וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שוב: קרע גדול בין כריסטיאנו רונאלדו להנהלת ריאל מדריד

בספרד מדווחים ש-CR7 זועם על בכירים בבלאנקוס וכועס גם על בניטס, שנסע לפגוש את בייל אחרי מינויו בעוד שעמו הסתפק בשיחת טלפון לקונית. וגם: האם ריאל דרשה מהמאמן להוריד במשקל?

שחקן ריאל מדריד כריסטיאנו רונאלדו. GettyImages
מנהל את העניינים משלט רחוק. רונאלדו/GettyImages

כריסטיאנו רונאלדו אולי מנצל את הפגרה כדי לבלות בשלל יעדים אקזוטיים, אבל מאחורי הקלעים נראה שהוא מנהל מלחמת חורמה עם הנהלת ריאל מדריד. כך על פי דיווח ב'אס'. בעיתון המדרידאי מפרסמים היום (ראשון) כי כריסטיאנו רונאלדו "זועם על ריאל" על רקע מספר פעולות ש"העליבו אותו ופגעו בכבודו".

הסיבה העיקרית לכך נוגעת בראש ובראשונה לרפא בניטס. לא זו בלבד ש-CR7 צידד בפומבי בהשארתו של קרלו אנצ'לוטי, אלא שכעת נראה שגם המאמן הנכנס לא משדר איתו על אותו גל. כך, למשל, נסע בניטס במיוחד כדי לפגוש את גארת' בייל אחרי מינויו, בעוד שעם כריסטיאנו רונאלדו שוחח טלפונית, מה שגרם לו להרגיש "חוסר הערכה מצידו". אם לא די בכך, רונאלדו גילה באמצעות דיווחים בתקשורת כי בניטס מייעד לו עמדה של חלוץ מדומה בעונה הבאה. הפורטוגלי הביע לא אחת סלידה מתפקודו בעמדה זו, ומעדיף לשחק בעמדה הרגילה בכנף.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
"מתעללים בהם". קסיאס וראמוס/מערכת וואלה!, צילום מסך

עניין נוסף שמטריד את מנוחתו של רונאלדו הוא חוסר הגיבוי מצד הנהלת הבלאנקוס סביב סרטון הוידאו הויראלי בו הוא נראה חוגג במועדון עם הזמר קווין רולדאן אחרי גמר הגביע הספרדי. לאחרונה המקרה ההוא צף מחדש על רקע העקיצה של בלם ברצלונה ג'רארד פיקה, שאמר ש"הודות לקווין רולדאן הכל התחיל".

"אף אחד מבכירי ריאל לא עמד מאחוריו בסיפור הזה, וזה נמשך כבר חודשים ארוכים", נכתב ב'אס'. "זה נותן לרונאלדו תחושה שהוא לגמרי לבד, בטח אחרי שאנצ'לוטי עזב". בתוך כך, מתברר כי רונאלדו עומד בראש ההתנגדות של שחקני ריאל לגל הפיטורים בצוות הרפואי. שלשום פורסם כי הבלאנקוס פיטרו בהוראתו של הנשיא פלורטינו פרס רופא ושלושה פיזיותרפיסטים, דבר שעל פי 'מארקה' "גרם לאי נוחות גדולה בחדר ההלבשה של ריאל מדריד", משום שרבים מהשחקנים היו מצויים ביחסים קרובים עמם והעריכו אותם כאנשי מקצוע.

כמו רונאלדו, נראה שגם בניטס לא זוכה ליחס מועדף מהנהלת ריאל. על פי דיווח נוסף בא'ס', כמה מראשי ריאל דרשו מהמאמן להוריד ממשקלו, מתוך חשש שמראהו החיצוני, עם הכרס שמבצבצת מבעד לחולצה, תפגע תדמיתית בבלאנקוס. על פי העיתונאי חאבייר מטיינאס, ראשי ריאל תירצו זאת בפני בניטס בתואנה כי "אם יקפיד בדיאטה, ייחסכו ממנו ההקנטות שספג כשאימן באנגליה".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פיטרו חוגגת יום הולדת עגול ואתם נהנים ממבצע של פעם ב-60 שנה

בשיתוף פיטרו
רפא בניטס מאמן נאפולי. רויטרס
בתחת יש לו בן? בניטס/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully