וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיווח בארה"ב: קווין לאב החליט להתיר את חוזהו בקליבלנד

על אף הדיווח, ייתכן כי הפורוורד החליט על הצעד הזה רק כחלק ממיקוח ועשוי לחתום על הארכת חוזה לחמש שנים תמורת 100 מ' דולר או להאריך חוזה ולעבור בטרייד. הליייקרס ובוסטון מעוניינות בו

אימג'בנק GettyImages

בארצות הברית מדווחים היום (רביעי) כי קווין לאב הודיע לקליבלנד כי הוא לא מעוניין לממש את אופציית הארכת חוזהו אצל סגנית האלופה. הפורוורד, שהצטרף בקיץ שעבר ממינסוטה, החליט שלא לממש את האופציה שלו שעמדה על 16.7 מיליון דולר לעונה נוספת והעדיף לחזור להיות שחקן חופשי. על פי הדיווח ב-ESPN, קליבלנד תכננה להאריך את חוזהו של לאב כדי להשתמש בו על מנת לצרף שחקנים בטרייד עתידי לאחר שהפורוורד נפצע בכתפו במהלך הסדרה מול בוסטון בסיבוב הראשון ועבר ניתוח.

אגב, אם היה מממש את החוזה שלו ונשאר בקליבלנד, לאב היה מרוויח 16.7 מיליון דולר בעונה הבאה, וכרגע הוא יתחיל את המו"מ מ-18.9 מיליון דולר. כתב YAHOO אדריאן ווז'נרובסקי צייץ כי גם במצב הנוכחי קליבלנד היא הפייבוריטית להחתים את קווין לאב על חוזה לחמש שנים תמורת 100 מיליון דולר, אבל הוא יהיה מעוניין לשמוע הצעות גם מהסלטיקס, הלייקרס ואפילו פיניקס עשויה להוות אופציה.

על פי הדיווחים, לוס אנג'לס לייקרס ובוסטון עשויות לגלות עניין בלאב, אם הוא אכן יהפוך לשחקן חופשי. גם פורטלנד עשויה להתעניין בו, במקרה שלמרכוס אולדרידג' יעזוב. כזכור, לאב החמיץ את כל הריצה של הקאבס בפלייאוף לאחר שנפצע כבר בסיבוב הראשון במהלך היתקלות עם קלי אוליניק מבוסטון. לאחרונה דיברו הג'נרל מנג'ר דייויד גריפין והמאמן דיוויד בלאט על הרצון להשאיר את לאב בקבוצה ולבנות המשכיות עם שאר כוכבי הקבוצה.

פורוורד קליבלנד קאבלירס קווין לאב (ימין) מול סנטר שיקגו בולס ג'ואקים נואה (שמאל). GettyImages
יחתום על חוזה חדש בכל זאת? לאב/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully