וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בוריס בקר: "מה יקרה לטניס הגברים אם פדרר ונדאל יפרשו?"

שחקן העבר ומאמנו של דג'וקוביץ' בהווה מודאג מהמחסור בדמויות צבעוניות בטניס הגברים: "נובאק ואנדי מארי לא יוכלו לסחוב את הענף לבדם. היום רוב השחקנים מפחדים להביע רגשות"

המאמן של נובאק דג'וקוביץ' וטניסאי העבר בוריס בקר. GettyImages
מודאג. בקר/GettyImages

טניסאי העבר בוריס בקר, שהיום משמש כמאמנן של נובאק דג'וקוביץ', מודאג מפרישה אפשרית של רפאל נדאל ורוג'ר פדרר בעתיד הקרוב. לטענת הגרמני, הטניס חסר דמויות דומיננטיות או צבעוניות כמו בקר עצמו, ג'ון מקנרו, אנדרה אגאסי, פט קאש ואפילו פיט סמפראס ששלט במקום הראשון ביד רמה במשך תקופה ארוכה. אובדן של נדאל ופדרר הוא אומר, יהווה מכה קשה לענף.

"אני חושב שהמצב של טניס הגברים מצוין", אמר בקר, "הענף במצב בריא והפופולאריות שלו בעלייה, אבל ישנה שאלה שחייבת להישאל: מה עם פדרר ורפא יפרשו? נובאק ואנדי מארי לא יוכלו לסחוב את הענף לבד על גבם. יש כמה אוסטרלים צעירים - ניק קיריוס ותנאסי קוקינאקיס - שיש להם אישיות טובה ומעניין לצפות בהם, אבל ישנם גם המון טניסאים שהאוהדים לא יודעים עליהו כלום. בעוד שנתיים-שלוש נהיה צריכים להיות מאוד זהירים".

בקר הוסיף: "בעידן של היום, כשיש מיקרופונים בכל פינה והכול מוצף ברשתות החברתיות, השחקנים נזהרים מלהביע רגשות וזה חבל כי האוהדים רוצים לראות בני אדם. אני מאוד מעריך את החבורה הזו של ארבעת הגדולים. הם שחקנים יוצאים מן הכלל ולכולם אישיות יוצאת מן הכלל, אבל יש כל כך הרבה טניסאים אחרים שלא מעזים להראות את האופי האמיתי שלהם כי הם נזהרים".

  • עוד באותו נושא:
  • בוריס בקר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully