וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שחר: "גוסטבו דוגמה למסירות ונתינה", רוני לוי: "לב גדול"

24.6.2015 / 21:24

פרישת הקשר גררה לא מעט תגובות בכדורגל הישראלי. אלישע לוי: "בוקולי מקצוען, דוגמה לכל שחקן". בניון: "אדם מדהים, מודל לחיקוי". חרזי: "סמל לעבודה קשה, למחויבות", בלבול: "את כל התפקידים על המגרש הוא מילא בצורה נפלאה"

אימג'בנק GettyImages

בווידאו: סרטון הפרידה המיוחד שהכין גוסטבו בוקולי לאוהדים

גוסטבו בוקולי רק פרש, וכבר עורר לא מעט תגובות בקרב אנשי הכדורגל ששיחקו ואימנו אותו בעבר. בגיל 37, אחרי 11 שנה במדי הקבוצה הבוגרת וארבעה אליפויות בארון, בוקולי נחשב לאחד השחקנים הגדולים של מכבי חיפה בכל הזמנים.

נשיא המועדון, יעקב שחר, התייחס לפרישה של בוקולי, ואמר: "אני מודה לגוסטבו בוקולי על תרומתו האדירה למכבי חיפה, גוסטבו הוא דוגמה של מסירות ונתינה. גם כשהוא נפצע, הוא המשיך לשחק ונתן לעצמו הרבה מעבר למה שמקובל. בשביל שחקני נשמה כמו בוקולי אוהדים באים למגרשים. בשנים שהוא שיחק במכבי חיפה, לגוסטבו הייתה תרומה אדירה בתארים, משחקים גדולים, מפעליים אירופאים והמון הקרבה. לא אחת אמר גוסטבו שהוא אוהב את מדינת ישראל, זה לא היה למען כותרת או למצוא חן, הוא פשוט אוהב את מדינת ישראל ולראייה האזרחות שהשתוקק לה ולבסוף קיבל. בוקולי תרם רבות למכבי חיפה, ואם נמצא את הדרך להמשיך ולקבל שירותים ממנו, נהיה גאים על כך".

גוסטבו בוקולי הודיע על פרישה מכדורגל

7 לב ירוק. מכבי חיפה
"אם נמצא את הדרך להמשיך ולקבל שירותים ממנו, נהיה גאים על כך". בוקולי/מכבי חיפה

מאמן הקבוצה, רוני לוי: "היה לי את הכבוד לאמן אותו, לזכות יחד באליפויות, לחוות הצלחות באירופה ואת הגול הבלתי נשכח באנפילד. גוסטבו הוא דוגמה באימונים, במשחקים, באיכויות המשחק שלו ומעל הכול בוקולי הוא דוגמה בלב הגדול שלו ובנתינה אינסופית".

קפטן הקבוצה, יוסי בניון: " אמנם זה היה במשך עונה אחת בלבד, אך היה לי הכבוד לחלוק חדר הלבשה עם שחקן ואדם מדהים. גוסטבו הוא מודל לחיקוי עבור כל ילד שחולם לשחק כדורגל. ההקרבה והנחישות שלו מעוררים כבוד. אני מאחל לו המון הצלחה בכל נתיב שבו יבחר ללכת".

מרקו בלבול, שאימן אותו בעונה האחרונה שלו כשחקן פעיל, ושנתיים בעבר: "גוסטבו הוא סמל לנחישות, למקצוענות, שחקן שאימנתי אותו גם בתפקיד של קיצוני ימני, גם כקשר אחורי וגם קדמי. הוא עשה את כל התפקידים בצורה נפלאה. הכי חשוב שמעל הכול מדובר באדם נפלא".

ברני ארדוב

"הייתה חוויה לאמן את בוקולי, כיף אמיתי. לקחנו אליפויות יחד, מדובר בשחקן מקצוען שמהווה דוגמה לכל שחקן", אמר אלישע לוי, שנפרד מהקשר. "הנחישות שלו בלטה מאוד. היה לי כיף ועונג לאמן אותו. בוקולי הוא אחד שתמיד נותן לא רק מה שהוא יכול, אלא מעל ומעבר. הוא סוג של שחקן חובה לכל קבוצת כדורגל".

אלון חרזי, שרשם לא מעט עונות משותפות עם הקשר הברזילאי, אמר: "גוסטבו הוא סמל למצוינות, סמל לעבודה קשה, סמל למחויבות. גוסטבו הוא שחקן נשמה בכל רמ"ח אבריו. הוא נתן את כל כולו תמיד, לא התבכיין מעולם, שיחק פצוע והקריב את עצמו למען הקבוצה, שהייתה הכול בשבילו. זה שחקן שלא חשב על עצמו מעולם. הוא חבר טוב לכולם. היה לי עונג גדול לשחק איתו. היינו ונשארנו חברים. אני מאחל לו את כל ההצלחה שבעולם בתפקיד החדש. נקווה שיצליח בעתיד לפחות כמו שהצליח בתור שחקן".

מנכ"ל מכבי חיפה, איתמר צ'יזיק: "גוסטבו הוא אחד השחקנים המפוארים ביותר ששיחקו במכבי חיפה. מעל הכול גוסטבו היה המסמר בחדר ההלבשה ודמות לחיקוי בכל קנה מידה. אוהבים אותו ולעולם לא נשכח את תרומתו למכבי חיפה".

דקל קינן נפרד

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully