וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ברזיל לא תערער על הרחקת ניימאר, השחקן יעזוב את מחנה הנבחרת

הסלסאו עלו לרבע הגמר גם ללא הכוכב, שסיים את חלקו בטורניר. דונגה: "ברזיל לא תלויה בשחקן אחד ולא מפחדת מאף נבחרת". וויליאן סחט מחמאות. קולומביה מול ארגנטינה: "תמיד נחמד"

AP
חאמס רודריגס שחקן נבחרת קולומביה. AP
ארגנטינה מחכה לו. חאמס רודריגס/AP

שלב הבתים של הקופה אמריקה הגיע לסיומו הלילה (בין ראשון לשני) עם שני משחקי בית ג', כאשר קולומביה ופרו נפרדו ב-0:0 ועלו שתיהן בעוד ברזיל תפסה את המקום הראשון עם 1:2 על ונצואלה, שהלכה הביתה. התוצאות הללו גם קבעו את רבעי הגמר של הטורניר:

בין רביעי לחמישי, 2:30: צ'ילה - אורוגוואי
בין חמישי לשישי, 2:30: בוליביה - פרו
בין שישי לשבת, 2:30: ארגנטינה - קולומביה
בין שבת לראשון, 0:30: ברזיל - פרגוואי


הבוקר הודיעו הברזילאים כי הם לא מתכוונים לערער על הרחקתו של ניימאר והמשמעות היא שהוא לא יוכל לשחק יותר בקופה אמריקה, גם אם ברזיל תגיע עד הגמר. על פי הודעת ההתאחדות הברזילאית, ניימאר יעזוב את מחנה הנבחרת בסנטיאגו וייצא לחופשה. בהודעה הרשמית נמסר: "אנו מצפים כי עם אותה קשיחות בה הוענש ניימאר, יעבדו בהתאחדות הדרום אמריקאית בכל האירועים האחרים.

דונגה מאמן נבחרת ברזיל. AP
הסלסאו הסתדרו גם בלי ניימאר/AP

הסלסאו הצליחו להסתדר מול הוינוטינטו המאוכזבים למרות ההשעייה של ניימאר. המאמן דונגה אמר לאחר המשחק: "עכשיו נתחיל לשחק טוב יותר. אנחנו לא מפחדים מאף נבחרת בטורניר הזה, אבל יודעים שיהיה לא פשוט מכאן והלאה. הטורניר מאוזן מאוד. חבל לנו שניימאר לא זכה להיות על המגרש, אבל אנחנו לא תלויים בשחקן אחד".

כובש השער הראשון, טיאגו סילבה, סיכם: "אנחנו מקדישים את הניצחון הזה לניימאר. אני בטוח שהוא שמח מהיכולת שהצגנו". מי שסחט מחמאות היה וויליאן, שהציג משחק פנטסטי. ב"אס" נכתב: "השחקן הטוב ביותר על כר הדשא, ללא ספק. הוא ניצל את ההיעדרות של ניימאר כדי להבריק. הוא שיחק בכל מקום בהתקפה וגרם לכל מי שניסה לשמור עליו לסבול. המהלך הגדול שלו גם הוביל לגול של פירמינו. פשוט מבריק".

מי שמתקשה להבריק, בניגוד למונדיאל בו נראתה תוססת, היא קולומביה. הקפטרוס סיימו שלב בתים עם הפסד לונצואלה, ניצחון קטן-גדול על ברזיל ותיקו מאופס מול פרו וכעת מחכה להם ארגנטינה, לקרב הגדול של רבע הגמר. המאמן חוסה פקרמן, שיפגוש את הנבחרת של מולדתו, אותה אימן בעבר, אמר: "לפעמים שער אחד משנה הכול, אבל בינתיים אנחנו עושים עבודה די טובה. התיקו הזה לא היה טוב לנו, אבל לא צריך להתרגש".

רדאמל פלקאו הוסיף: "חיפשנו את השער כל הזמן, רצינו מאוד לנצח מהרגע הראשון. להם הספיק תיקו והם עשו את שלהם. היינו טובים יותר". חאמס רודריגס סיכם: "כשקבוצה אחת משחקת בשביל תיקו, כולם משלמים ובגלל זה המשחק נראה ככה. אנחנו ניסינו לכבוש. אם אנחנו חולמים על זכייה, חייבים לעבוד עוד יותר קשה". קשר צ'לסי, חואן קואדראדו, מוכן לשלב הבא: "תמיד נחמד לפגוש את ארגנטינה והשחקנים הגדולים שלה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully