וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

9,500 ק"מ באוויר: מי לא מרוצה מהגרלת מוקדמות הליגה האירופית?

סנט ג'ונסטון הסקוטית הוגרלה למפגש עם אלאשקרט ירבאן הארמנית והמאמן טומי רייט מאוכזב: "אופ"א צריכה להגריל את הסיבובים הראשונים לפי איזורים גאוגרפיים, אבל זה מה יש"

מאמן סנט ג'ונסטון, טומי רייט. GettyImages
היה מעדיף לנסוע לנורבגיה או איסלנד. רייט/GettyImages

מאמן סנט ג'ונסטון הסקוטית, טומי רייט, מאוד לא אהב את ההגרלה שקיבלה קבוצתו בסיבוב הראשון של מוקדמות הליגה האירופית ולא בגלל האיכות של היריבה. הסיינטס שסיימו את העונה החולפת במקום הרביעי, הוגרלו למפגש כפול עם אלאשקרט ירבאן הארמנית, מה שאומר שהם ייאלצו לבצע מסע של של כ-9,500 קילומטרים הלוך-חזור. ורייט כאמור לא מרוצה.

"אנחנו מרגישים שעם קצת היגיון בריא, שלבי המוקדמות הללו צריכים להיות מוגבלים לאיזורים", הציע רייט פיתרון לנסיעות הארוכות של קבוצות קטנות מאירופה לצד השני של היבשת. המאמן הוסיף: "זה מה יש, הוגרלנו לשחק בארמניה וזה מה שנעשה. קיווינו שיהיה שינוי השנה ושיעשו את ההגרלות לפי איזורים, אבל זה לא קרה ועכשיו ניסע 9,500 קילומטרים".

סנט ג'ונסטון הייתה יכולה לפגוש את אוד הנורבגית, קוקסי האלבנית, יילגאבה הלטבית או ויקינגור האיסלנדית - כולן יותר קרובות מבחינה גאוגרפית, אבל היא תשחק במזרח אירופה. אגב, אם הסיינטס יעברו את הארמנים, הם עשויים לעשות עוד נסיעה ארוכה - למשחק נגד קאיראט אלמטי הקזחית אם זו תעבור את הכוכב האדום בלגרד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully