וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיווח: ג'ורג' קארל רוצה להעביר את דמרקוס קאזינס בטרייד

מאמן סקרמנטו מנסה לאחד סביבו את ולאדה דיבאץ' והשחקנים במטרה להעביר את הכוכב, שהגיב בציוץ מוזר. הלייקרס מעוניינים. מינסוטה צפויה לבחור את קארל אנתוני טאונס ראשון בדראפט

הכדורסלן האמריקאי קארל אנתוני טאונס. GettyImages
ירכיב ביחד עם רוביו ו-וויגינס קבוצה מסקרנת למדי. טאונס/GettyImages

דראפט ה-NBA יתקיים בלילה שבין חמישי ושישי, ועושה רושם שזהות הבחירה הראשונה כבר הוכרעה. בארצות הברית מדווחים שמינסוטה, שתבחר ראשונה, כבר הודיעה לקארל אנתוני טאונס כי תעדיף אותו על פני ג'אהיל אוקפור, שהרשים את פליפ סונדרס אך לא מספיק כדי להיבחר לפני הסנטר של קנטאקי.

טאונס (19, 2.11 מ') שיחק עונה אחת בלבד במכללות אך הותיר רושם טוב מאוד עם ממוצעים של 10.3 נקודות, 6.7 ריבאונדים ו-2.3 חסימות למשחק ב-21.1 דקות לערב. בעיקר, הראה הסנטר הצעיר המון פוטנציאל, בעיקר בפן ההגנתי, וגרם לטימברוולבס לחשוב שהוא עשוי להיות החוליה החסרה בסגל הצעיר שנבנה במיניאפוליס. טאונס צפוי להצטרף לריקי רוביו ואנדרו וויגינס כבסיס החדש של אחת הקבוצות המסקרנות בליגה.

נציג מינסוטה אחר שכבר נבחר ראשון בדראפט עשוי לעזוב עד סוף השבוע. מדובר באנתוני בנט, שהגיע לטימברוולבס בקיץ שעבר בעסקת קווין לאב, ועלול להישלח לקבוצה אחרת עד ערב הדראפט. הפורוורד אמנם גילה שיפור מסוים בהשוואה לעונת הרוקי המסויטת שלו, אך בכל זאת סיים את 2014/2015 עם ממוצעים מאכזבים של 5.2 נקודות (42 אחוז מהשדה, 64 אחוז מהעונשין) ו-3.8 ריבאונדים למשחק.

דמרקוס קאזינס, סקרמנטו קינגס. AP
האם הלייקרס יהיו מוכנים לוותר על הבחירה השנייה עבורו? קאזינס/AP

* כתב ESPN מארק שטיין מדווח שלוס אנג'לס לייקרס הפכה לאחת המועמדות המובילות במירוץ לצירוף דמרקוס קאזינס. שחקן הפנים הנפלא של סקרמנטו לא מרוצה מההתקדמות של הקינגס ועשוי לדרוש טרייד בקרוב, ובארצות הברית מעריכים שאם זה יקרה, הקינגס יקוו לנצל את ערכו הגבוה כעת כדי להשיג עליו תמורה גדולה. לעת עתה סקרמנטו ממשיכה לטעון שקאזינס לא למכירה, אך שטיין טוען כי הקינגס, הלייקרס ואורלנדו כבר דסקסו עסקה משולשת שאמורה להנחית את קאזינס ב-LA. יש לציין שמלבד ג'וליוס רנדל והבחירה השנייה בדראפט ללייקרס אין הרבה מה לתת תמורת שחקן הפנים, ולא ברור האם מיץ' קופצ'ק יהיה מוכן לוותר על הנכסים הנ"ל. גם בוסטון ודנבר בתמונה.

על פי דיווח של אדריאן ווז'נרובסקי, כתב הכדורסל הבכיר של "יאהו", מי שדוחף לכיוון טרייד על קאזינס הוא מאמן סקרמנטו, ג'ורג' קארל, שמאס בהתנהלות מול הכוכב הבעייתי. קארל מנסה לשכנע את ואלדה דיבאץ', המשמש כסגן הנשיא לענייני כדורסל של הקינגס ובנוסף, את שחקני הקבוצה, להתאחד עמו ולדרוש מהבעלים טרייד על השחקן.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

מיקום אסטרטגי, נוף מרהיב ודירות מפוארות: השכונה המסקרנת שנבנית במרכז

בשיתוף אאורה נדל"ן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully