וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קופה אמריקה: צ'ילה ניצחה 0:1 את אורוגוואי ועלתה לחצי, אדום הזוי לקבאני

מארחת הטורניר לא עוצרת: איסלה כבש שער נהדר (81), לה-רוחה בחצי הגמר לראשונה מאז 1999. החלוץ, שאביו נעצר לאחר שדרס אדם למוות, הורחק בצהוב שני לא מוצדק אחרי שחרה, שנתפס מתעסק עם ישבנו של אל מטאדור, התחזה בצורה מבזה. גם פוסילה הורחק

AP
שחקני צ'ילה חוגגים. AP
בדרך לזכייה היסטורית? הצ'יליאנים חוגגים/AP

מארחת הקופה אמריקה, צ'ילה, עשתה הלילה (בין רביעי לחמישי) עוד צעד בדרך לזכייה ראשונה והיסטורית בטורניר שנערך על אדמתה. לה-רוחה גברה ברבע הגמר 0:1 על אורוגוואי משער מאוחר של מאוריסיו איסלה והעפילה לשלב חצי הגמר לראשונה מאז 1999. הסלסטה, שזכו בטורניר האחרון שנערך בארגנטינה, אמרו שלום לתואר.

שחקני נבחרת צ'ילה חוגגים. רויטרס
חגיגת ענק בצ'ילה. מאוריסיו איסלה בטירוף/רויטרס

למרות הבעיות מחוץ לכר הדשא (ארתורו וידאל והתאונה, אדינסון קבאני ואביו שנעצר), שתי הנבחרות ידעו לעשות את ההפרדה וסיפקו משחק דרום אמריקאי קלאסי, שכלל הרבה מאוד עצבים, דחיפות, מעט אלימות, שתי הרחקות וגם שער דרמטי אחד, שהגיע בדקה ה-81.

אולי ה-איש של צ'ילה בטורניר עד כה, חורחה ולדיביה האדיר, שוב סיפק את הסחורה והיה מהמצטיינים על המגרש. קשרה של פלמיירס היה גם זה שבישל את שער הניצחון הכל כך יקר של נבחרתו. תשע דקות לסיום הזמן החוקי, ולדיביה קיבל כדור על סף הרחבה והשאיר בנגיעה חכמה את הכדור לאיסלה, שבעט חכם, חזק ושטוח לפינה של פרננדו מוסלרה, שלא יכול היה לעשות שום דבר.

אורוגוואי התקשתה מאוד במהלך המשחק, ובמיוחד החל מהדקה ה-63, אז הורחק כוכב הנבחרת, אדינסון קבאני, בכרטיס צהוב שני. כזכור, אביו של חלוץ פריס סן ז'רמן, לואיס, דרס בתחילת השבוע אדם למוות לאחר שנהג תחת השפעת אלכוהול, ועל פי דיווחים שונים אל-מטאדור שקל האם להמשיך את דרכו בטורניר.

עוד באותו נושא

זעם על חרה באורוגוואי, מקסי פריירה: "צ'ילה המארחת ורואים את זה"

לכתבה המלאה
שחקני נבחרת אורוגוואי מאוכזבים. AP
אכזבה גדולה. שחקני נבחרת אורוגוואי/AP

בכל מקרה, את המשחק מול צ'ילה הוא ירצה לשכוח. הצהוב הראשון שלו הגיע בדקה ה-29, בעוד שהצהוב השני והלא-מוצדק, שלמעשה הוציא לאורוגוואי את הרוח מהמפרשים, הגיע בדקה ה-63. באותה דקה נראו קבאני ובלם צ'ילה, גונסאלו חרה, מחליפים מספר מילים במרכז המגרש. בעזרתה האדיבה של המצלמה ניתן היה לראות שחרה מתעסק עם ישבנו של קבאני, שכצפוי התעצבן מכך ונגע קלות בבלם, שהתרסק לרצפה כאילו חטף אגרוף ממייק טייסון. השופט קנה את ההצגה, והרחיק את החלוץ המאוכזב של הסלסטה.

למרות שבע דקות תוספת זמן, מחזיקת הקופה לא הצליחה להשיג את שער השוויון המיוחל, כשעד לסיום הורחק לה שחקן נוסף - חורחה פוסילה שגם הוא ראה כרטיס צהוב שני. צ'ילה תפגוש בחצי הגמר את המנצחת במשחק בין בוליביה לפרו.

שחקן נבחרת אורוגוואי, אדינסון קבאני. AP
הרחקה לא מוצדקת. אדינסון קבאני/AP

חרה בפעולה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully