וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דרישת טביב על קריאף: 1.8 מיליון שקל או את כרטיסו של תורג'מן

24.6.2015 / 8:38

במכבי חיפה לא אהבו את הדרישות של בעלי בית"ר ירושלים: "על תורג'מן שילמנו 2.3 מיליון שקל. לא נעשה עסקה בכל מחיר". במועדון מתכוננים לפרישת בוקולי: "מהסמלים הגדולים שלנו"

אופיר קריאף שחקן בית"ר ירושלים. קובי אליהו
בחיפה לא מייעדים לו את חולצת ההרכב. קריאף/קובי אליהו

בעלי בית"ר ירושלים, אלי טביב, הבהיר לראשי מכבי חיפה כי הוא דורש 1.8 מיליון שקל כדמי השבחה עבור אופיר קריאף, או שחיפה תעביר לצמיתות את כרטיסו של אלון תורג'מן. טביב הבהיר גם לנציגו של השחקן, גלעד קצב, כי הוא לא מוכן לבצע עסקת השאלה על תורג'מן. במכבי חיפה לא אהבו את הדרישות המוגזמות לדבריהם של טביב. חיפה רכשה את תורג'מן בכ-2.3 מיליון שקל מבית"ר טוברוק בשנת 2013, שכוללים בתוכם גם סכום פיצוי שעבר להפועל פתח תקוה.

"רכשנו את תורג'מן בסכום יותר גבוה מזה שהוא דורש על קריאף. אנחנו לא לחוצים להביא אותו ולא נעשה עסקה בכל מחיר", הבהירו בחיפה. יש לציין כי אם קריאף ייצא לחו"ל, בית"ר לא תקבל דמי השבחה. בחיפה מסיקים שגם הוועדה למעמד השחקן תקבע תג מחיר נמוך. על כל פנים, בחיפה לא מייעדים לקריאף את חולצת ההרכב, ולא ממש לחוצים לסיים את העסקה.

רוני לוי מתרכז כרגע באיתור הזרים שיוכלו לחזק את הקבוצה. המטרה היא לסגור עם זר אחד לפחות עד המחנה ב-15 ביולי. הקשר עידן ורד, שכבר אינו חלק מהקבוצה, צפוי להיפגש היום עם נשיא דינמו בוקרשט במטרה לחתום במועדון הרומני. כרגע, הישראלי הבכיר היחיד שמועמד לקבוצה הוא בן שהר, שעד אתמול לא קיבל כל החלטה האם לשוב לישראל.

גוסטבו בוקולי שחקן מכבי חיפה. ברני ארדוב
סוף הדרך. בוקולי/ברני ארדוב

גוסטבו בוקולי צפוי להודיע במהלך היום על פרישה מכדורגל. הקשר שסיכם עם מכבי חיפה כי יודיע על כך לאחר שיחזור מחופשה פרטית מברזיל, הודיע אתמול בחשבון הפייסבוק שלו לאוהדי מכבי חיפה כי "זהו אחד הימים הכי קשים בחיי. אני מכין משהו לכולכם. מחר באופן בלעדי כאן".

על הכוונה של בוקולי לפרוש פורסם בוואלה ספורט בחודש ינואר. בחודש מרץ הודיעה הנהלת חיפה רשמית לשחקן כי היא מעוניינת שיפרוש כבר בתום העונה ולא בתום העונה הבאה, כשהיא מבטיחה לו שיקבל תפקיד במחלקת הנוער. מאוחר יותר, בתחילת החודש הנוכחי במכבי חיפה טענו כי בוקולי חייב לפרוש מכדורגל גם מסיבה רפואית ולא רק מתוך החלטה מקצועית של המאמן רוני לוי. בוקולי קיבל הצעות רבות בתקופה האחרונה, בעיקר מהליגה הלאומית. יחד עם זאת, הקשר הוותיק מעדיף לפרוש בשל העובדה שצפוי לו עתיד מקצועי במכבי חיפה. מאוחר יותר יוחלט האם יכנס מסיבת עיתונאים בשובו לישראל.

בוקולי בן ה-37 התחיל את הקריירה המקצוענית בפורטוגזה ולאחר מכן עבר לברשיה האיטלקית. בעונת 2000/1 חזר לברזיל, לקבוצת פראנה, ובקיץ 2001 נחת בישראל. הוא נבחן במכבי פתח תקוה, אבל נדחה על ידי אלי אוחנה ולבסוף חתם בהפועל רמת גן. בהמשך שיחק גם בהכח רמת גן ומכבי אחי נצרת, ובשנת 2004 עבר למכבי חיפה. הברזילאי ששיחק בעיקר כקשר באגף הימני ובהמשך עבר הסבה למרכז המגרש, הפך לאחד מהכדורגלנים המזוהים עם מכבי חיפה ב-11 השנים האחרונות. הוא זכה איתה בארבע אליפויות, שיחק איתה בליגת האלופות והיה חלק מכל נקודת ציון של המועדון בשנים הללו. ב-2013 קיבל אזרחות ישראלית.

"בוקולי הוא אחד הסמלים הגדולים בהיסטוריה של מכבי חיפה. הוא ראוי לטקס מכובד. ניתן לו את כל הכבוד הראוי לשחקן במעמדו", אמרו במועדון, שם ממתינים שישוב לישראל כדי להיפגש עם נשיא המועדון יעקב שחר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully