וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רוג'ר פדרר זכה בטורניר האלה בפעם השמינית בקריירה

הטניסאי השוויצרי חגג על הדשא בגרמניה בפעם השלישית ברציפות, אחרי 6:7, 4:6 בגמר על ספי. אנדי מארי זכה בקווינס בפעם הרביעית עם 3:6, 4:6 על קווין אנדרסון. אנג'ליק קרבר זכתה בבירמיגהאם

עריכת וידאו: מתן חדד

צפו ברוג'ר פדרר מופתע על ידי עיתונאי

רוג'ר פדרר זכה היום (ראשון) בטורניר האלה, בפעם השלישית ברציפות והשמינית בסך הכול. הטניסאי השוויצרי האגדי, שאוהב מאוד את משטח הדשא בגרמניה, ניצח בגמר את אנדראס ספי האיטלקי 6:7 (1), 4:6 ולראשונה מאז 2005 יגיע לווימבלדון לאחר שזכה בדרך לפחות בתואר אחד על כל סוג משטח.

רוג'ר פדרר עם הגביע, טורניר האלה. GettyImages
שמר על התואר. רוג'ר פדרר/GettyImages

במערכה הראשונה לא הושגו שבירות, כשדווקא לספי היו שלוש אפשרויות אותן לא ניצל. וכשהגיע שובר השוויון, לאף אחד לא היה ספק לגבי זהות המנצח. השוויצרי עשה זאת עם 1:7 ושמר על מאזן מושלם בחמשת שוברי השוויון שלו בטורניר, כולל השניים אתמול מול איבו קרלוביץ'. אחרי שבעה אייסים במערכה הראשונה, פד-אקספרס הוסיף עוד שבעה אייסים במערכה השנייה וסגר את הסיפור עם שבירה אחת ו-4:6.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך הופכים אריזת פלסטיק לעציץ?

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
אנדי מארי טניסאי בריטי. AP
זכייה רביעית בקווינס. מארי/AP

אנדי מארי זכה בפעם הרביעית בקריירה שלו בטורניר קווינס מסבב ה-500 של ה-ATP. הבריטי ניצח 3:6, 4:6 את קווין אנדרסון במה שהיה משחקו השני של מארי היום לאחר שהשלים את חצי הגמר מול ויקטור טרויצקי בצהריים. אגב, זו פעם השנייה ב-2015 שהמדורג שלישי בעולם זוכה בטורניר אחרי ששיחק את חצי הגמר באותו יום של הגמר. הפעם הקודמת הייתה בטורניר מינכן על החימר.

מארי המשיך מסורת של זכייה בטורניר הביתי בכל אחת מהשנים האי-זוגיות, לאחר שזכה בו ב-2009 (ניצח בגמר את ג'יימס בלייק), ב-2011 (מול ג'ו ווילפריד צונגה) וב-2013 (מול מארין צ'יליץ'). מארי גם המשיך מסורת של זכייה של שחקנים בשם אנדי בכל שנה אי זוגית מאז זכה אנדי רודיק בטורניר ב-2003. לפני כן, זכה לייטון יואיט ב-2001.

מארי הצליח להיראות טוב למרות ההגשות הגדולות של יריבו והצליח להשיג שבירה ראשונה במשחקון הרביעי בדרך ל-1:3. מארי שמר על ההגשות שלו עד סוף המערכה וסגר אותה ב-3:6. גם במערכה השנייה הצליח מארי להשיג שבירה אחת, הפעם במשחקון החמישי וסגר עניין עם 4:6 במערכה השנייה כדי לשמח את אלפי הבריטים ביציעים.

עוד קודם לכן, העפיל מארי לגמר עם ניצחון 3:6, 6:7 (4) על ויקטור טרויצקי הסרבי בחצי הגמר שנדחה משבת בגלל הגשם.

דודי סלע עלה להגרלה הראשית בטורניר נוטינגהאם מסבב ה-250 של ה-ATP. הישראלי, המדורג 85 בעולם, ניצח 3:6, 6:7 (1) את לוקאש לאצקו הסלובקי (94) בסיבוב השלישי והמכריע. עוד קודם לכן, סלע העפיל לסיבוב המוקדמות השני עם 2:6, 4:6 על הגרמני דניאל ברנדס.

אנג'ליק קרבר טניסאית גרמנייה. רויטרס
תואר שישי בקריירה. קרבר/רויטרס

אנג'ליק קרבר זכתה בטורניר בירמינגהאם לאחר גמר מותח במיוחד. הגרמנייה, שמדורגת עשירית בעולם, ניצחה 7:6 (5), 3:6, 6:7 (4) את קרולינה פלישקובה הצ'כית הכישרונית (12) והשלימה זכייה בתואר שלישי ב-2015 אחרי שכבר הניפה גביעים בצ'רלסטון ובשטוטגרט על חימר השנה והגיעה לחצי הגמר בנירנברג. לקרבר זהו תואר שישי בסך הכול בקריירה והוא הושג גם בזכות שישה אייסים, ואולי לא פחות מזה בזכות כך שהגבילה את יריבתה ל-11 אייסים "בלבד" למרות משחק ארוך מאוד. לקרבר זהו תואר ראשון בקריירה על דשא לאחר שהגיעה בשנה שעברה לגמר באיסטבורן והפסידה בשלוש מערכות למדיסון קיז האמריקאית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully