וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אייל משומר סיכם לשנתיים נוספות במכבי חיפה: "גאה להמשיך כאן"

23.6.2015 / 15:09

המגן הימני ממשיך במדים הירוקים. מכבי נתניה אישרה ללויטה לעבור לחיפה. רוני לוי שוחח עם דקל קינן והבהיר לו שהוא רוצה שיישאר בקבוצה. בלם בראגה הוצע, יחודשו המגעים עם קריאף

one

אייל משומר סיכם היום (שלישי) על חוזה חדש לשנתיים נוספות במכבי חיפה. המגן שהגיע מהפועל כפר סבא בקיץ 2006, אמר לאתר הרשמי של המועדון: "מכבי חיפה זה הבית שלי. אני גאה ומאושר להמשיך כאן, למרות ההצעות הרבות לרגע לא חשבתי לעזוב את המועדון".בשבוע שעבר פורסם בוואלה ספורט כי המגן סיכם עקרונית לשנתיים במכבי חיפה, כשפרטים אחרונים נותרו בין הצדדים. שלשום שב משומר מחופשה פרטית ואתמול הגיע לאימון מכבי חיפה מתוך הנחה שיחתום על חוזה. במועדון אמרו היום: "לרגע לא היה ספק שמשומר יצטרף אלינו. רוני לוי רצה אותו מהרגע הראשון".

השוער אוהד לויטה ייפגש השבוע עם ראשי חיפה וצפוי לחתום על חוזה ארוך טווח, ככל הנראה לשלוש שנים, כך עולה מתוך שיחות שנערכו עם ראשי מכבי נתניה. לויטה מחזיק בחוזה לעונה הבאה בנתניה, שאישרה לו להיפגש עם הירוקים. חיפה תוכל להחתימו על חוזה מבלי להשאילו, זאת לאחר שבנתניה הבהירו כי הם מעוניינים להשתחרר מהחוזה עמו בשל המצב הכלכלי בקבוצה. לויטה צפוי לסכם כעת את תנאיו בחיפה ולשמש כשוער השני של המועדון.

רוני לוי עדיין לא החליט אם להשאיר את אברהם פאס בעמדת הבלם וללא קשר להחלטה בנושא, אין שום סיכום מול בני סכנין או מול השחקן עצמו לגבי עתידו. פאס עדיין בחופשה במולדתו ספרד ואילו לוי עשוי לצרף שני בלמים זרים או בלם זר ובלם ישראלי נוסף. המאמן רוצה שדקל קינן יישאר ויתחרה על מקומו והבהיר לו זאת בשיחה בארבע עיניים. אפשרות נוספת במקרה שפאס יעזוב: לוי לא יביא בלם ישראלי ויחזיר את אעיד חבשי, שמתאמן כרגע עם הקבוצה, וזה יתחרה עם קינן ודגני על מקום בהרכב.

סוכן השחקנים פיני זהבי הציע לאחרונה למועדון את בלם בראגה, אנדרה פינטו (25, 1.92). עסקה כזו לא תהיה פשוטה, שכן חיפה תצטרך לשלם סכום לא מבוטל עבור הבלם הגבוה, שמחזיק בחוזה לעוד שנתיים בבראגה. במרץ האחרון קיבל פינטו זימון ראשון לסגל נבחרת פורטוגל ובעונה שעברה שיחק בעיקר במדי קבוצת המילואים של בראגה וגם שם מיעט לשחק. העונה הוא הפך לשחקן הרכב בקבוצה הראשונה ורשם 33 הופעות ושער אחד. טרם החל משא ומתן בין הצדדים.

שוער מ.ס אשדוד אוהד לויטה. ברני ארדוב
נשאר בכרמל. לויטה/ברני ארדוב

מוחמד כליבאת מתכוון להמשיך ולהגיע לאימונים כל עוד לא יעבור לבני סכנין או יקבל שחרור לצמיתות מהמועדון. כליבאת החליט שלשום להתייצב לאימונים, בטענה שהוא מחזיק בחוזה לעונה הקרובה. חיפה תצא למחנה אימונים בין ה-15 ל-24 ביולי ותיפתח שם את משחקיה מול לוקומוטיב טשקנט האוזבקית (18.7). לאחר מכן היא תתמודד מול נוריץ' מהפרמיירליג (20.7) ומול ריזספור הטורקית (23.7). עד המחנה, אלעד גבאי, רובן ראיוס ושמעון אבוחצירה יוכלו להתאמן עם הקבוצה כרגיל. במקרה שהשלושה לא ימצאו קבוצה, ייתכן שיעמוד לרשותם מאמן אישי בישראל.

במועדון טרם זכו לתשובה סופית מבן שהר לגבי עתידו, אבל סבורים שהוא יחליט בימים הקרובים האם לחזור לישראל. אבי ריקן לא יגיע אם פ.צ. ציריך תדרוש פיצוי עבורו, כאשר סעיף השחרור שלו עומד על מיליון יורו ואילו חיפה לא מוכנה לשלם יותר מסכום סמלי. כרגע, נראה כי הירוקים לא יסכימו לשלם אפילו רבע מהסכום הנקוב ואם ריקן לא ימשיך בציריך עונה נוספת מעבר לחוזה שלו, תישקל מועמדותו בעונה הבאה.

בעקבות העובדה שעזב את בית"ר ירושלים, מכבי חיפה צפויה לחדש את המגעים עם אופיר קריאף, שנעצרו בימים האחרונים בשל המגעים עם קבוצתו לשעבר. במועדון לא בונים על קריאף כשחקן הרכב, אבל אם יגיע לחיפה יהיה חלק מהרוטציה שמתכנן לוי בקישור האחורי. גורם במועדון אמר: "אנחנו רוצים את קריאף, אבל כמובן שלא בכל מחיר".

(עדכון ראשון: 10:11)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully