וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שמועות ב-NBA: מחלוקות סביב קאזינס, גיי עלול לעזוב, מוזגוב נשאר

קארל רוצה להיפרד משחקן הפנים המצוין, הבעלים לא מוכן לוותר עליו. הפורוורד עשוי לשלם את מחיר הרצון להביא את רונדו. קליבלנד מימשה את האופציה על הרוסי. בוסטון הציעה טרייד לפילי

אימג'בנק GettyImages

בוידאו: משדר סיכום גמר ה-NBA

דראפט ה-NBA יערך בלילה שבין חמישי ושישי, ובאופן מסורתי, הרגעים שלפניו מלאי מתח, שמועות ועסקאות בליגת הכדורסל הטובות בעולם. קבוצות רבות ינסו לשפר את מעמדן לפני רגע האמת, אחרות יוותרו על הבחירות שלהן לטובת שחקנים מוכחים, וניתן להניח שמה שמצפה לנו עד הלילה של יום חמישי יהווה את יריית הפתיחה לקראת קיץ מלא עניין. הנה חלק מהשמועות של היממה האחרונה ב-NBA:

* השם החם ביותר בשוק הוא זה של דמרכוס קאזינס. מוקדם יותר היום דווח בארצות הברית כי מאמן סקרמנטו ג'ורג' קארל מנסה לדחוף את שחקן הפנים המצוין והבעייתי שלו מחוץ לקבוצה, וכעת פורסם ב-ESPN כי הנהלת המועדון לא תאפשר זאת. הלייקרס מוכנים להציע את הבחירה השנייה בדראפט על קאזינס, אולם הבעלים של הקינגס ויוק ראנדיב הבהיר לקארל שלא יאשר עסקה שכזו. "הוא שחקן יחיד ומיוחד", אמר הבעלים ל-USA טודיי ביום שני. גם בוסטון, אורלנדו ודנבר מחכות להתפתחויות בגזרה.

* שאר שחקני הקינגס בהחלט על המדף. אחד מהם הוא רודי גיי, שחווה עונה מצוינת ובכל זאת עלול לעבור לקבוצה רביעית בארבע השנים האחרונות, משום שסקרמנטו תרצה לפנות מקום בתקרת השכר כדי להחתים את רייג'ון רונדו שסיים את חוזהו בדאלאס.

דמרקוס קאזינס סקרמנטו קינגס. AP
שחקן המריבה. קאזינס/AP

* מונטה אליס עדיין לא החליט האם להישאר במאבריקס, או לצאת מחוזהו ולהפוך לשחקן חופשי.

* זה היה צפוי, וכעת זה רשמי: קליבלנד מימשה את האופציה על טימופיי מוזגוב, שיישאר בקאבס וירוויח 5 מיליון דולר בעונה הבאה לפני שיהיה שחקן חופשי.

* כרגע, הקאבלירס אמורים לבחור במקום ה-24. על פי דיווחים, הם ינסו לעלות לפחות למקום ה-17, כדי לקטוף את הרכז ג'ריאן גרנט, בוגר מכללת נוטרדאם שהעמיד אשתקד ממוצעים של 16.5 נקודות (47 אחוז מהשדה, 31 אחוז ל-3), 3 ריבאונדים ו-6.6 אסיסטים למשחק.

* לפי "לוס אנג'לס טיימס", בוסטון הציעה את מרכוס סמארט ושתי בחירות הסיבוב הראשון שלה (16 ו-28) לפילדלפיה תמורת נרלנס נואל והבחירה השלישית. הסיקסרס סירבו. דני איינג' כבר הכין את אוהדי הסלטיקס: "יהיו הרבה תזוזות בליל הדראפט, אז תהיו מוכנים. אנחנו מנסים להשיג בחירה גבוהה יותר".

שחקן מכללת נוטרדאם ג'ריאן גרנט. GettyImages
על הכוונת של הקאבס. גרנט/GettyImages

* גם מילווקי רוצה בחירת טופ 10 בדראפט הקרוב, ועשויה להציע את בחירת הסיבוב הראשון שלה וג'ון הנסון כדי לעשות זאת. גם שמו של מייקל קרטר וויליאמס הוזכר כמי שעלול לשלם את המחיר.

* דנבר מעוניינת ברכז ריאל מדריד סרחיו רודריגס, שעשוי לשוב ל-NBA חמש שנים לאחר שעזב את פורטלנד לטובת הבלאנקוס.

* חברו בריאל מדריד סרחיו יול שהוזכר כמועמד לחתום ביוסטון אמר היום: "אני שמח בריאל מדריד ויש לי חוזה כאן. אף אחד לא אמר לי שום דבר מעבר לזה". סגן נשיא המועדון הוסיף: "נעשה מה שצריך כדי להשאיר אותו".

* אוקלהומה סיטי הציעה בימים האחרונים את פרי ג'ונס, ג'רמי לאמב וסטיב נובאק בתקווה לקצת הקלה כלכלית או בחירת דראפט.

* כתב "ספורטס אילוסטרייטד" כריס מאניקס צייץ: "הקבוצות שאולי יבצעו טרייד ולא יבחרו בטופ 10 - ניו יורק, סקרמנטו ושארלוט".

שחקן ריאל מדריד, סרחיו רודריגס. GettyImages
ישוב לליגה הטובה בעולם אחרי חמש שנים באירופה? סרחיו רודריגס/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully