וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בדרך החוצה: "סרחיו ראמוס הגיש בקשה לעזוב את ריאל מדריד"

על פי הדיווח במדריד הבלם נפגש עם הג'נרל מנג'ר חוסה סאנצ'ס וביקש לעזוב את המועדון. הסיבה: ראמוס דורש העלאה משמעותית בשכרו, ריאל מסרבת. מנצ'סטר יונייטד מועמדת לקלוט אותו

צילום וידאו: רויטרס,, עריכת וידאו: מרום שפיצר

סרחיו ראמוס ממשיך להתרחק מריאל מדריד. מאז שרפא בניטס מונה למאמן הקבוצה התפרסמו דיווחים רבים על חוסר שביעות רצונו של הבלם והיום (רביעי) ב"אס" המדרידאי מפרסמים שהבלם המצוין נפגש היום עם הג'נרל מנג'ר של המועדון חוסה אנחל סאנצ'ס וביקש לעזוב.

שחקן ריאל מדריד סרחיו ראמוס. רויטרס
בדרך ליונייטד? סרחיו ראמוס/רויטרס

הפגישה נערכה ביוזמתו של סאנצ'ס עצמו שניסה לשכנע את ראמוס להישאר, אך הבלם, מלווה באחיו וסוכנו רנה ראמוס לא נעתר וביקש לעזוב עוד הקיץ את הקבוצה. זו היתה הפגישה הרשמית הראשונה בין ראמוס לנציגי ריאל מאז הדיווחים על רצונו של הבלם לעזוב. הבלם, שחוזהו מסתיים ב-2017, מרוויח 6 מיליון יורו לעונה והוא דורש העלאה של 4 מיליון יורו לעונה כדי להאריך את חוזהו. ריאל מצידה מוכנה להציעה לשחקן העלאה של מיליון יורו בלבד, אך השחקן דורש הרבה יותר.

בכל מקרה, כדי לעזוב ראמוס צריך להגיע לסיכום עם פלורנטינו פרס הנשיא משום שסעיף השחרור שלו עומד על לא פחות מ-200 מיליון יורו, סכום אותו מנצ'סטר יונייטד שמעוניינת בו לא תהיה מוכנה לשלם כמובן. ראמוס סיים הקיץ את עונתו העשירית בריאל מדריד, אליה הגיע מסביליה ב-2006 והפך עם השנים להיות אחד השחקנים החשובים ביותר של המועדון ממדריד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully