וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אוחיון: "הישראלים מרגישים את זה יותר. זה המצב הכי לא נעים בקריירה"

19.6.2015 / 11:57

מכבי תל אביב ערכה אירוע פרידה מהשחקנים והקפטן יוגב אוחיון התייחס לתחושות אחרי אובדן האליפות. דיווחים באירופה: רוצ'סטי יקבל כשלושה מיליון דולר לשלוש עונות במכבי תל אביב

גיא פניני מכבי תל אביב. מגד גוזני
הגיעו מדוכדכים לאירוע. גיא פניני/מגד גוזני

יומיים לאחר אובדן האליפות ערכה היום (שישי) מכבי תל אביב אירוע פרידה משחקניה לפני חופשת הקיץ, שנערך ביד אליהו, במקביל לאירוע הגאלה שערכה מנהלת הליגה לקראת סדרת גמר הפלייאוף בין הפועל יררושלים להפועל אילת. השחקני האלופה היוצאת נראו מדוכדכים, והמאמן גיא גודס הגיע לאירוע כשעה לפני תחילתו. בהמשך הגיעו גם בעלי הקבוצה היו"ר שמעון מזרחי, שי רקאנטי, דני רקאנטי והמנכ"ל אלי דריקס.

במקביל, עושה רושם שטיילור רוצ'סטי הולך ומתקרב למכבי תל אביב. על פי דיווחים באירופה, חוזהו של כוכב ניז'ני נובגורוד יהיה אחד היקרים ביותר בשורות הצהובים בשנים האחרונות, ובמסגרתו ירוויח כשלושה מיליון דולר לשלוש עונות. רוצ'סטי סיפק עונה נהדרת במדי ניז'ני וסיים את העונה ביורוליג כמלך הסלים של המפעל עם 18.9 נקודות למשחק.

שחקן ניז'ני נובגורוד טיילור רוצ'סטי. GettyImages
הצהובים מכינים לו חוזה גדול? רוצ'סטי/GettyImages

הקפטן יוגב אוחיון אמר לוואלה ספורט: "אחרי יומיים אני יכול לומר שההרגשה לא טובה, אפילו רעה מאוד, יושבים בבית עם אנשים ומעכלים את מה שקרה. זה קשה, אבל מצד שני ניקח את המצב הזה וננסה לחזור מחוזקים וטובים יותר". אוחיון נשאל לגבי העומס המנטלי והפיזי עליו לאור הסגל המצומצם שאפיין את מכבי תל אביב לאורך העונה, והשיב: "היה המון עומס, זה לא שקר, אבל מצד שני היה חשוב לנו במשחק האחרון לבוא ולהגיד שנתנו את כל כולנו במשחק הזה ולא לצאת בהרגשה שהפסדנו ויכולנו לצאת יותר. אני לפחות הגעתי בהרגשה הזאת. ככה היה חשוב לי להגיע למשחק הזה. דברים אמנם לא יצאו לפועל כמו שציפינו".

"נכון, אנחנו הישראלים מרגישים את זה יותר חזק מכולם, זה לא טוב ולא כיף אבל זאת המציאות", הוסיף אוחיון, "לספורטאים יש עליות ומורדות, החוכמה היא להגיע טובים יותר, בשלים יותר, העולם הוא גלגל, בשנה שעברה היינו אלופי אירופה ועכשיו אנחנו במצב הכי לא נעים בקריירה שלנו. כמו שמבחינתנו זה לא היה סוף העולם שזכינו, זה לא יהיה סוף העולם גם עכשיו". אוחיון ימשיך במכבי תל אביב ויחתום על חוזה ארוך טווח לאחר שכל הפרטים האחרונים נסגרו.

סייע בהכנת הידיעה: אוהד שוירמן

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קק"ל מעודדת לימודי אקלים באמצעות מלגות לסטודנטים צעירים

בשיתוף קק"ל
יוגב אוחיון מכבי תל אביב. מגד גוזני
"זה קשה, אבל מצד שני ניקח את המצב הזה וננסה לחזור מחוזקים וטובים יותר". אוחיון/מגד גוזני
ניקולה וויצ'יץ' מנהל מכבי תל אביב. מגד גוזני
מנהל מכבי תל אביב ניקולה וויצ'יץ '/מגד גוזני
ג'רמי פארגו מרקיז היינס מכבי תל אביב. מגד גוזני
היינס ופארגו לפני אירוע הפרידה/מגד גוזני

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully