העמדה כשהוא גם יכול לשחק בעמדה יותר קדמית. הבלם הניגרי של קבוצת הנוער, עלי אבובקר, אמור להיות בלם הקבוצה בעונה הבאה וככל הנראה יאיא פטי יעזוב לקבוצה אחרת. באשדוד החליטו לשחרר את חן עזריאל מהסגל ובודקים את האפשרות לצרף את החלוץ רועי דיין.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully