וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

העברות בעולם - 20.6: ולדיפיורי בנאפולי, ג'יניאק במקסיקו, רונאלדיניו חופשי

נאפולי שילמה לאמפולי 5.5 מיליון יורו על קשר נבחרת איטליה. החלוץ הצרפתי חתם בטיגרס, הברזילאי עזב את קוורטארו. ליברפול קנתה את ג'ו גומז, טריפייר עבר לטוטנהאם, מודסט בקלן

העברות

* מירקו ולדיפיורי, 29, מי היה אחת מהפתעות העונה בקישור של אמפולי וזומן בזכות יכולתו המצוינת גם לנבחרת איטליה, עבר לנאפולי תמורת 5.5 מיליון יורו. הוא חתם לארבע שנים והצטרף למאמנו בעונה שעברה, מאוריציו סארי.

* רונאלדיניו בן ה-35 הפך לשחקן חופשי בצורה רשמית. הברזילאי הוותיק סיים את ההתקשרות עם קוורטארו המקסיקנית ויחפש לעצמו קבוצה חדשה.

* העולה החדשה לליגה הצרפתית הבכירה, אנז'ה, החתימה את שחקן הכנף ז'יל סונו לשנתיים. סונו בן ה-24 שיחק בחצי השנה האחרונה באוויאן.

* עוד במקסיקו: טיגרס השלימה את החתמתם של שני חלוצים בעלי רזומה מרשים: פייר אנדרה ג'יניאק שהגיע ממארסיי ואיקצ'וקו אוצ'ה שהצטרף מוויאריאל. שניהם חתמו אחרי שסיימו חוזים.

* ליברפול החתימה את שחקן ההגנה האנגלי, ג'וזף גומז בן ה-18, ששיחק בעונה החולפת בקבוצה הבוגרת של צ'רלטון, בשורותיה רשם 21 הופעות. גומז, שעבר תמורת 3.5 מיליון ליש"ט, חתם לחמש שנים אצל המייטי רדס.

* שיא העברות על כדורגלן סיני; טיאנג'ין טדה רכשה מג'יאנגסו סיינטי את שחקן הכנף סון קה תמורת לא פחות מ-10.6 מיליון דולר. השיא הקודם עמד על כ-8 מיליון דולר, אותם שילמה שנחאיי לגוויז'הו על יו האי לפני כמה חודשים.

* מגן ימני חדש לטוטנהאם: קירן טריפייר בן ה-24, בוגר מחלקת הנוער של מנצ'סטר סיטי ששיחק בשלוש השנים האחרונות במדי ברנלי, חתם לחמש שנים אצל התרנגולים. סכום ההעברה: כ-3.5 מיליון ליש"ט.

* לאון באלוגון, מגן נבחרת ניגריה בן ה-26, הצטרף בהעברה חופשית למיינץ וחתם על חוזה לשלוש שנים.

* ווסטהאם החתימה את מרטין סמואלסון עד 2017. החלוץ הנורבגי, 18, שיחק בשלוש השנים האחרונות באקדמיה של מנצ'סטר סיטי, הגיע לתקופת מבחנים אצל הפטישים, הרשים וצורף.

* אנתוני מודסט נשאר בבונדסליגה. החלוץ הצרפתי בן ה-27, ששיחק בשנתיים האחרונות בהופנהיים, חתם לארבע שנים בקלן, ששילמה כ-4.5 מיליון יורו.

* פרננדו נבארו, קפטן סביליה שהניף את הגביע בזכייה בליגה האירופית בחודש שעבר, שוחרר מהקבוצה למרות שהחזיק בחוזה לעונה נוספת ועבר לדפורטיבו לה קורוניה. המגן השמאלי בן ה-32 חתם לשנתיים.

* אל נאסר הסעודית רכשה מריבר פלייט הארגנטינאית את רודריגו מורה. החלוץ האורוגוואי, 27, עלה לסעודים כ-3 מיליון דולר.

* רובין קאזאן רכשה מאמקאר פרם את מקסים באטוב בן ה-23. הקשר הצעיר גדל בזניט סט. פטרסבורג וצבר ארבע הופעות בנבחרת הנוער של רוסיה בעבר.

* מילאן בארוש, זוכרים? החלוץ הצ'כי עזב את באניק אוסטרבה וחתם במלאדה בולסלאב. בארוש בן ה-33 שותף העונה ב-11 משחקים בליגה הצ'כית וכבש שני שערים.

* פטריק הלמס למוד הפציעות, פרש מכדורגל בגיל 31 ומונה למאמן קבוצת המילואים של הקבוצה האחרונה שלו, פ.צ קלן. החלוץ שתלה את הנעליים שיחק בין היתר של בלברקוזן ו-וולפסבורג, ולבש את מדי נבחרת גרמניה 13 פעמים.

אנטואן גריזמן שחקן אתלטיקו מול אמיר ספאחיץ' באייר לברקוזן. GettyImages
יחבור לזלאטן? אנטואן גריזמן/GettyImages

שמועות

* באנגליה מדווחים שארסנל מוכנה לשלם לספורטינג ליסבון את הסכום המופיע בסעיף השחרור של וויליאם קרבאליו - לא פחות מ-52 מיליון יורו. התותחנים הציעו 28 מיליון בתחילת הקיץ על הקשר בן ה-23 ונדחו על הסף.

* אתר "גול" טוען שמנצ'סטר סיטי תנסה להחתים את ראחים סטרלינג בפעם האחרונה, כשתגיש הצעה לליברפול בגובה 40 מיליון ליש"ט. על פי הדיווח, סיטי תבצע את הניסיון האחרון שלה בניסיון לרכוש את הקיצוני המוכשר של המייטי רדס.

* "ספורט" הקטלאני טוען שטוטנהאם תנסה להחתים את הקשר הצעיר של ברצלונה, סרג'י רוברטו בן ה-23, שרשם העונה 12 משחקים ליגה במדי קבוצתו, ארבעה מהם בהרכב.

* ליברפול לא מתכוונת לוותר לפריס סן ז'רמן על הקשר הנפלא של ניוקאסל, מוסא סיסוקו. על פי דיווחים בממלכה, המייטי רדס יציעו 24 מיליון ליש"ט בעבור קשר נבחרת צרפת בן ה-25, שרשם 34 הופעות (כולן בהרכב הפותח) וארבעה שערים בעונה החולפת בפרמיירליג.

* אקס מנצ'סטר יונייטד, החלוץ הצרפתי, לואי סאהה, טוען שקבוצתו לשעבר צריכה להחתים את חלוץ ליון, אלכסנדר לקאזט בן ה-24, שכבש בעונה החולפת 27 שערים אליהם הוסיף גם שישה אסיסטים. "אני חושב שהוא מתאים בדיוק למנצ'סטר יונייטד", אמר סאהה. אין זו הפעם הראשונה ששמו של לקאזט מקושר לשדים האדומים.

* באנגליה מדווחים שפריס סן ז'רמן הגישה לאתלטיקו מדריד הצעה רשמית בעבור הכוכב הצרפתי של הקבוצה, אנטואן גריזמן. על פי הדיווח, הפריסאים הציעו 40 מיליון יורו עבור החלוץ, שכבש 22 שערי ליגה בעונה החולפת. גם צ'לסי עדיין בתמונה.

* בצרפת מדווחים שאינטר ומארסיי הגיעו להסכם בנוגע להעברתו של הקשר הצעיר, ג'יאנלי אימבולה, מצרפת לאיטליה. על פי הדיווח הנראזורי ישלמו 20 מיליון יורו עבור הקשר בן ה-22 שפתח בכל 37 משחקי הליגה שבהם שותף העונה.

* סוכנו של הקשר הבלגי, ראג'ה נאינגולן, טוען שהשחקן בן ה-27, שרשם עונה נפלאה במדי רומא, עשוי לעבור בקיץ הקרוב לריאל מדריד. "ראג'ה רוצה להישאר ברומא, אבל כשמדובר בריאל מדריד, הכול יכול להשתנות". הבלגי שותף ב-35 משחקי ליגה העונה וכבש חמישה שערים, רומא רכשה מחצית מכרטיסו בקיץ שעבר תמורת שישה מיליון יורו.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך הופכים אריזת פלסטיק לעציץ?

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
שחקן קרטארו רונאלדיניו. AP
מה יהיה היעד הבא? רונאלדיניו/AP

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully