וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איבו קרלוביץ' שבר את שיא האייסים למשחק של הטוב משלוש מערכות

הקרואטי היכה 45 אייסים מול ברדיך לפני שעלה לחצי גמר טורניר האלה בגרמניה, והודה: "לא ידעתי שהיו לי כל כך הרבה אייסים במשחק, הופתעתי". בשלושה משחקים יש לו כבר 94 מכות ללא החזרה

איבו קרלוביץ' טניסאי קרואטי. Thomas Starke, GettyImages
הוא לא יודע. קרלוביץ'/GettyImages, Thomas Starke

שיא חדש בטניס העולמי: איבו קרלוביץ' היכה היום (שישי) לא פחות מ-45 אייסים בניצחונו על תומאס ברדיך 5:7, 7:6, 3:6. מדובר בשיא למשחק של הטוב משלוש מערכות, כשהמעמד שבו קרלוביץ' בן ה-36 עשה זאת היה ברבע גמר טורניר האלה, המהווה הכנה לווימבלדון. קרלוביץ' גבר על המדורג שלישי בטורניר שזכה בו לפני שמונה שנים, ועשה זאת תוך שעתיים ו-12 דקות. מבחינת הקרואטי, זהו הניצחון השני השנה על יריב מהטופ 10 אחרי שהוא גבר הספיק לגבור על נובאק דג'וקוביץ' מוקדם יותר השנה בטורניר דוחא.

"אני שמח מאוד על השיא החדש ששברתי", הודה קרלוביץ' בסיום. "להכות אייסים זה עוזר מאוד, אתה נמנע מהוולים. הופתעתי כשאמרו לי בסוף המשחק כמה אייסים היכיתי. לא ידעתי שהיו לי כל כך הרבה אייסים. אני מקווה שאוכל לשחזר את זה גם בחצי הגמר".

איבו קרלוביץ' טניסאי קרואטי. Thomas Starke, GettyImages
נראה שהוא מוכן לווימבלדון. קרלוביץ'/GettyImages, Thomas Starke

אם בוחנים את שלושת המשחקים של קרלוביץ', הרי שעד כה יש לו בטורניר לא פחות מ-94 אייסים. 28 אייסים הוא היכה מול סנטיאגו חיראלדו, ולאחר מכן הוא הסתפק ב-21 נגד אלכסנדר זברב. המפגש הבא שלו הולך להיות קצת יותר קשה כאשר הוא יפגוש את אלוף הטורניר שבע פעמים והמדורג הבכיר שלו, רוג'ר פדרר, שגבר על פלוריין מאייר תוך שעה וארבע דקות 0:6, 6:7.

גם קיי נישיקורי, שמדורג שני בטורניר, הבטיח את מקומו בחצי הגמר. היפני ניצח 4:6 במערכה הראשונה את ירז'י יאנוביץ' מפולין, הפסיד 7:5 במערכה השנייה והשלים 3:6 בשלישית תוך שעתיים וחצי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully