וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אחרי 25 שנה במועדון: איקר קסיאס בדרך החוצה מריאל מדריד

דה חאה מתקרב לסנטיאגו ברנבאו ואם אכן יגיע, ראשי המועדון לא יאפשרו לרפא בניטס להעדיף את קסיאס. סוכנו של השוער בן ה-34 כבר בודק עבורו אפשרויות נוספות, ביניהן טוטנהאם ורומא

צילום וידאו: רויטרס,, עריכת וידאו: מרום שפיצר

ב-18 במאי איקר קסיאס נפגש עם יו"ר ריאל מדריד, חוסה אנחל סאנצ'ס, שאמר לו: "אנחנו בונים עלייך לעונה הבאה, אבל חשוב לי ליידע אותך שבקיץ נחתים שוער ברמה גבוהה". בימים האחרונים קסיאס בוודאי פותח עיתון ואינטרנט ורואה את הדיווחים החוזרים ונשנים על כך שדויד דה חאה מתקרב לסנטיאגו ברנבאו. הבוקר (שלישי) מדווחים בספרד שמנצ'סטר יונייטד מכינה הצעה לריאל: דה חאה ו-30 מיליון יורו תמורת סרחיו ראמוס, שנחוש לעזוב את הבלאנקוס.

בינתיים קסיאס הוא עדיין השוער הראשון, אבל ב"מארקה" מדווחים הבוקר שבסביבה שלו כבר מכינים את הקרקע לעזיבה. על פי אותו דיווח, סוכנו של קסיאס כבר יצר קשר עם כמה מועדונים בכירים באירופה כדי לעניין אותם בשוער. בין המתעניינות בשבועות האחרונים היו טוטנהאם, ארסנל (שמאז כבר סיכמה עם פטר צ'ך), פ.ס.ז' ורומא. גם פנרבחצ'ה ובשיקטאש הביעו עניין, אבל נראה שקסיאס לא רוצה כרגע לעבור לליגה הטורקית.

אם דה חאה יגיע לריאל מדריד, קסיאס יוכל לבחור "להילחם" על מקומו, אבל במועדון לא מאמינים שזה יהיה מצב בריא ובכל מקרה לא מתכוונים לאפשר למאמן החדש רפא בניטס להחליט מי יעמוד בין הקורות; המשמעות של הגעה של דה חאה תהיה הפיכה שלו לשוער הראשון. במדריד מבינים שהם לא יצליחו למכור את השוער בן ה-34 בהרבה כסף, אבל ינסו לדחוק אותו החוצה באלגנטיות בשבועות הקרובים. קסיאס הצטרף לריאל מדריד כשהיה בן תשע וערך הופעת בכורה ב-1999.

בחזרה לראמוס: נציג מטעמה של מנצ'סטר יונייטד נפגש עם אחיו וסוכנו רנה ראמוס, באפריל האחרון בבית מלון בלונדון. באותה פגישה, הנציג של השדים האדומים הבהיר לרנה מעבר לכל ספק שהקבוצה רוצה להחתים אותו בקיץ. חוזהו של ראמוס בברנבאו אמור להסתיים בקיץ 2017, אבל הוא כאמור לא רוצה להישאר והבלאנקוס יסכימו למכור אותו.

שוערי נבחרת ספרד, איקר קסיאס, דויד דה חאה. GettyImages
חילופי משמרות. דה חאה וקסיאס/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully