וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טורניר האלה: פדרר ניצח את קרלוביץ' ויפגוש בגמר את ספי

השוויצרי בדרך לתואר שמיני בטורניר, אחרי שניצח את הקרואטי 6:7 (3), 6:7 (4). האיטלקי נהנה מפרישתו של נישיקורי. קווינס: חצי הגמר של מארי נדחה. סלע עלה שלב במוקדמות נוטינגהאם

הטניסאי השוויצרי רוג'ר פדרר. Thomas Starke, GettyImages
יזכה בתואר שנה שלישית ברציפות? רוג'ר פדרר/GettyImages, Thomas Starke

גם שיא האייסים החדש (45) שקבע איבו קרלוביץ' לא הפחיד את רוג'ר פדרר, שניצח היום (שבת) את יריבו הקרואטי 6:7 (3), 6:7 (4) והעפיל לגמר טורניר האלה בגרמניה, המהווה הכנה על משטח הדשא לקראת טורניר ווימבלדון. פדרר, שיאן הזכיות בהאלה עם שבעה תארים ביחידים (כולל בשנתיים הקודמות), העפיל לגמר עשירי בטורניר הזה ויפגוש את אנדראס ספי.

באופן לא ממש מפתיע, שבירות לא היו במשחק הזה ואפילו לא אפשרויות שבירה. שני הטניסאים שמרו על משחקוני ההגשה שלהם, כשהענק הקרואטי חבט 13 אייסים במערכה הראשונה ו-20 בסך הכול. במצב של 6:6 במערכה הראשונה ניגשו השניים לשובר שוויון, וכמו בששת המקרים הקודמים בהם הגיעו למצב כזה, פדרר ניצח עם 3:7. הסיפור חזר על עצמו במערכה השנייה עם טיי ברייק נוסף, בו פדרר כמעט הסתבך עם שתי מיני-שבירות של קרלוביץ', אך מהשנייה ניצל בזכות עין הנץ שהחזירה לשוויצרי את הנקודה ברגע קריטי. פדרר ביצע שתי מיני-שבירות משלו וסגר את המשחק עם 4:7 בשובר השוויון השני.

יריבו של פדרר בגמר יהיה כאמור ספי האיטלקי, שנהנה פעם שנייה ברציפות מפרישה של יריבו. אתמול היה זה גאל מונפיס הצרפתי שנטש את רבע הגמר בגלל פציעה במערכה השנייה, והיום הגיע תורו של קייל נישיקורי. היפני, המדורג שני בטורניר, פרש בגלל פציעה בשוק ברגל שמאל, בפיגור של 4:1 במערכה הראשונה. ספי בן ה-31, שהפתיע את פדרר באליפות אוסטרליה, ינסה לנשל אותו מהתואר בהאלה.

הטניסאי השוויצרי רוג'ר פדרר לצד הקרואטי איבו קרלוביץ'. Thomas Starke, GettyImages
למרות הבדלי הגובה. רוג'ר פדרר לצד איבו קרלוביץ'/GettyImages, Thomas Starke

בטורניר קווינס בלונדון, הגשם עיכב את פתיחת המשחק, אבל לא מנע מקווין אנדרסון הדרום אפריקאי (17 בעולם) להעפיל לגמר ראשון בקריירה על הדשא עם ניצחון משכנע 3:6, 7:6 (6), 3:6 על הצרפתי ז'יל סימון (13). אנדרסון חבט לא פחות מ-36 אייסים, כולל בנקודת המשחק, לעומת שניים בלבד של סימון, שלא השיג ולו אפשרות שבירה אחת לאורך כמעט שעתיים של משחק.

חצי הגמר השני בין אנדי מארי לוויקטור טרויצקי הופסק בגלל הגשם בלונדון כבר אחרי 33 דקות, במצב של 3:3 במערכה הראשונה. הגשם לא פסק ולכן החליטו מארגני הטורניר לדחות את המשך המשחק למחר, כשכמה שעות לאחר סיומו אמור להיערך הגמר.

sheen-shitof

פתרון טבעי

גבר, הגיע הזמן לשפר את התפקוד המיני ואת הזוגיות שלך

בשיתוף גברא
הטניסאי קווין אנדרסון. GettyImages
גמר ראשון על דשא. קווין אנדרסון/GettyImages

אצל הנשים, קרולינה פלישקובה הצ'כית (12 בעולם) העפילה לגמר טורניר בירמינגהאם בזכות ניצחון 2:6, 6:7 (6) על קריסטינה מלאדנוביץ' מצרפת (43 בעולם), שפספסה שלוש נקודות מערכה במהלך שובר השוויון במערכה השנייה והפסידה את המשחק.

פלישקובה תפגוש בגמר את אנג'ליק קרבר (8 בטורניר) שניצחה בדרבי הגרמני 3:6, 3:6 את סאבין ליזיקי (4). קרבר ביצעה רק שבע טעויות בלתי מחויבות לאורך המשחק כולו, שברה שלוש פעמים לעומת אפס של יריבתה והעפילה לגמר ראשון שלה על הדשא בבירמינגהאם, אחרי קצת יותר משעה של משחק.

הטניסאית קרולינה פלישקובה. GettyImages
מול קרבר בגמר. קרולינה פלישקובה/GettyImages

דודי סלע ניצח היום בסיבוב המוקדמות הראשון של טורניר נוטינגהאם 5:7, 4:6 את אדריאן בוסל השוויצרי (313 בעולם). סלע בן ה-30, המדורג רביעי במוקדמות ו-85 בעולם, סגר עניין אחרי שעה ו-18 דקות, כשבמערכה הראשונה שבר שלוש פעמים וניצח למרות שאיבד יתרון 3:5. במערכה השנייה הספיקה לישראלי שבירה אחת כדי לסגור עניין. בסיבוב הבא על הדשא יפגוש סלע את המנצח בין לוקא פוי הצרפתי לדניאל ברנדס הגרמני.

(עדכון ראשון: 15:42)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully