וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רייט: "עשינו עבודה מדהימה". אלון: "אליפות? יש לנו תוכניות גדולות יותר"

22.6.2015 / 23:18

גארד הפועל ירושלים היה שבע רצון מהניצחון על הפועל אילת במשחק הראשון: "אנחנו בעמדה מצוינת לזכייה באליפות". אלון: "מאמין שנעשה את זה, אך זה עדיין לא נגמר". פרנקו: "הניצחון שייך לאוהדים". שיבק: "אני תמיד מאמין". ניסים: "לא היינו חכמים מספיק"

צילום: שי מכלוף, עריכה: קובי אליהו

הפועל ירושלים עשתה צעד ענק בדרך לאליפות היסטורית וראשונה בתולדות המועדון. האדומים גברו על הפועל אילת 65:80 במשחק הראשון מבין שניים, והם רחוקים ניצחון אחד מזכייה בצלחת היוקרתית. המשחק השני ייערך ביום חמישי בירושלים.

האדומים שהובילו לאורך מרבית המשחק, יצרו לעצמם מקדמה גדולה לקראת הגומלין בארנה ביום חמישי, והצדיקו את היותם פייבוריטים ברורים לזכייה באליפות. באילת, אם לא די בהפסד הביתי, קווין פאלמר נפצע במהלך המחצית הראשונה, נלקח לבית החולים, וככל הנראה הוא ייעדר גם מהמשחק השני.

הבעלים של הפועל ירושלים אורי אלון. ברני ארדוב
נרגש. אורי אלון/ברני ארדוב

"עשינו ניצחון נהדר", אמר ברייסי רייט. "הפועל אילת קבוצה ביתית חזקה וידענו את זה. עשינו עבודה מדהימה וכעת אנחנו בעמדה מצוינת לזכייה באליפות. נצטרך להציג את אותה יכולת במשחק השני ואם נעשה זאת, אני מאמין שיהיה בסדר".

"זה עדיין לא נגמר", ציין אורי אלון. "יש עוד מחצית שלמה אצלנו בבית. מגיע לאוהדים שלנו צלחת. אני מקווה שהשחקנים יביאו ביום חמישי את מה שהם הביאו בניצחון הגדול הזה. אני מאמין שנעשה את זה. להפועל ירושלים יש תוכניות גדולות יותר מאליפות בארץ".

מאמן ירושלים, דני פרנקו: "האוהדים היו שם בשבילנו כשלא כל כך הלך לנו והרבה מאוד מהניצחון שייך להם. התפקיד של מאמן הוא לבוא לתת קלישאות, אבל אין לנו קלישאות היום. עברנו הרבה דברים העונה ונדע להשתמש בהם ביומיים וחצי הקרובים כדי להתכונן למשחק האחרון".

המאמן הוסיף: "דונטה סמית' סומך על החברים שלו ולא אכפת לו לצאת בחמש עבירות - כמאמן אתה יודע שיש לך על מי לסמוך, זו קבוצתיות. אני לא אלך שחקן-שחקן, אבל ברמה הקבוצתית עמדנו ברוב המפתחות שלנו. אם לא ננצח במשחק הבא לא עשינו שום דבר. המשחק הרגיש כאילו אנחנו בארנה עם 11 אלף אוהדים. אין סיכוי בעולם שהיינו מנצחים כפי שניצחנו בלי הדחיפה של הקהל".

יותם הלפרין שיבח את האוהדים שליוו את הקבוצה דרומה: "מהיום הראשון שהגעתי לקבוצה הבנתי מי זה החבר'ה האלה. יש פה כאלו שמחכים 20-30-40 שנה לקחת אליפות. אם נצליח לעשות את זה ביום חמישי - הם חלק יותר מגדול מזה. אנחנו רק בחצי הדרך - זו לא סתם קלישאה. אנחנו נמצאים באיזושהי חצי אופוריה כזו בגלל מה שקרה, אבל מצד שני יורדים לקרקע וצריכים לשמור על זה. ביום חמישי נגיע כדי לנצח, לא כדי להפסיד בפחות מ-15 הפרש".

"עבדנו מאוד קשה בשביל ההפרש הזה, על כל נקודה עבדנו קשה", אמר ליאור אליהו. "המספר של המשחק מבחינתי זה ה-65 שספגנו בהגנה. אנחנו הקבוצה הכי טובה בהגנה העונה ואנחנו צריכים לשמור על זה גם במשחק הבא. הפציעה של פאלמר? אנחנו מרוכזים רק בעצמנו ובלשחק טוב. עשינו את זה טוב היום ונעשה את זה גם ביום חמישי".

בר טימור צייץ: "יופי של ניצחון אבל זאת רק המחצית הראשונה.,נשארים צנועים ומרוכזים".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

לראשונה טיפלו בסיבה בגללה חליתי בפיברומיאלגיה ולא בסימפטום

בשיתוף מרכז איריס גייר לטיפול דרך אבחון בגלגל העין
ראש עיר ירושלים ניר ברקת חוגג. ברני ארדוב
גם ניר ברקת חגג באילת/ברני ארדוב

מאמן הפועל אילת, אריק שיבק, אמר: "כל הכבוד לירושלים, הם שיחקו מצוין, הוציאו אותנו ממשחק ההתקפה והיו מאוד אגרסיביים. לא ביצענו את הדברים שתכננו מבחינה התקפית. ירושלים הרבה יותר פיזית וזה פגע בנו לאורך כל המשחק. נשארנו בשלב מסוים בלי ספסל כמעט, אבל ירושלים היו יותר טובים ומגיע להם לנצח. המשחק השני? נראה מה עם קווין פאלמר, זה לא נראה רציני כמו שחשבנו בהתחלה. נעשה את ההתאמות שצריך לעשות ונהיה חייבים לדעת להתמודד עם האגריסביות שלהם. אני תמיד מאמין".

"המצב בחדר ההלבשה דומה לאחרי המשחק השני נגד מכבי תל אביב", הודה אפיק ניסים. "זה לא קל, באנו עם ציפיות, רצינו לעשות משחק טוב, נתנו מעצמנו, אבל לא היינו מספיק חכמים. הייתה הרבה התרגשות ורצון להוכיח, ולפעמים זה פחות עובד. נצטרך לעשות משהו שאף אחד לא מאמין שיכול לקרות ונקווה שזה יקרה. יהיה יומרני להגיד עכשיו שאנחנו הולכים לנצח בארנה. נבוא קטנים וצנועים. אם נגיע לרבע שלישי-רביעי עם תוצאה טובה, אולי נוכל לעשות משהו, אבל מוקדם לדבר על זה עכשיו".

מאמן הפועל אילת, אריק שיבק. ברני ארדוב
לא מוותר. שיבק/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully